آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

سخنان دکتر عباسی در همایش "من کلاهبردارم؛ پس هستم"

سخنان دکتر عباسی در همایش "من کلاهبردارم؛ پس هستم"

بانک و بورس نیاز به "بت‌شکن" دارد...


http://axgig.com/images/01723668142646430075.jpg

سه‌شنبه در همایشی تحت عنوان "من کلاهبردارم؛ پس هستم" که در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه چنگ و دندان نشان‌دادن‌های غرب به ایران طی ماه‌های اخیر شکل جدی‌تری پیدا کرده است، گفت: ما در حوزه جنگ سخت نیز همانند جنگ نرم درگیریم و اینکه مثلاً هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز کشورمان توسط سپاه شکار می‌شود، نشان می‌دهد که درگیر جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم هستیم.
وی با تأکید بر اینکه این منازعه نیاز به ...


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید




-انشاءالله فایل صوتی یا تصویری از این سخنرانی گیرمون بیاد قرار می دهیم-


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز عصر امروز سه‌شنبه در همایشی تحت عنوان "من کلاهبردارم؛ پس هستم" که در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه چنگ و دندان نشان‌دادن‌های غرب به ایران طی ماه‌های اخیر شکل جدی‌تری پیدا کرده است، گفت: ما در حوزه جنگ سخت نیز همانند جنگ نرم درگیریم و اینکه مثلاً هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز کشورمان توسط سپاه شکار می‌شود، نشان می‌دهد که درگیر جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم هستیم.

وی با تأکید بر اینکه این منازعه نیاز به تبیین دارد، تصریح کرد: اتفاق دیگری که در جهان رخ داده، این است که سیستم عامل جهان دچار مشکل کلیدی شده است.

این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: جهان برای اداره خود به یک سیستم عامل نیاز دارد و امروز سیستم عاملی که در همه کشور و متأسفانه از جمله ایران نصب کرده‌اند، لیبرالیسم است ضمن آنکه نکته خاصی که نسل جدید با آن درگیر هستند و شاید تا 30 سال آینده نیز ادامه پیدا کند، مسئله نابود شدن این سیستم است.

وی افزود: این دوره پر تنش باید رصد شود تا به زمانی برسیم که هر کشوری الگوی مناسب خود را انتخاب کند.

* آنها که قائل به فروپاشی غرب نیستند، اهرام مصر را ندیده‌اند

عباسی در ادامه با بیان اینکه ممکن است در این میان عده‌ای باشند که قائل به فروپاشی غرب نباشند، گفت: این افراد به اهرام مصر نگاه نمی‌کنند تا ببینند که چگونه ممکن است تمدن‌های با عظمت به راحتی فرو بپاشند‌ و لذا ما با این افراد کاری نداریم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز همچنین با اشاره به مسئله کرسی‌های آزاداندیشی خاطرنشان کرد: باید با تأسف اعلام کرد که علیرغم آنکه چندین سال است که مسئله کرسی‌های آزاداندیشی توسط مقام معظم رهبری مورد تأکید مکرر قرار گرفته است ولی ما هنوز نتوانسته‌ایم کارهایی همانند مرحوم شریعتی و شهید مطهری انجام دهیم و باید گفت که در این قضیه نخستین مقصر هم اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی هستند.

وی افزود: اتحادیه اروپا و آمریکا هم‌اکنون بدون درگیری و مثل یک قالب یخ در مقابل آفتاب در مقابل چالش‌های خود در حال آب شدن هستند و در این بین نیز البته ما درگیر رخوت جوامع روشنفکری و هنری خود در داخل کشور هستیم.

عباسی در ادامه صحبت‌های خود به محورهای دیدگاه امام راحل در مورد آمریکا اشاره کرد و با بیان اینکه "حضرت امام(ره) از آمریکا با 4 صفت تروریست، شیطان بزرگ، استکبار جهانی و ام‌الفساد معرفی می‌کند"،‌ به ذکر مصادیق این صفات در چهره آمریکا پرداخت و گفت: یکی از مظاهر اصلی فساد در آمریکا بورس یا همان وال‌استریت است.

این کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه متأسفم که در ایران یک استاد دانشگاه هم نیست که از بورس و بانک یک تعریف واقعی ارائه کند، گفت: بنیان بورس بر کلاه‌برداری است و حال که کسی نیست که این حرف‌ها را اعلام کند، ما مجبوریم حرف بزنیم.

وی با تأکید بر اینکه روشنفکران جامعه خوششان بیاید یا بدشان بیاید، ما به بورس اعتراض داریم، گفت: ما به گسترش بورس معترضیم و این قضیه را رها نمی‌کنیم. بی‌آبرو کردن پدیده بورسی که می‌خواهد جامعه ما را متلاشی کند، وظیفه ماست.


* بانک و بورس به بت شکن نیاز دارند

عباس با تأکید بر اینکه بانک و بورس به بت شکن نیاز دارند، خاطرنشان کرد: بانک، بورس، بیمه و اوراق قرضه چهار نهاد اصلی کاپیتالیسم هستند. ما با اینها مخالف نیستیم اما معانی فعلی اینها توسط یهودیان تولید شده‌اند. مثلاً بورس را شخصی به نام "پونزی" پایه‌گذاری کرد که در واقع یک قمارباز و تئوریسین شرکت‌های هرمی است.

وی افزود: این بانکی که عده‌ای ساز و کار آن را در داخل کشور ما رقم زده‌اند، امروز از آن 3 هزار میلیارد تومان پول خورده می‌شود و جالب آنکه مسئولان امر هم قبل از افشای این رسوایی و حتی هم‌اکنون نیز حاضر به هیچگونه پاسخگویی و یا مناظره در مورد بسترهای غلط فعالیت‌های بانکی در کشور نیستند.

عباسی در ادامه به ذکر یک مثال اشاره کرد و با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام کتابی با محتوای اقتصادی چاپ می‌کند و در یکی از صفحات آن اینطور می‌نویسد که مدل اقتصادی مد نظر جمهوری اسلامی ایران مدل نئوکینزی‌ها است، گفت: وقتی عده‌ای در مجمع تشخیص مصلحت از این حرفها می‌زنند و مدلی‌ را به عنوان الگوی ایران معرفی می‌کنند که امروز در غرب شاهد شکست جدی و اضمحلال آن هستیم؛ شما جوان‌ها باید آستین‌های خود را بالا بزنید.
 
* مواظب این علوم باشید

وی خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: مواظب باشید عمرتان بر سر این کلاس‌ها هدر نرود. این علوم غرب را نجات نداده است.

عباسی به فرار خاوری رئیس بانک ملی از کشور نیز اشاره کرد و گفت: طرف رئیس بانک ملی ایران بوده است اما به راحتی می‌تواند از ایران فرار کند و به کانادا برود. من مانده‌ام که آیا وزارت اطلاعات از این قضیه باخبر بوده است یا خیر؟ ما دعوایی که با خاتمی داشتیم، این بود که مثلاً سیروس ناصری و موسویان علقه‌ها و ارتباطاتی با آن سوی مرزها دارند و بعد هم دیدیم که مثلا موسویان به سادگی پناهنده شد و رفت. الآن هم می‌بینیم که خاوری به سادگی پناهنده می‌شود. آیا وزارت اطلاعات می‌دانست که این مرد مشکل دارد؟ اگر اینطور بوده و دولت بر خلاف نظر آنها عمل کرده است، رئیس جمهور باید جواب بدهد.
 
* به ذات فاسد بانک و بورس اعتراض داریم

این کارشناس مسائل استراتژیک همچنین گفت: ما می‌خواهیم روی ذات فاسد بانک و بورس دست بگذاریم. این مسائل در کشور ما ریشه دوانده‌اند و اطلاعات مردم ما نیز از بورس کم است. ما باید ذات فاسد این 4 نهاد را به مردم معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های بانک‌ها زندگی مردم را آلوده کرده‌اند، گفت: با این حال، از بانک مهمتر، بورس است.

عباسی گفت: اساس بورس بر قمار سازمان یافته و طمع است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز به ساختار آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در نقد آموزش و پرورش همین بس که "گاج" و "قلم‌چی" تبدیل به مکمل‌های آن شده‌اند، گفت: چرا باید اتفاقی بیافتد که فرزندان این کشور مجبور شوند برای موفق شدن از فیلتر گاج و قلم‌چی رد شوند؟ چرا باید به سمتی برویم که در تلویزیون ایران به مردم گفته شود که اگر می‌خواهید دکتر بشوید، بیایید با "مدرسان شریف" تست بزنید.

وی تأکید کرد: در مملکتی که می‌خواهد با ضرب و زور این سازمان‌ها دکتر تحویل بدهد، باید هم انتظار داشت که مقام معظم رهبری از عدم راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی ناراضی باشند.

عباسی مجدداً به مسئله بورس اشاره کرد و گفت: اگر کسی در مورد اینکه اساس بورس بر طمع است و کسی هم در دانشگاه تهران حرفی نمی‌زند، این محل اعتراض ماست. ما مردم را علیه این قضیه آگاه می‌کنیم، مگر آنکه شما پاسخ بدهید و ما قانع شویم. بدانید که این همان بورسی است که آمریکا و اروپا را در مسیر فروپاشی قرار داده است.

وی افزود: ما مجبوریم به عنوان چشم بیدار، جامعه را در قبال این مسائل حساس کنیم.

وی ضمن طرح انتقاداتی از ریاست دانشگاه تهران در عدم نظریه پردازی و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی تأکید کرد: ما بت علم بی‌خاصیتی که از غرب سرچشمه گرفته است را نابود می‌کنیم. چرا مدل‌هایی که در آنطرف دنیا امتحان خود را پس داده و هم‌اکنون پوسیده شده‌اند، بایستی در کشور ما امتحان بشوند.

حسن عباسی خطاب به رئیس جمهور احمدی‌نژاد گفت: ما با شما بر سر مصالح اسلام و مردم عقد اخوت نداریم. باید روشن شود که عقبه تئوریک رئیس جمهور در اقتصاد چیست؟ ضمن آنکه اصولگرایان نیز باید مبانی فکری خود را در این زمینه مشخص کنند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد