آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

شکست جنگ احزاب و فتح قریب الوقوع خیبر اسرائیل

شکست جنگ احزاب  و فتح قریب الوقوع خیبر اسرائیل


سخنان گهربار ولی امر مسلمین در 19 دی امسال حاوی حقیقتی بسیار مهم و تعیین کننده بود که به سرعت مورد توجه اکثر محافل خبری دوست و دشمن قرار گرفت ، اعلام قرار داشتن ایران در شرایط جنگ بدر و خیبر ، از آنچنان اهمیت بالایی برخوردار است که بخوبی می توان سیر تحولات پیش روی منطقه ی خاورمیانه و رویارویی جبهه اسلام و کفر را با آن ترسیم کرد ، در صدر اسلام پس از شکست و پراکنده شدن کفار در جنگ احزاب ، بلافاصله نوبت به حرکت تهاجمی مسلمین به سوی مرکز فتنه یهودی رسید و فتح عظیم خیبر واقع شد . با این بشارت بزرگ ، بزودی جهان شاهد اخبار و وقایع فوق العاده عظیمی خواهد بود... 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



در حالی که دشمنان با تنگ تر کردن حلقه محاصره ی اقتصادی و فشارهای سیاسی و دیپلماتیک ، در نظر داشتند تا به خیال خام خود ، وضعیتی شبیه شعب ابی طالب را برای ایران اسلامی بوجود آورده و دست بالا را در تحولات رویارویی حق و باطل داشته باشند ، اعلام موضع تهاجم نظامی از سوی بزرگ رهبر جبهه حق ، دارای پیام های مهم و تاریخی برای دشمنان بود. اعلام موضع بدری و خیبری از سوی ولی امر مسلمین ، آنقدر پراهمیت و در عین حال شفاف بود که دوستان و دشمنان به سرعت پیام های بشارت بخش و هشدارگونه این بیانات مهم را دریافت کرده و به تحلیل و بررسی ابعاد مختلف آن پرداختند.


جنگ خیبر ، تهاجمی پیروز پس از شکست دشمنان در جنگ احزاب

با نگاهی به تحولات صدر اسلام و جنگهای بدر ، احزاب و خیبر ، ابعاد مهمی از بیانات امام خامنه ای(مدظله) و تحولات پیش رو روشن می گردد ، در صدر اسلام ، پس از آنکه حلقه محاصره بلند مدت کفار بر گرداگرد مدینه شکست خورد و با جانفشانیها و درخشش حیدر کرار(ع) و امدادهای غیبی ، لشگر کفار سرشکسته و شکست خورده از اطراف مدینه به سمت مکه بازگشت ، نوبت به ریشه کردن کردن جرثومه فساد یهودیان مدینه که عامل اصلی جنگ احزاب بودند ، فرا رسید وبلافاصله  لشگر مسلمین برای نبرد بزرگ خیبر براه افتاد.

اما در حال حاضر و پس از آنکه جبهه کفر و استکبار به سردمداری آمریکا ، با محاصره 8 ساله ی ایران اسلامی ، عملاً در تسلیم و نابود کردن کانون بیداری اسلامی شکست خورده ، و مفتضحانه از عراق خارج شدند ، و در حالی که قیام جانانه ملتهای مسلمان که دارای بعد ضد صهیونیستی قدرتمندیست در یکسال گذشته رخ داده است ، اشاره انگشت رهبری جبهه حق به جنگ خیبر و اینکه جبهه حق اینک در این موضع تهاجمی تاریخی قرار دارد ، بسیار پرمعنا و قابل تامل است.


ارتباط مستقیم تحولات مصر با فتح بیت المقدس و نابودی اسرائیل

ولی امر مسلمین در سخنرانی چندماه قبل خود به صراحت پیش بینی می نمایند که اگر تحولات بزرگ مصر و خروج ملت قهرمان مصر از هم پیمانی با صهیونیستها و لغو ننگنامه کمپ دیوید رخ دهد ، آنگاه پیش بینی های بزرگ امام راحل(ره) پیرامون فتح قدس ونابودی اسرائیل محقق خواهد شد ، که این بشارت را می توان روی دیگه بشارت و هشدار وضعیت خیبری نامید که ان شاالله بزودی به فتح قلعه به ظاهر مستحکم اسرائیل ختم خواهد شد.



هرچند در مورد مدت زمان باقیمانده تا فتح بیت المقدس و نابودی اسرائیلی نمی توان با دقت و صراحت زمانی را تعیین کرد اما با توجه به شدیدتر شدن رویارویی حق و باطل و برگزاری مانورهای پی در پی ماهیانه توسط ایران و اسرائیل و آمریکا از یک سو و از سوی دیگر عدم وجود فاصله زمانی در بین جنگ احزاب و خیبر می توان پیش بینی کرد که تبدیل وضعیت خیبری به فتح بزرگ قلعه اسرائیل باید بسیار نزدیک و قریب الوقوع باشد.


وضعیت جنگ بدر یک وضعیت هشداری بوده و تنها در صورت حماقت دشمنان واقع خواهد شد


 

اما بخش دیگر فرمایش ولی امر مسلمین در مورد قرار داشتن در حالت جنگ بدر را نیز می توان بعنوان هشداری برای جبهه استکبار و آماده باشی برای جبهه حق پرستان و عدالت خواهان در نظر گرفت ، همانگونه که می دانیم لشگر اسلام پس از اینکه اموال و دارایی های مسلمین توسط کفار مکه مصادره شد و به نوعی ضربه ای اقتصادی از طرف کفار بر مسلمین وارد شد ، با هجوم به کاروان تجاری ابوسفیان به پیروزی و فتح خیبر رسید ، اشاره ی ولی امر مسلمین به جنگ بدر را می توان تهدیدی برای تهدیدهای دشمنان دانست ، که وقوع آن منوط به حرکت دشمنان در زدن ضربه اقتصادی به ایران اسلامی می باشد و مطمئناً اگر دشمنان سرعقل آیند و این هشدار جدی را دریافت کرده و به عواقب آن بیندیشند ، جنگ بدری در کار نخواهد  بود.


وضعیت خیبری انقلاب اسلامی یک حقیقت درخشان واقعی قریب الوقوع



همانگونه که می دانیم جبهه استکبار از مدتی قبل با تنگ تر کردن حلقه محاصره به تهدید تحریم شدید اقتصادی ایران پرداخته و تحرکات نظامی صوری نیز چاشنی این تهدیدها کرده است ، اشاره ولی امر مسلمین به جنگ بدر می تواند اشاره به ضربه اقتصادی و بستن شریان نفتی  تنگه هرمز در نظر گرفت ، که البته این حرکت منوط به حرکت دشمنان بوده و در شرایطی که دشمنان تهدید اقتصادی خود را عملی نکنند ، نیازی به ضربه جنگ بدری و بستن تنگه هرمز نیست ، اما وضعیت خیبری را می توان به عنوان وضعیت واقعی و در حال وقوع در منطقه و میان جبهه اسلام و کفر دانست که بنا بر دلایل متعدد و نشانه های فراوان بزودی بزود محقق شده و هیچ چیز نمی تواند از وقوع آن جلوگیری کند.


آیا بزودی و با تحولاتی بزرگ ، لشگر بزرگ مسلمین از اقصی نقاط کشورهای اسلامی رهسپار خواهند شد ؟ چیزی که به کرات در روایات عصر ظهور بدان اشاره شده است و توسط بسیاری از محققان ، بعنوان یکی از تحولات بعد از ظهور امام عصر(عج) قلمداد می شود :




امیرالمومنین(ع) :

یهود برای تشکیل دولت خود در فلسطین از غرب به منطقه عربی خاورمیانه خواهند آمد، سوال می شود پس عربها در آن موقع کجا هستند؟ فرمود: عربها در آن موقع از هم پاشیده و ارتباط شان ازهم گسیخته و متحد و هماهنگ نیستند. سوال شد آیا این بلا و گرفتاری طولانی ست؟ فرمود نه تا زمانیکه عربها زمام امور خودشان را از نفوذ دیگران رها ساخته وتصمیم های جدی آنان دوباره تجدید شود. آنگاه سرزمین فلسطین بدست آنان فتح خواهد شد وعربها پیروز و متحد خواهند گردید. نیروهای کمکی از طریق و سمت سرزمین عراق به آنان خواهند رسید که بر روی پرچمهایشان نوشته شده) القوه) وعربها و سایر مسلمانان همگی مشترکأ برای نجات فلسطین قیام خواهند کرد و با یهود خواهند جنگید و چه جنگ بسیار سختی که در وقت مقابله با یکدیگر در بخش عظیمی از دریا روی خواهد داد که در اثر آن مردمان در خون شناور شده و افراد مجروح بر روی اجساد کشته شدگان عبور کنند. عربها سه بار با یهود می جنگند و در مرحله چهارم که خداوند ثبات قدم و ایمان و صداقت آنها را دانست همای پیروزی بر سرشان سایه می افکند به خدای بزرگ سوگند که یهودیان مانند گوسفند کشته می شوند تا جائی که حتی یک نفر یهودی هم در فلسطین باقی نخواهد ماند.

عقائد الامامیه جلد ۱ ص ۲۷۰


این بیانات بشارت بخش امام خامنه ای و سیدحسن نصرالله نیز شنیدنی و قابل تامل بوده و به خوبی نشان دهنده صحت تحلیل های فوق است :



دبیرکل حزب الله: آیت الله خامنه ای اعتقاد دارند که رژیم صهیونیستی رو به زوال و فروپاشی است و معتقدند، این سقوط چندان به طول نخواهد انجامید و بزودی شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود و معتقد است، سازش و صلح با رژیم صهیونیستی به جایی نخواهد رسید و آنچه در فلسطین و مناطق اطراف ما روی می دهد، بر این نکته تاکید دارد که ملت مقاوم فلسطین همچنان خط مشی مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی و عدم سازش با این رژیم را ادامه می دهد و نسل کنونی و جوانان امروز ثابت می کنند که همچنان به بازگشت به سرزمین خود امیدوارند و خواستار بازگشت به میهن خود هستند و هنگامی که سخنان آیت الله خامنه ای درباره اسرائیل را با شرایط حاکم بر منطقه مقایسه می کنیم و آن را با موفقیت های مقاومت در جنگ تموز [33 روزه] و جنگ غزه ارزیابی می کنیم ملاحظه می کنیم که فروپاشی و سقوط رژیم صهیونیستی امر دور از دسترسی نیست و ان شاء الله بزودی محقق خواهد شد.

وقتی که ما در جنوب لبنان پیروز شدیم. خدمت آقا رسیدیم و من با تأسف و ناامیدی گفتم: « حضرت آقا هجده سال طول کشید تا حزب‌الله جنوب لبنان را آزاد کرد، فلسطین چقدر طول خواهد کشید؟!»

آقا فرمودند: حالا که پرسیدید می‌گویم که اعتقاد دارم آزادی قدس کمتر از آن طول می‌کشد!

http://www.hawzah.net/fa/MagArt.html?MagazineID=5211&MagazineNumberID=5571&MagazineArticleID=53647

ان شاالله بزودی زود جهان با چشمانی متحیر و البته پس از درگیریهایی بزرگ شاهد تحولاتی بسیار عظیم خواهد بود ، از حرکت موج توده های ملتهای مسلمان به سمت بیت المقدس تا فتح قلعه خیبر و تحقق پیش بینی های بزرگ روایات شریف و خمینی روح خدا و بیان فوق العاده مهم ولی امر مسلمین در وضعیت خیبری کنونی .

.............................

وقتی نظرات پرمحتوا ، دقیق و بشارت بخش دوستان را پس از بیانات نورانی نائب امام زمان(عج) در سالگرد 19 دی خواندم  ، لزومی نمی دیدم مطلبی در این باب بنویسم اما نمی توان از آن لحظات عاشقانه و بشارتهای بزرگش ننوشت ، لحظاتی که تاریخ بشریت به ندرت امثال آن را به یاد دارد ، جوانان و یارانی که قرنها مورد غبطه بوده و تاریخ چه بسیار انتظار آمدن آنها را کشیده است ، سلحشورانی که امام صادق(ع) فرمودند که خیبرشکن خواهند بود و با دستان یدللهی آخرین حجت حق(عج) حماسه باشکوه فتح خیبر را این بار نه در حجاز و اطراف مدینه که در بیت المقدس و ورودی غرب تکرار خواهند کرد ، از شور و شوق و عشق دیروز جوانان و توده های مردمی هرچه بگویم کم گفته ام ، هرچند دریچه ی دوربین بخشی از آن را از آن فضای نورانی به همه ی عالم منعکس کرد ،

و این جوانان خوشه ای بودند از خرمن ، از جوانان تهران و اصفهان و مشهد و شیراز و ...

و از جوانان بحرین و یمن و مصر و ... که بزودی بزود با شعار " خیبر خیبر یا صهیون ، جیش محمد(ص) قادمون " بسوی قبله ی اول مسلمین رهسپار خواهند شد.

و ان شاالله این بار در جنگ آخر و با رهبری الهی آخرین حجت حق(عج) ، پرچم به دستان مبارک سیدعلی خواهد بود تا فتح خیبر صهیونیستم های وحشت زده بزودی زود محقق شود هرچند چون خیبر صدر اسلام جنگی سخت در پیش باشد

برگرفته از سایت رایحه ظهور
نظرات 1 + ارسال نظر
رزمنده سایبری جمعه 23 دی 1390 ساعت 22:21 http://www.kelpese.blogfa.com

سلام باافتخارلینک شدید
مارا پایگاه سایبری حماسه لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد