آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

نگاهی به مراحل مختلف طرح بزرگ دشمنان

نگاهی به مراحل مختلف طرح بزرگ دشمنان


حداقل از سه سال قبل بود که ولی امر مسلمین در پیام حج سال 87 خبر از آغاز تمدن نوین اسلامی دادند ، معظم له سال بعد با تعبیر خاورمیانه اسلامی به این حقیقت مهم اشاره فرموده و اخیرا نیز با تعابیر دیگری چون مجموعه متحد اسلامی ، قدرت بین الملل اسلامی ، قطب قدرت جهانی و ... از این حقیقت بشارت بخش نورانی پرده برداری کرده اند ، اما آنچه قابل توجه و مهم به نظر می رسد ، اذعان دشمنان بدین حقیقت بزرگ و تلاش برای مصادره ی آن به نفع خود و بدل زدن می باشد ...

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

  



شاید هنوز برخی از مسلمانان نتوانند چرایی مواضع عجیب ترکیه در قبال تحولات کنونی منطقه را درک و باور کنند ، ترکیه ای که می رفت تا مسئولانش را بعنوان قهرمانانی پیشتاز برای مسلمانان مطرح کند ، اما به ناگاه در چرخشی عجیب انجام نقشی مزورانه در جهت خواست دشمنان را بر عهده گرفت.

براستی حقیقت چیست و دشمنان چه نقشه ای برای مقابله با این خیزش عظیم اسلامی دارند ، ما در مقالات قبلی با توجه به قرائن و شواهد نسبت به نقش آفرینی پادشاه اردن در یک سناریوی از پیش طراحی شده فریبکارانه که ظاهراً برای مقابله با اسرائیل می باشد اما عملاً طراحی شده توسط صهیونیستها و به نفع آنها بود را مطرح کردیم ، سناریویی که تلاش خواهد کرد تا یک محور قدرتمند ضداسرائیلی از اهل تسنن منطقه با سردمداری پادشاه اردن بسازد و با هماهنگی با دشمنان و طی یک آتش بازی کوتاه مدت بر ضد اسرائیل و کسب وجهه برای قهرمان جدید منطقه ، عبدالله دوم ، اصلاحات مورد نظر خود را در خاورمیانه عملی نماید و برای همیشه با محور مقاومت تسویه حساب کند آنهم با برافراشتن محور ضداسرائیلی جنجالی و منفعل کردن محور مقاومت به سردمداری ایران.

اما سخنان مهمی که این روزها از زبان رئیس کمیته امنیتی و سیاسی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان این رژیم شنیده می شود نشان از  پرده ای دیگر از این سناریو دارد ، به این سخنان خوب دقت کنید :

تشکیل امپراتوری اسلامی در منطقه! / سقوط نظام اسد فاجعه می آفریند!


رئیس کمیته امنیتی و سیاسی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تاکید کرد: سقوط نظام اسد فاجعه ای می آفریند که در نهایت به از بین رفتن اسرائیل منجر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، "عاموس گلعاد" با اشاره به نتیجه فاجعه بار سقوط نظام اسد اظهار داشت : این مسئله به ظهور یک امپراتوری اسلامی در خاورمیانه به رهبری اخوان المسلمین به ویژه در مصر، اردن و سوریه منجر می شود.



وی ادعا کرد: اگر انقلاب سوریه در سرنگونی نظام اسد موفق شود، اسرائیل با یک فاجعه روبرو خواهد شد و همواره در معرض تهدید جنگ با اخوان المسلمین در مصر، سوریه و اردن قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته امنیتی و سیاسی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه مصلحت تل آویو در وجود نظام اسد است، افزود: تفکر اخوان المسلمین در مصر، اردن و سوریه این است که اسرائیل را از بین ببرند و امپراتوری اسلامی را در خاورمیانه ایجاد  کنند.

http://khabarfarsi.com/ext/1511724


دقت در این سخنان نشان از طراحی توطئه ای دیگر برای انزوای محور مقاومت و علم کردن محوری دروغین در برابر محور مقاومت دارد ، می بینیم که این مقام صهیونیستی که به احتمال قوی طراحی های متفکران صهیونیسم را مطرح می کند می خواهد به مسلمانان القاء کند که خاورمیانه در آستانه تشکیل امپراطوری اسلامی به رهبری اخوان المسملین مصر و سوریه و اردن می باشد و اسرائیل از چنین حقیقتی بسیار هراسناک و وحشت زده است! مسئله ای که در صورت وقوع نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد!

تامل در این اظهارات نشان می دهد که دشمنان در حال تراشیدن یک دشمن بزرگ برای اسرائیل در منطقه و سوق دادن زیرکانه مسلمانان بخصوص اهل تسنن به سمت این جبهه ضداسرائیلی هستند دقیقاً همان چیزی که قرار است در سناریوی مطرح شده با بازیگری پادشاه اردن رخ دهد ، و شاید بتوان سناریوی قهرمان سازی از پادشاه اردن را مرحله دوم طرح کنونی یعنی القاء تشکیل امپراطوری اسلامی بدون حضور محور مقاومت دانست ، در واقع اکنون دشمنان تلاش می کنند که با القای تشکیل جبهه ای بزرگ که عنوان فریبنده ای چون امپراطوری اسلامی را نیز یدک می کشد، اذهان مسلمانان را به سمت این جبهه متمایل سازند و پس از این مقدمه سازی اولیه و آماده شدن اذهان ، راحت تر می توان بخش دوم این سناریو یعنی اقدام عملی این جبهه بر ضد اسرائیل را اجرا کرد.



قابل توجه است که برخی از تحلیل گران علت رفتارهای عجیب ترکیه در قبال تحولات جاری منطقه را وعده های دشمنان برای احیای امپراطوری اسلامی عثمانی ذکر کرده اند که بسیار نزدیک به تشکیل امپراطوری اسلامی اخوان المسلمین در منطقه است.

البته کاملاً قابل درک است که دشمنان به راحتی می توانند با هر حکومت و امپراطوری اسلامی در خاورمیانه کنار بیایند به جز انقلاب های اصیل اسلامی که سرمدار آنها ایران بوده و خواهان نابودی اسرائیل است فلذا دادن هزینه هرچند زیاد هم باشد برای نیل به این هدف مهم کاملا امری منطقی و پذیرفته شده است.

یقیناً دشمنان به خوبی می دانند که یکی از شروط اصلی موفقیت هر طرحی مخفی نگه داشتن آن تا حد ممکن است هرچند گاهی آشکار کردن فریب ها و القاء برخی مطالب می تواند کاملا در جهت تامین منافع دشمنان باشد ، اما باید مطمئن بود که دشمنان در پشت پرده تلاش گسترده ای را برای به سرانجام رساندن این طرح های فریب آغاز کرده اند که بایدآن را بیشتر در ارتباط گیری با خواص کشورهای اسلامی و تطمیع و تهدید آنها جستجو کرد چیزی که بیشتر آن از چشم مسلمانان و خبرگزاریها پوشیده است و می توان گفت اینگونه اظهارات این مقام صهیونیستی می تواند بخشی کوچک از طرحی بزرگ و مخفی باشد.

اکنون حدود یکسال است که طوفان ملتهای مسلمان شروع شده و همچنان خروشان به پیش می رود ، تنها راه نجات دشمنان اجرای طرح های فریب و انحراف این حرکتهاست که البته به لطف خدا در بیشتر مناطق موفق نبوده است ، اما باید دانست که دشمنان چاره ای جز مقاومت تا آخرین لحظه ندارند و با امید و پشتکاری که ناشی از خراب بودن پلهای پشت سر آنهاست ، تا آخر با طرح های گوناگون فریب در میدان خواهند بود ، هرچند آنچنانکه بیان شد ممکن است این طرح ها بصورت مرحله ای باشد ، در مرحله نخست القاء فکر جبهه بزرگ اسلامی بدون حضور مقاومت ، امپراطوری اسلامی اهل تسنن و در مرحله بعد درگیر کردن عملی این جبهه در جنگی ساختگی با اسرائیل با قهرمانی پادشاه اردن و دادن امتیازاتی دروغین چون فتح ظاهری قدس شرقی و شکست اسرائیل و مرحله سوم بسط این امپراطوری اسلامی  با درگیر کردن آن با محور مقاومت و جنگ با ایران و حزب الله.

مطمئناً اجرای چنین طرح های چندمرحله ای آسان نخواهد بود ، مثلاً پیش نیاز مرحله دوم یعنی آغاز ماجراجویی اردن را باید در موفقیت طرح اول یعنی هماهنگ شدن خواص مذهبی سیاسی انقلابی برخی کشورهای منطقه  برای تشکیل جبهه ای ضداسرائیلی در تعارض با محور مقاومت دانست و پیش نیاز مرحله سوم یعنی ورود به جنگ با محور مقاومت را موفقیت در اجرای سناریوی جنگ ساختگی با اسرائیل و کسب وجهه مورد نیاز قلمداد کرد.

مطمئنا ایستادگی ملتها و به هوش بودن آنها و فریب نخوردن خواص انقلابی مذهبی سیاسی می تواند چنین طرح های فریبی را در نطفه عقیم بگذارد و دشمنان را بدون تحمیل هزینه های سنگین به دیار نابودی بکشاند و اینجاست که اهمیت هشدار تاریخی ولی امر مسلمین نسبت به خدعه و نیرنگ دشمنان در به چنگ آوردن خواص مسلمانان و لزوم هوشیاری جوانان ، روشنفکران و علمای دینی در این مسئله ، به خوبی خود را نشان میدهد.



مطمئنا اگر هشدارها و تذکرات ولی امر مسلمین به خوبی درک شده و توسط مسلمانان به خوبی اجراء گردد ، توقع خاموشی سریع و بدون هزینه ی فتنه های بزرگ عصر ظهور چون فتنه سفیانی چندان دور از انتظار نخواهد بود.


برگرفته از سایت رایحه ظهور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد