آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

نشانه های فراماسونری در تهران


میدان انقلاب  یا میدان  فراماسون ؟



میدان انقلاب اسلامی تهران و مجسمه آن که در عین سادگی و بی ریایی در بر دارنده مفاهیم بلندی بود و نقش امام راحل بر آن قرار داشت و همچنین به همراه مشتی گره کرده که نشان از پایداری اسلامی را تداعی میکرد، در اردیبهشت ماه سال 89 با سازه ای عجیب جایگزین شد.  


این میدان فقط متعلق به تهرانی ها نیست و میدانیست متعلق به همه ایرانیان و تا به یاد داریم همیشه میعادگاه صحنه های باشکوه برای ملت بزرگ ما بوده است.






کار ساخت میدان از یک سازه منحنی وار شروع شد! که برخی نقل قولها مدعی هستند  این فرم نماد هنر ایرانیان است البته این موضوع نیازمند مراجعه به فرهنگ معماری ایرانی و بررسی فرمهای بکار رفته در آن است تا میزان قرابت آنها را با فرم سازه مذکور مشخص نماید.


به راستی اگر عزیزان متولی، اینقدر نگران فرمهای اصیل ایرانی هستند چرا در مورد فرم هرمی مثلثی جدید مجلس شورای اسلامی نگران نیستند و آیا میشود بفرمایند که این فرم در کجای فرهنگ معماری ما جا دارد؟!(فرمی که ما را به یاد هرمهای ماسونی می اندازد)


بگذریم اما اصل ماجرا از آنجایی آغاز شد که نماکاری و نازک کاری سازه مذکور آغاز گردید.زیرا مفاهیم و نماد های اصلی آرام آرام خود را از نقشه های روی کاغذ  به صحنه دیدگاه مردم و عرصه عمومی کشاندند؛ و ما در کمال ناباوری شاهد خود نمایی ستاره شش پر اسراییل در پوشش سازه مذکور بودیم.

 


 

 

که البته تصویر یک گل پنج پر در وسط آن دیده میشود.ستاره هایی که در کنار هم چیده شده اند و کل سطح سازه میدان را پوشش داده اند.

 


 

اگر از طرح گلها و میزان ارتباط آنها با نام میدان انقلاب اسلامی بگذرم و اینکه این گلها با وجود داشتن مفاهیم زیبا میزان قرابتشان با موضوع طرح به چه میزان است؟!


آنچه امروز در میدان انقلاب اسلامی به چشم می آید ستاره شش پری است که در قلب پرچم نحس رژیم غاصب اسراییل جای گرفته است و برای صهیونیست ها دارای مفاهیم ویژه ایست این موضوع برای بسیاری روشن است.






اما شاید به دلیل بی اطلاعی یا  بی توجهی هنرمند طرح  و مسؤلین مربوطه موضوع به این آشکاری مورد غفلت واقع شده و با کمال تاسف بعد از اجرایی شدن و صرف هزینه هایی از بیت المال مسلمین شاهد خودنمایی این نماد منحوس هستیم.


توجه شما را به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری  در ارتباط با استفاده از نماد ها در هفدهمین اجلاس سراسرى نماز(۱۳۸۷/۰۸/۲۹ ) جلب میکنیم:

“صهیونیستها هر نقطه‏ى دنیا که خواستند یک ساختمانى بسازند، آن علامت نحس ستاره‏ى داوود را سعى کردند یکجورى رویش تثبیت کنند. کار سیاسى‏شان اینجورى است.”


حال باید پرسید  آیا علایم و نمادهای رایج در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما جوابگوی نیاز طراح در بر آوردن خواسته های طراحی اش نبوده که او را بر آن داشته  از این نشانه استفاده کند!؟ ستاره هشت پرکه در اکثر بناهای فرهنگی و اصیل ایرانی بکار رفته ایرانی تر و اسلامی تر است یا ستاره شش پر؟


 

 

 

 

کاش این نماد فراماسون میدان انقلاب به همین جا ختم می شد ، ولی با نگاهی از روی نقشه اینترنتی گوگل متوجه میشویم که روشن ترین نماد فراماسون ها در قلب شهر تهران نمایان است!  آری چشم جهان بین



میدان انقلاب تنها  میدانی است که کاملا به شکل لوزی بوده و بر خلاف اکثر میدانها به شکل دایره نیست ، و اگر در آینه به شکل چشم خود بنگرید میبینید که به شکل لوزی است ، حال می فهمید که چه لزومی داشت که نماد میدان انقلاب که کوچک و تیره رنگ نیز بود با سازه ای عجیب و مدور و به رنگ کبود جایگزین شود ، بله آنها برای اینکه گردی داخل چشم جهان بین به خوبی نمایان شود آن را مدور و کبود ساختند تا ما بیش از پیش متوجه نفوذ فراماسون شویم! 

 

 

میدان انقلاب در سال 2000  از نمای نزدیک ( پیش از ساخت )

 

 


میدان انقلاب در سال 2000  از نمای دور ( پیش از ساخت )

 



 

میدان انقلاب در سال 2011  از نمای نزدیک

 


 

 

 

میدان انقلاب در سال 2011  از نمای دور

 



نکته دیگری که در این سازه وجود دارد این است که وقتی این سازه را  از بالا  نگاه کنیم میبینیم که از مربع های برش خورده ای تشکیل شده است که تعداد مربع هایی که به صورت کامل هستند شامل 13 مربع میشود که ما میدانیم عدد 13 عددی مهم در فراماسون میباشد!

 

 

 



نکته جالب دیگر مربوط میشود به 4 مربع تیره رنگ که بر روی این گنبد کبود قرار دارند ، چرا 4 مربع و چرا متقارن و چرا در روئوس این سازه قرار دارند ، این شکل قرار گیری خاص برای به وجود آوردن یکی دیگر از مهمترین نشانه های فراماسون در این سازه است به نام پرگار و گونیا  که در راًس آن نیز باید چشم جهان بین خودنمایی کند که همان مربع های تیره رنگ می باشند ، تعداد و تقارن قرار گیری این مربع ها برای این است که از تمام  جهات پرگار و گونیا با چشم جهان بین روئیت شود!!!







همچنین شما در اشکال بالا  ماری را مشاهده میکنید که در اطراف گونیا و پرگار قرار دارد که با مشاهده تصویر میدان انقلاب از بالا میبینید که در اطراف سازه مذکور چمن کاری مشاهده میشود و سپس طوری جدول کنار چمن طراحی شده که کاملا شکل مار حلقه شده به دور نماد را تداعی میکند.






شاید با دید مستقیم و از نزدیک نیز با مشاهده این میدان نماد های دیگری بدست آید که ما  تحقیق در این خصوص را به دیگر دوستان واگذار می کنیم. حال باید متوجه شده باشید که چرا این مقاله را با این عنوان ارائه داده ایم :


میدان انقلاب یا میدان فراماسون ؟  

 


در آخر امیدواریم مسئولیین فرهنگی ما هوشیارانه تر نسبت به اتفاقات فرهنگی جامعه برخورد کنند تا شاهد اینگونه بی دقتی ها – که امیدواریم سهوی باشد –  نباشیم و به گونه ای رفتار نکنیم که بعد از اینکه کار از کار گذشته در صدد جبران برآییم.



گرد آوری  توسط  زارعی

http://endtimeworld.blogsky.com

28/6/1390

نظرات 9 + ارسال نظر
عاشقان منتظر سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 04:09 http://asheghanemontazer.blogfa.com/

من نمی فهمم اصلا مسئولی کارشناسی چیزی تو این مملکت نیست اون از وضع صداسیما که جدیدا بعضی فیلما پر شده از این نمادای این برادران ماسون! اینم که از وضع داخل شهر ..
شاید مسولان محترم با خبرن و خودشون وزدن به خواب یا شاید خود مسولا...... الله اعلم
اللهم عجل فرجه

دانیال سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 15:02

سلام برادر من.....تو نمیری مارو نخندون

نتیجه گیری شما از اینکه میدون چشم چپ رو نشون میده مضحکه....آخه مرد حسابی یک طرف میدون رو چمن کاری کردن و سمت دیگه رو حصارکشی کردن تا بعد ا چمن کاری مردم برای مدتی از روی اون رد نشن....آخه اینم شد دلیل چشم چپ بودن؟
معماری مجلس کجاش ماسونیه....اینکه نشد.....ما هر مثلثی ببینیم بگیم دست پنهان ماسونها بوده....اون طرح پرگار و گونیای شما و کشف یا به عبارتی شاهکار خطکشی شما روی تصویر و تطبیق اون با سازه وسط میدون واقعا خنده داره......
ساختار لوزی رو هم خوب اومدی.....مرد حسابی ساختار میدون بر اساس ابعاد خیابان های ورودی و خروجی و فروم ساختمان های اطراف تعریف میشه......همین طوری میگین فراماسونی.....خجالت آوره
دست بردارید بابا

به جای بحث نفوذ عقاید ماسونی در ایران گشتین و گشتین و گشتین یه چیزی شبیه به چشم در یک میدون لوزی مانند که اونم مضحک بود پیدا کردید و اینجا گذاشتین و میگین وااااااای مملکت از دست رفت.........

با سلام
یا مهدی ادرکنی

اولا اون آقای بوق اسم داره، ثانیا از هیچ کاری که میکنه هراس نداره و خیلی هم مرده که همه چیزو راستشو میگه، که خیلی ها جراتشو ندارن بگن، ثالثا ایشون از شروع سال 90 گفتن که بحث دشمن شناسی تمام شده و دیگه به بحث مهدویت و آماده سازی شرایط ظهور میپردازند، که ایجانب هم نظرم همینه و این مقاله را فقط در ادامه مقاله ای که قبلا یکی از دوستان نوشته بود نوشتم با کمی نشانه های اظافه تر
در مورد لوزی بودن این میدان من نگفتم آنها میدان را ساختند بلکه من می گویم چنین سازه عجیبی که حالا به ذهن کسی رسیده و گیر داده بسازتش چرا در میدان فردوسی یا ولیعصر کار نمیشه که لوزی نیستن؟! چرا نماد انقلاب و امام باید تخریب بشه و سازه ای ساخته بشه که همه بگن این دیگه چی بود ساختن آن هم در میدان انقلاب؟
یکی از دوستان گفت بعید میدانم آنقدر دقیق باشن، با مطالعاتی که داشتم میدونم که کارهای این شیاطین بقدری دقیق است که خارج از تصور ماست و آنها بسیار نماد گرا هستند. چطور در فیلم 2012 روی یک زمان سنج که 3 ثانیه از جلوی چشم بیننده میگذره برنامه دارن و از عدد 11 تا 9 طی میکنه چطور جنگ لبنان را 3 روز طول میدن تا نماد گرایی کنن
من این نماد ها را نمیگم که بیایید بریم نماد شکنی کنیم فردا میدان انقلاب را تخریب کنیم بلکه بییایید حواسمان جمع باشد که جاهای دیگری برای ما برنامه های دقیق تر و نقشه های شوم تری طراحی کردن که فکرش را هم نمی کنیم.
ولی در آخر میگویم که چندین نماد فراماسون به طور اتفاقی در یک جایی جمع نمیشود مگر با برنامه
الله اعلم
در پایان به یک سوال جواب ندادم برای همین دوباره تاپیک زدم
از آنجا که راستگو هستم میگم که چشم چپو از رو جو گیری دلیل آوردم ولی همون از بالا چشم بودن کفایت میکنه در ضمن نمیدانیم شاید در آنجا نیز سازه ای نصب شود!

ویرایش سریع
ویرایش پیشرفته

محیصا سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 15:26

سلام

چی بگم؟

milad_نا.س پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 19:39

سلام
"من این نماد ها را نمیگم که بیایید بریم نماد شکنی کنیم فردا میدان انقلاب را تخریب کنیم بلکه بییایید حواسمان جمع باشد که جاهای دیگری برای ما برنامه های دقیق تر و نقشه های شوم تری طراحی کردن که فکرش را هم نمی کنیم."
راه حلی داری واسه این گفته هاتون.
اگه داری به من میل بزن
بابا شماها نشستید داری هرچی دستتون میاد چشم 11و9 گیشنیز و شمبلیله...
نتیجه گیری:
پس نشون میده دولت و رهبر ماسون هستند برید حالشو ببرید
داری واسه چی زحمت الکی می کشی




با سلام
یا مهدی ادرکنی
اطمینان دارم شما تمام مطالب سایت را که به مرور گفته شده مطالعه نکردید چون ما در این سایت اهداف دیگری را دنبال میکنیم.

رها سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 19:52 http://balatarazmajnoon.blogfa.ir

مشکل اینجاست:چرا مردم نمیتونن کاری کنن؟مگه ما تو کشور اسلامی نیستیم؟

با سلام، البته که هستیم ولی افراد کارشکن در بین ما هستند که باعث این مسایل می شوند و البته مقداری هم سهوا انجام می شود با تفکرات غرب گرایی و پست مدرنیته

fatima چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 12:06 http://thanksmygod16.blogfa.com/

خوب بود اما نمیشود هر چی را دید بگوییم علامت شیطان پرستیست.


.......همین الان خودم چنتاشو کشف کردم تو اتاقم اگه اینطوریه.....

نسیم پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 17:29

باسلام.
من به تازگی در این باره (فراماسونری)مطالعه هایی انجام میدم و باید بهتون احسنت بگم.
اضافه کنم که دوست عزیز در حال حاضر خیلی چیزای دیگه هستند که متاسفانه این ها رو نشون میدن.
برای مثال همین چشم زخم آبی رنگی که تقریبا تو خونه ی خیلی از ماها وجود داره. این چشم
ابی ها هیچ منبع معتبری برای درستی شون وجود نداره؛ (در واقع هیچ جایی گفته نشده که برای چشم زخم خوبن)
و در نهایت باید بگم امیدوارم آقا هرچه زودتر ظهور کنه.

محمدمهدی توکلی سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:01

باسلام
خیلی ممنونم از درج این مطلب سعی کنید باز هم از این اتفاقات رایج و حساب شده درج کنید
یه سوالی داشتم اینکه مسئولین چرا عهمچین چیزی رو از بین نمی برند؟؟؟

با سلام. برخی موارد سهوی هست و برخی موارد عمدی

علی آقا یکشنبه 5 آذر 1396 ساعت 20:29

یعنی واقعا خاااااک بر سرشون که یک کشور اسلامی رو اینطوری چهرش رو خراب کردند بعد میگن جمهوری اسلامی هع با این اوضاع باید گفت جمهوری فراماسونری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد