آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

محرم ، فرصتی طلائی برای توبه

محرم ، فرصتی طلائی برای توبه

دانلود گلچین فیلم داستانی " توبه علی گندابی"


چند روز بیشتر تا محرم نمانده است ، ماهی عظیم که بزرگترین وقایع عالم یعنی عاشورا و ظهور را در خود دارد ، دو بال شیعه برای پرواز ، چند روز پیش به فیلمی اثرگذار از توبه ی نصوح یکی از بندگان خوب خدا برخورد کردم و این بهانه ای شد تا به دنبال فصل مشترکی بگردم میان ظهور و عاشورا ، و چه چیزی بهتر از توبه و بازگشت ، توبه ای که می تواند هدیه ی محرم باشد و در گستره ی اجتماعی از لوازم و مقدمات اصلی ظهور است ، و چه زیبا می فرماید شهید چمران : تحولات درونی انسانها مقدمه آن انقلاب بزرگ است ....  


لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


بسم رب الحسین(ع)

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)


توبه های تاریخی با جاذبه کاروان حسینی

توبه و بازگشت به حق یکی از دستورات خداوند متعال در قرآن کریم است ، حضرت حق بارها و بارها گنهکاران را به بازگشت و توبه فرا می خواند ، تاریخ مشحون است از توبه انسانهایی که به ناگاه با بارقه ای الهی بیدار شده و از راه خطا بازگشته اند ، برخی از این توبه ها واقعا شگفت انگیز است ، اما به جرات می توان گفت که جاذبه نور حسین(ع) عجیب ترین و ماندگارترین توبه ها را رقم زده است ، از توبه حر و بازگشت زهیر و هدایت وهب نصرانی تا قیام توابین تا توبه هزاران هزار انسان ره گم کرده در طول تاریخ  و تا توبه و هدایت عجیب رسول ترکها و علی گندابی ها

و اینگونه است که عارفان امام حسین(ع) را باب رحمت الهی می دانند ، باب رحمتی  آنچنان وسیع  که اکثریت قریب به اتفاق انسانها می توانند در آن وارد شوند مگر کسی که خود نخواهد ، عظمت و گستردگی این باب رحمت را باید حاصل تجمیع انوار و ارواحی دانست که عاشقانه و خالصانه برای رضای الهی از همه چیز خود گذشتند ، پروانه سان بودن حول شمع حجت خدا

و اینگونه است که نور حسین(ع) و محرمش تا ظلمانی ترین زوایای قلوب انسانها نفوذ می کند و تحول و شوری عظیم در جانها می افکند ، تحولی مبارک به سمت حق و حقیقت ، تحولی که باید آن را بزرگترین لازمه و مقدمه ظهور کامل حق بر روی زمین دانست ، مقدمه ی ظهور.

بیایید برای لحظاتی گوش جان بسپاریم به نوای دلنشین شهید چمران تا برایمان از توبه ، این تحول بزرگ درونی بگوید که آن را بزرگترین زمینه سازی برای  سمت ظهور می داند :

کسانی که فکر می کنند، باید گوشه ای بخوابند تا امام زمان، عجل الله تعالی فرجه، ظهور بفرماید و جهان را از عدل و قسط پر کند، سخت در اشتباهند. مردم ما باید بیشتر بکوشند، بیشتر مبارزه کنند، و این تحول و تکامل نفسی را هر چه سریعتر در روح و قلب خود ایجاد نمایند تا باعث تسریع در ظهور حضرت شوند اما در عین حال باید بدانید که امام حاضر است و بر اعمالتان نظارت دارد.

امام پیروان خود را رها نکرده و به دست هواها نسپرده، مراقب آنهاست; اگر به آنها ناراحتی برسد، قلب مبارکش به درد می آید، اگر خونریزی ناحقی در جایی صورت بگیرد، حضرت ناراحت می شود. آن بزرگوار مراقب است و با تمام وجود می کوشد تا این تحول نفسی را در این امت و این مردم به وجود بیاورد.

اگر جوانان ما در اعتقادشان به خود بقبولانند امام زمان در میان آنها زندگی می کند و شاهد اعمالشان است. رفتار و زندگی و فداکاری و مرگ و حیات آنان تغییر کیفی پیدا می کند و چه بسا جهش بزرگی در حرکت تکاملی جوانان ما به سوی مدینه فاضله ایجاد شود. این ویژگی را متاسفانه جوانان ما از دست داده اند; شاید برای لحظاتی یا روزهایی درباره وجود مبارکش فکر می کنند و بعد او را به فراموشی می سپارند. آنها امام زمان را به صورت اسطوره ای در تاریخ به شمار می آورند. این اشتباه محض است. امام زمان حضور دارد و هر عملی را که ما انجام می دهیم می بیند و می شنود. روزی که مردم ما به این اعتقاد برسند و آن را لمس کنند، بزرگترین جهشها در راه تکامل زندگیشان به وجود می آید; و این، قدم اصلی برای تسریع در ظهور حضرت است

اگر مردم ما به این حقیقت روشن آگاه شوند که تنها یک آرزو دارند و آن، ظهور حضرت بقیة الله، علیه السلام، است; و بعد هم بدانند که او در میان آنان زندگی می کند، مراقب اوضاع آنهاست، دل او از این رنجها و خونریزیها خونین است، و خودش آرزو دارد که هرچه زودتر ظهور فرماید، به این نتیجه می رسند که وظیفه ماست تا برای تسریع در ظهور حضرتش هر چه شدیدتر، و هر چه سریعتر در خود تحول ایجاد کنیم و خود را آماده سازیم و به آن درجه از رشد عقلی و ایمانی و اخلاقی برسانیم که توان تحمل آن وجود مبارک را داشته باشیم.


شهید چمران عامل تحول درونی انسانها را در دوچیز می داند ، یک تلاش انسانها و دوم امام عصر(عج) که تلاش می کند برای آماده کردن انسانها تحول نفسی و درونی در آنها بوجود بیاورد و این شاید همان معنای این شعر زیبا باشد :

تا که از جانب معشوق نباشد کششی / کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

در کربلا هم حر به تنهایی توبه نکرد که جذبه و گیرایی ظاهری و باطنی امام بر دل او آتش زد و زهیری که از امام خود گریزان بود را نگاه بامحبت و اسرارآمیز حسین(ع) متحول کرد و وهبی که از همه جا بی خبر بود را لطف حسین(ع) به کربلا کشاند ، هرچند نمی توان وجود زمینه های مساعدی که در وجود این بزرگواران بود ، را منکر شد اما الطاف الهی در تحول و توبه آنها کاملا مشهود و آشکار است.


ماه محرم بهترین فرصت توبه و بازگشت است


 

اگر دقت کنیم می بینیم که از توبه های تاریخی حر و زهیر و وهب گرفته تا توبه رسول ترک ها و علی گندابی ها همه در ماه عظیم محرم بوده است و توبه ی هزاران هزار انسانی که با شدت و ضعف مختلف هرساله در ایام محرم و در مجالس عزاداری سالار شهیدان روی می دهد ، پس بیاییم این فرصت مبارک را مغتنم بشماریم و در این لحظات حساس تاریخ بشریت که جهان در آستانه تحولی تاریخی قرار دارد و با قیام مستضعفین ، بشریت در آستانه ورود به فصل نوینی از تاریخ خویش است ، با توبه و بازگشت خود و ایجاد تحول درونی ، این آینده ی درخشان را به سهم خود به اندازه لحظه ای هم که شده سرعت بخشیم.

بیایید در این آستانه ی محرم تا فرصت باقیست دست توسل به دامان پرمهر مولایمان حسین(ع) بزنیم باشد که با لطفش حری شویم برای منتقم خون شریفش ، امام عصر(عج)

گلچینی از فیلم داستانی "توبه علی گندابی"  ، بزرگمردی که در شب اول محرم توبه کرد

همانگونه که خدمت دوستان عرض کرده بودم ، در جمعه گذشته این فیلم اثرگذار را دیدم و فکر می کنم انتشار این فیلم که به زیبایی یکی از توبه های بزرگ تاریخی را به تصویر می کشد در آستانه محرم حکمتی داشته باشد ، حکمتی برای هدایت و تحول بسیاری از جوانها که خود را در موقعیت او می بینند.

دیروز با تهیه کننده فیلم تماس گرفتم و ضمن تقدیر و تشکر از وی و سایر دست اندرکاران تهیه این فیلم جذاب درخواست کردم که اگر اجازه بدهند فرمت flv فیلم را برای استفاده دیگران در سایت بگذارم که ایشان بیان نمودند چون با هزینه خودشان که هزینه زیادی هم برده این فیلم را ساخته اند فعلا تا بازگشت هزینه این مسئله امکان پذیر نیست ، اما با انتشار گلچینی از فیلم  موافقت کردند.

خلاصه ای از فیلم توبه علی گندابی :

علی گندابی فردی است که به همراه دوستان از هیچ گناهی ابایی ندارند ، البته به خاطر برخی مسائل اجتماعی و خانوادگی چون بسیاری از مردم ارادتی از امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در قلب او وجود دارد...


 

گردنبدی با نقش یا حسین(ع) که نذر حرم امام حسین (ع ) بوده و علی آن را به زور از کسی گرفته است در فیلم نقش مهمی ایفا می کند ، گردنبدی که با وجود فروش چندین باره حتی در شهرهای دیگر به طور عجیبی باز به علی بازمی گردد ...

هرچند در این میان نقش خوابهای عجیبی که علی می بیبند و به نوعی موجب ترس و آماده شدن وی برای تحول است را نباید نادیده گرفت ، چیزی که می توان آن را گوشمالی خدا برای آدم شدن نامید.

در نهایت علی در شب اول محرم در حالی که با دوستان خود مست از شراب است ، به روضه خوانی آشنا برخورد می کند و از او می شنود که امشب شب اول محرم است و به خاطر شرابخواری در شب اول محرم بسیار شرمنده و خجل می شود و برای جبران از روضه خوان می خواهد که همانجا روضه ای برپا کند ، روضه ای که منبر آن چیزی نیست جز علی !


و همان شب پس از این تحول عجیب با همسر خود که زنی مقید و دیندار است خداحافظی می کند و راهی کربلای یار می شود این لحظات خداحافظی و البته لحظات توبه بسیار بسیار زیبا و اثرگذار است و با بازی بسیار زیبای مجتبی مظفری در نقش علی گندابی  گیرایی آن چندین برابر می شود.

و سکانس آخر فیلم که باید آن را لطف یار دانست ، صحنه آخرین نماز علی را نشان میدهد ، نمازی که در سجده ی آخر آن علی با توبه ای قبول شده به دیدار یار می رود و قبری که بطور شگفت انگیزی با مرگ موقت مرجعی در نجف اشرف در آستانه بارگاه امام علی(ع) برای او آماده شده است ...


و داستانی که تا ابد تا در خاطره ها خواهد ماند ....

گنهکاری بزرگ که توبه ای بزرگ می کند و با دل کندن از همه ی داشته هایش مهاجرتی عظیم  به سمت یار آغاز می کند و دست غیب او را چه زیبا می پذیرد ...

گلچینی 14 دقیقه ای از فیلم " توبه علی گندابی "

 

فرمت تصویری  mkv  کیفیت عالی با حجم 128 مگ ( با بروزر اینترنت اکسپلورر IE قابل دانلود هست)

http://zoha313.persiangig.com/12.mkv

فرمت تصویری mpg  با حجم 70 مگ

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://zoha313.persiangig.com/12.mpg

فرمت موبایل 3gp  با حجم 8 مگ

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://zoha313.persiangig.com/12.3gp

فایل صوتی جذاب تدوین شده در مورد توبه علی گندابی ( 21 مگ) :

www.aparat.com/v/da396723b0381ecdb354cfccc2bf179933003

نرم افزار علی گندابی(هرچند این نرم افزار زیبا طراحی شده ، اما مطلب زیادی در مورد علی گندابی ندارد ، اما چند داستان اثرگذار در مورد توبه دارد و البته نشان از تاثیرپذیری بالای طراح این نرم افزار از داستان علی گندابی) حجم 5 مگ

http://www.4shared.com/file/2SQb5AgO/HAMID_RAYANEH_6.html


التماس دعا در این ماه رحمت

عزیزان برای دریافت دی وی دی با کیفیت این فیلم جذاب میتوانند با شماره 09124114899 تماس بگیرند.

(فکر می کنم انتشار اینگونه محصولات فرهنگی اثرگذار و هدایت انسانها اجرش بیشتر از نذر و نذورات عادی باشد)

از مبشران و منتظران ، برادران و خواهران عزیز درخواست دارم تا لینک این مقاله یا لینک فیلم گلچین 14 دقیقه ای را تا جایی که می توانند در فضای مجازی( کلوپ ، سایتها ، وبلاگها و از طریق ایمیل) و غیرمجازی منتشر کنند تا به لطف خدا بتوانیم سهمی در ایجاد موج توبه و تحول در جامعه اسلامی مان داشته باشیم.

یارب الحسین(ع) بحق الحسین(ع) اشف صدر الحسین(ع) به ظهور الحجه(عج)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد