آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

پاسخ دکتر عباسی درباره آمدن آنجلینا جولی به ایران

پاسخ دکتر حسن عباسی

در جواب سوالی از آمدن آنجلینا جولی به ایران


http://www.siasatrooz.ir/images/docs/000059/n00059835-b.jpg


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



یکی از دوستان خبر آمدن آنجلینا جولی به ایران را گفت.

استاد فرمودند: مگر من مرده باشم (خدا نکنه انشاالله دشمناش بمیرن ) که چنین افرادی به ایران بیان اگر بخوان این آدم رو به ایران بیارن باید من نباشم وگرنه تا من هستم هیچ کس حق نداره چنین کاری بکنه.

دوباره یکی دیگر از دوستان پرسیدن : استاد مگر شما نمیگین که زن نماد سرزمین و عقیده است ؟؟؟ خب مگه این فکر خوبی نیست که این بازیگر رو به ایران بیاریم و تفکرش رو مصادره کنیم و به عقد انسان ایرانی در بیاوریم ؟ و نماد سرزمین و عقیده غرب رو به تسخیر دربیاوریم ؟
استاد پاسخ دادن: خب شما فکر کنید که این آدم بیاد اینجا و یه فیلم بازی کنه و تو اون فیلم چادر بپوشه و به عقد یه انسان ایرانی دربیاد اما این تا وقتی که تو ایران است ولی وقتی که برگشت ، سریع‌هالیوود میاد یه فیلم درست میکنه همین آدم رو میاره ضد اسلام فیلم بازی میکنه
استاد گفت من چرا با فیلم کتاب قانون مخالفتی نداشتم چون این فیلم نشون داد پرویز پرستویی که نماد یه فرد رزمنده از فیلم کافه ترانزیت بود حالا به لبنان رفته و یک زن لبنانی رو به ایران آورده که مسلمان شده وقتی هم که اون زن برمیگرده به کشورش و پرویز پرستویی میره اونجا دنبالش میبینه که این زن مسلمان باقی مونده.
حالا شما چقدر می‌تونید به آنجلینا جولی که به شبکه‌های جاسوسی سیا وصله اعتماد کنید که بعد از برگشت به کشورش مسلمان باقی بمونه و دیگه فیلم ضد اسلامی‌بازی نکنه !!! یا چقدر می‌تونید به هرکدام از بازیگرهای غربی اعتماد کنید ؟؟؟؟؟!!!
آمدن این فرد فقط رفت و آمد بازیگران به آمریکا رو تسهیل میکنه و ضربه ای به ایران نه چیز دیگر !


منبع : dr-abbasi.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد