آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

بشارتهایی بزرگ در یک تشابه تاریخی

 بشارتهایی بزرگ در یک تشابه تاریخی

ایام مبارک دهه فجر ، فرصت مناسبی ست تا تحولات بزرگ ایام منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی را بار دیگر مرور کنیم و تشابهات عجیب میان وقایع فوق العاده ی امروز جهان اسلام با آن روزهای به یاد ماندنی را دریابیم ، تشابهات قابل توجهی که حامل بشارتی بزرگ برای مسلمانان و جهان بشریت است ، بدون ذره ای شک و تردید دهه ی فجر خاورمیانه ، با طلوع آفتاب حقیقت در راه است ، اما یقیناً آنانکه زودتر این حقیقت شیرین را با جان و دل دریابند و خود را برای استقبال آن آماده کنند و در انتشار و توجه دادن این آینده ی درخشان تلاش نمایند ، شایستگی و فرصت بیشتری خواهند داشت برای استفاده از نور حقیقت.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



برای درک بهتر وقایع منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی و درک تشابهات آن با تحولات جاری خاورمیانه و انقلاب ملتهای مسلمان ، حوادث یکساله منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی را به طور تیتروار مرور می کنیم :

1- وقوع واقعه ای غمبار ، عامل حرکت توده های مردم

در 19 دی 56  با جرقه ای ، احساسات توده های مردمی جریحه دار می شود و مردم خشمگین که منتظر فرصتی بودند تا اعتراض خود را به طاغوت نشان دهند ، وارد صحنه می شوند.

این حادثه را به نوعی دیگر در آغاز انقلابهای منطقه می توان دید ، حادثه ای در تونس ، احساسات عمومی را جریحه دار کرد و جرقه ای شد تا  توده های مردمی معترض که صداهایشان در گلو خفه شده بود ، فرصت یافته و وارد صحنه شوند.

2- حضور توده های واقعی مردمی در صحنه بدون اتکاء به احزاب و گروهها


یکی از ویژگیهایی که در انقلاب اسلامی ملت ایران بارز و برجسته است  این است که انقلاب تنها متکی به امواج خروشان مردمی بود و نقش گروهها و احزاب سیاسی در مقایسه با نقش مردم ، اصلا به حساب نمی آمد که این ویژگی مهم که آن را می توان ضامن سلامت هر انقلابی دانست ، به خوبی در انقلاب ملتهای منطقه نیز مشهود و قابل رویت است.

3- بروز سفاکی و وحشیگری ظالمان

با نگاهی گذرا به تحولات منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی درمی یابیم که رژیم طاغوت برای غلبه بر انقلاب و شکستن حرکت مردمی ، از وحشیگری و ارتکاب جنایتهای هولناک هم ابایی نداشت و اینگونه نبود که بخواهد با مسالمت کارها را به پیش ببرد هرچند به لطف حق نتوانست از تمام سرمایه های نظامی خود بهره بگیرد.

بررسی انقلابهای منطقه ای نیز نشان می دهد که حکام ستمگر این کشورها که بعضاً بیش از چهاردهه بر قدرت تکیه زده بودند ، برای نابودی حرکت مردمی دست به کشتار و قلع و قمع مردم خود زده و می زنند هرچند دست قدرتمند ملتها فرصت چندانی به آنها نمی دهد و آنها را یک به یک به زیر کشیده و خواهد کشید.

4- تحریک و سازماندهی گروههای اوباش و حمله به اعتراضات مردمی

یکی دیگر از ترفندهای دشمنان برای تسلط بر انقلابهای مردمی اجیر کردن افراد خود فروخته و دادن ماموریتهای خیانتکارانه به آنها برای رویارویی آنها با مردم است تا بدینوسیله ضمن ایجاد رعب  و وحشت حداقل بخشی از مردم که همان اراذل و اوباش هستند ، حامی مردم نشان داده شوند.

در بررسی انقلاب اسلامی ایران و انقلابهای منطقه به خوبی این اشتراک را مشاهده می کنیم :

24 مهرماه 57 چهلمین روز شهدای هفده شهریور تهران در بهشت زهرا با حضور مردم انقلابی گرامی داشته شد اما همزمان در کرمان حادثه ای دیگر رخ داد. ساعت 11 صبح وقتی هزاران نفر در مسجد جامع برای شنیدن سخنرانی و مراسم چهلم شهدای تهران اجتماع کرده بودند، کولی‌های اجیر شده با حمایت مامورینی که لباس شخصی پوشیده بودند، بعد از آتش زدن موتورها، دوچرخه‌ها و ماشین‌های مردم که در خیابان پارک شده بود، با سنگ، چماق، چاقو و چند اسلحه گرم وارد مسجد شدند. مردم در شبستان‌ها پناه گرفتند و درها را بستند، اما آن‌ها با پخش گاز اشک‌آور و ایجاد خفقان‌، مردم را مجبور به باز کردن درها کرده و وارد مسجد شدند و به ضرب و شتم مردان و زنان پرداختند.

حمله به اعتراضات مردمی توسط افراد اجیر شده در انقلاب ملت بحرین ، یمن ، مصر و لیبی نیز به خوبی دیده می شود که الحمدلله با هوشیاری مردم  این اقدامات شیطانی تا کنون خنثی شده است.

5- حمایت شهرهای مختلف از اعتراضات هم و برگزاری مراسم چهله ها

بعد از قیام انقلابی مردم قم در 19 دی 56 ، می بینیم که مردم شهرهای مختلف به حمایت از حرکت مردم قم پرداخته و به سرکوب ها اعتراض می کنند و به به یاد چهلمین روز کشتار 19 دی مراسم می گیرند و حرکت انقلابی را استمرار می بخشند. در روند انقلابهای منطقه نیز به خوبی شاهد چنین پدیده ای هستیم ، حمایت مردم عربستان از ملت بپاخواسته بحرین ، حمایت مردم مصر و تونس از بحرین و .... یادآور چنین پدیده ای در طول انقلاب اسلامی ملت ایران است.

6- بشارت فتح و پیروزی

در بررسی پیام های حضرت امام(ره) که رهبری انقلاب را بر عهده داشت به روشنی بشارتهای فتح و پیروزی دیده می شود :

من به شما اهالى معظم آذربایجان نوید مى‏دهم، نوید پیروزى نهایى شما آذربایجانیان غیور بودید که در صدر مشروطیت براى کوبیدن استبداد و خاتمه دادن به خودکامگى و خودسرى سلاطین جور بپا خاستید و فداکارى کردید

اما در انقلابهای منطقه ، دوست و دشمن به خوبی می دانند که رهبری این انقلابها به دست ایران قهرمان و نائب امام زمان(عج) است و بشارتهای پی در پی فتح و پیروزی ملتهای مسلمان به طور مکرر توسط معظم له به مردم قیام کرده مصر و تونس و بحرین و یمن و ... داده می شود

7- تداوم اعتراضات مردمی با وجود شهادت مردم و جنایات رژیم

یکی دیگر از ویژگیهای انقلاب اسلامی تداوم عجیب آن است در حالی که بسیاری از افراد و صاحبنظران پیش بینی نمی کردند که این اعتراضات سلسله وار بوده و تداوم داشته باشد ، بسیاری مقطعی بودن و فروکش کردن حرکت مردم را پیش بینی می کردند درحالی که خروش مردم به طور عجیبی و با بهانه مختلف تداوم یافت و با حرکت گام به گام به پیروزی نهایی نزدیک شد ، همان چیزی که در بررسی انقلابهای منطقه نیز به روشنی دیده می شود ، در هیچ یک از انقلابهای کنونی منطقه بسیاری از صاحبنظران نمی توانستند با قطع و یقین از تداوم حرکتها صحبت کنند و اتفاقا بسیاری از سیاسیون نیز در نیمه های راه با وعده های حکام مزدور به حرکت خود پایان دادند اما بطن حرکت مردمی که در کنترل هیچ حزب و گروهی نبود تا کنون به طور عجیبی تداوم و استمرار داشته است.

8- استفاده از نمادهای مذهبی چون مسجد ، نمازجمعه ها و شعارهای دینی

یکی دیگر از وجوه تشابه انقلابهای منطقه و انقلاب اسلامی ، استفاده ی توده های مردم از نمادهای مذهبی می باشد که موجب تقویت روحیه مردم و انسجام و یکپارچگی بیشتر در میان انقلابیون می شد ، البته این استفاده از نمادهای مردمی با اعتقاد عمیق آنها به مذهب سرچشمه می گرفت و بعنوان ابزاری موقت در دست آنها نبود که اصل و ریشه حرکت مردم را باید در علقه های مذهبی آنها جستجو کرد ، مساجد ، نمازجمعه ها ، شعار الله اکبر ، قرآن و .... بعنوان تشابه بارز به وضوح در انقلاب اسلامی و انقلاب منطقه دیده می شود.

9- هدایت انقلاب  با هشدارها ، انذارها و بشارتها

در طول یکسال منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، امام خمینی(ره) که به طور شبانه روزی در جریان وقایع انقلاب قرار دارند ،  به طور مستمر و مکرر با ارسال پیام هایی حرکت مردم را رهبری و هدایت می نمود :

پیام امام راحل در آستانه جشن های نیمه شعبان سال 57 :

کراراً از ایران نظر اینجانب را درباره مراسمى که به عنوان «جشنهاى سوم و پانزدهم شعبان» برپا مى‏شده خواسته‏اند؛ مع الأسف رژیم منحط براى مسلمین ایران عیدى نگذاشته است. دست شاه تا مِرفَق  به خون ملت ایران فرو رفته و در حال حاضر ملت عزیز در عزاى عزیزان خود نشسته. چگونه ممکن است کسى نظر دهد که جشن بگیرند و شادمانى کنند؟ شادمانى برروى اجساد به خون خفته فرزندان اسلام؟! شادمانى در برابر افراد شریفى که در سیاهچالهاى زندان زیر سخت ترین شکنجه‏هاى جهنمى دژخیمان به سر مى‏برند؟! شادمانى در مقابل تبعیدیانى که برخلاف تمام موازین انسانى و قانونى از اوطان خود بیرون رانده شده ‏اند؟!.

ما که هنوز مادرهاى داغدار جوانانمان سیاهپوشند، ما که هنوز شاهد صدمات جانکاه شاه به اسلام بزرگ و کشور اسلامى هستیم، جشنى نداریم. ما که در هر فرصت مدارس و مساجد و دانشگاههایمان مورد هجوم مأمورین شاه است، چطور ممکن است چراغانى کنیم؟!

این هدایتها در انقلابهای مردمی منطقه نیز به وضوح دیده می شود ، نائب امام زمان(عج) همانگونه که بیان شد رهبری انقلابهای منطقه را بر عهده دارند ، نیز با اشراف کامل بر جزئیات حرکت مردمی در کشورهای انقلاب کرده منطقه با هشدارها و انذارهای خود ، فعالین و خواص مردمی و جوانان و توده های مردمی را از لوازم حرکت انقلابی خود آگاه کرده و با هشدارها و انذارها آنها را نسبت به خطرات و دسیسه های پیچیده ی دشمنان آگاه می سازد

 

10-اصلاحات سیاسی صوری برای فرار از نابودی

 

حکام ستمگر برای فرار از نابودی ، دست به فریب و نیرنگ می زنند و تلاش می کنند تا با دادن امتیازهایی و انجام اصلاحات صوری ، مردم را  به این حداقل ها قانع کرده و آنها را از ادامه حرکت بازدارند ، وعده های متعدد شیطان پهلوی برای فریب مردم و انجام اصلاحات در طول یکسال منتهی به پیروزی انقلاب به طور مکرر دیده می شود.

با نگاهی به کارنامه یکسال گذشته انقلابهای منطقه می بینیم که حکام فاسد این کشورها نیز به طور مکرر  از این ترفند استفاده کرده و با انجام اصلاحاتی که بعضاً بی سابقه نیز بوده است تلاش کرده اند تا رضایت مردم را کسب کرده و از شدت اعتراضات بکاهند که البته این ترفندها با شکست روبرو شده است.

11-  برقراری حکومت نظامی و حضور نیروهای ارتشی در داخل شهرها

وقتی که بسیاری از ترفندها و دسیسه های حکام ستمگر جواب نمی دهد آنها مجبور می شوند تا گاردی کاملاً نظامی بگیرند و با سخت گیری و اجرای حکومت نظامی و قوانین منع عبور و مرور ، از برگزاری تجمعات نظامی جلوگیری کنند مسئله ای که در انقلاب اسلامی ایران و انقلابهای منطقه بطور مشترک به خوبی قابل رویت است.

12- وقوع جنایتهای بزرگ توسط طاغوت برای انحراف اذهان عمومی

یکی دیگر از ترفندهای دشمنان برای به شکست کشاندن انقلابها انجام مخفیانه جنایتهایی بزرگ و انحراف افکار عمومی می باشد که در طول انقلاب اسلامی در قضیه سینما رکس آبادان به خوبی قابل مشاهده است :

در 28 مرداد 1357 جنایت دیگری از رژیم سفاک پهلوی به وقوع پیوست و در فاجعه آتش سوزی سینما رکس آبادان توسط عمال پهلوی 377 انسان بی گناه در آتش کینه ی عمال جنایتکار رژیم در آتش سوختند و به شهادت رسیدند. در جریان این آتش‏سوزی، تماشاگران سینما که در آن روز، حدود 700 نفر بودند برای فرار از مهلکه به طرف درهای خروجی روی آوردند، ولی درها را بسته یافتند. رژیم شاه با متهم کردن نیروهای انقلابی در این حادثه ضد انسانی، قصد داشت تا انقلابیون مسلمان را افرادی متحجّر و مخالف با هُنر و ضد مردم نشان دهد که در این هدف خود ناکام ماند و مردم بیشتر حرف مخالفان را که رژیم را در این فاجعه متهم می‏کرد، می‏پذیرفتند.

در طول انقلابهای منطقه نیز این مسئله به طور مکرر در  کشورهای مختلف دیده می شود ، از استفاده از نیروهای القاعده در جنوب یمن ، تا توطئه کشتار مردم در ورزشگاه پورت سعید مصر که دستان رژیم صهیونیستی و عناصر امنیتی مصر در این ماجرا افشاء شده است.

13- ابراز محبت مردم به نیروهای ارتشی

یکی از دلایل خلع سلاح ارتش و نداشتن انگیزه برای این ارگان برای رویارویی با مردم ، رفتار محبت آمیز انقلابیون و اجتناب از خشونت اولیه در مقابل آنان است که با هوشیاری امام راحل در طول انقلاب اسلامی به خوبی جواب داد و موجب فرار سربازها از پادگانها و سرپیچی از اوامر مسئولان مافوق و بیعت با امام شد ، ملتهای منطقه نیز به خوبی در بحرین و مصر و یمن و لیبی این اصل مهم را مد نظر قرار داده و موجب پیوستن بخش قابل توجهی از نیروهای نظامی به انقلاب مردم شده اند

14- حضور پررنگ جوانان ، بانوان ، روحانیون و افراد متدین بعنوان موتور محرکه انقلاب

حضور جوانان ، افراد با علقه های مذهبی قوی ، روحانیون ، بانوان و توده های مردمی بعنوان یک نقطه اشتراکی مهم میان انقلاب اسلامی ایران و انقلابهای منطقه به وضوح دیده می شود.



15- تعویص مهره ها برای فریب مردم و فرونشاندن انقلاب

در طول یک سال مانده به پیروزی انقلاب اسلامی چندین دولت سرکار آمد تا بلکه تعویض مهره ها بتواند با پاسخگویی برخی از خواسته های مردمی آنها را در ادامه مطالباتشان مردد و بی انگیزه سازد ، این ویژگی نیز به وضوح در طول انقلابهای ملتهای مسلمان دیده می شود ، تعویض مهره های دست نشانده ، بردن مهره های قدیمی و منفور و آوردن مهره های جدیدتر ، و تشکیل دولتهایی با وجهه بهتر ، بعنوان یکی از فریب های حکام دیکتاتور منطقه در کشورهای قیام کرده خودنمایی کرده است که البته با هوشیاری مردم تمام آنها نتیجه ای جز شکست به دنبال نداشته است.

16- پیروزی تدریجی انقلاب و سقوط یک به یک شهرها

هنگامی که ملتها در برابر تهدیدها ، فشارها ، مشکلات و انحرافات ، مقاومت و هوشیاری نشان می دهند و از مسیر اصلی منحرف نمی شوند بنا بر وعده قطعی الهی به تدریج شاهد پیروزی خودنمایی می کند ، و گام به گام با به دست اوردن پیروزیهای جدید به پیروزی نهایی و به زیر کشیدن طاغوت نزدیک تر می شوند. که این مسئله به خوبی در طول انقلاب اسلامی قابل مشاهده است ، در طول انقلابهای منطقه نیز ، پس از مقاومت و هوشیاری ملتها عصر پیروزیها فرا رسیده است و چهار دیکتاتور تا کنون به زیر کشیده شده است که مقدمه نجات کامل منطقه از شر طواغیت است.


17- برکناری دیکتاتور و بر سرکارآوردن جانشینی مزدور


تداوم انقلاب اسلامی هیچ راهی برای طاغوت پهلوی جز فرار و سپردن امور به دست نوکری از نوکران خود باقی نگذارد با این امید که با رفتن طاغوت ، انگیزه مردمی برای حرکت کمتر شدن و با امتیاز دادن مهره دست نشانده به مردم زمینه رضایت و دست کشیدن آنها از انقلاب فراهم گردد ، اما غافل از اینکه این فریب نه تنها موجب بی انگیزگی مردم نگردید که مردم با رسیدن به پیروزی بزرگی که در خواب هم نمی دیدند ، قدرت خود را باور کرده و برای رسیدن به پیروزی نهایی مصمم تر شدند چیزی که در طول انقلابهای مردمی نیز به خوبی قابل مشاهده است ، فرار دیکتاتور تونس و یمن و کنار گذاشتن دیکتاتور مصر و آوردن مهره های جدید به خوبی این صفت حرکت مردمی در انقلاب اسلامی را تداعی می کند.

18- انتشار خبر بشارت آمیز بازگشت امام و پخش اطلاعیه ها و شادی مردم و اوج گیری انقلاب

30 دی انتشار خبر بازگشت حضرت امام خمینی به میهن اسلامی، شادی و شعف فراوانی در میان مردم ایران به وجود آورد، اعلام تصمیم قطعی امام برای بازگشت به ایران، عوامل رژیم شاه را دچار بحران و اضطراب شدیدی کرد. آنها با تلاش بی‏ وقفه سعی داشتند راهی برای نجات خود بیابند و بسیاری ناچار به استعفا و فرار از ایران شدند.

یکی از وقایع بسیار نزدیک به پیروزی انقلاب اسلامی ، انتشار خبر نویدبخش بازگشت قریب الوقوع امام به میهن اسلامی بود ، خبری که به سرعت توسط انقلابیون و جوانان منتشر شد و دهان به دهان گذشت و در عرض چند روز تحولی بزرگ در کشور رقم زد ، موج شور و شادی به سرعت کشور را فرا گرفت و سرعتی باورنکردنی به تحولات انقلاب داد.

ما اعتقاد داریم که رهبر اصلی بیداری اسلامی و کسی که در پشت پرده و در باطنها ، تقویت و هدایت توده های مسلمان و بیداری اسلامی را بر عهده دارد کسی نیست جز آخرین منجی عالم بشریت که تحول قلوب انسانها با اشاره ی مسیحایی اوست که صورت می گیرد ، همانگونه که در تحولات انقلاب اسلامی هم هدایتهای صاحب اصلی انقلاب ، امام عصر(عج) بود که توطئه های بزرگی را خنثی کرد که برخی از آنها مانند فرمان شکستن حکومت نظامی 21 بهمن 57 زبانزد خاص و عام است.

 

اما در این میان ، در عالم ظاهر ، اکنون نائب آن یار غائب ، ولی امر مسلمین با هدایت و اشاره ی رهبری اصلی ، بیداری اسلامی را هدایت می نماید و با بشارتهای پی در پی نزدیک شدن وعده الهی و پیروزی نهایی اسلام و حاکمیت جهانی مستضعفین و دوران جدید جهان بشریت را نوید می دهد که اینها دقیقاً همانند بشارتهای تشریف فرمایی امام در سال 57 ، ان شاالله بزودی در میان مسلمانان فراگیر خواهد شد و امواج شادی و شعف بخاطر قریب الوقوع بودن تشریف فرمایی منجی عالم بشریت فراگیر خواهد شد.

19- تلاش شیاطین برای ممانعت از بازگشت امام

وقتی که خبر بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به کشور قوت گرفت، دولت بختیار، در 4 بهمن 57 برای جلوگیری از ورود امام، به کلیه شرکت‏های هواپیمایی بین المللی اعلام کرد که به تهران پرواز نکنند..

سالهاست که دشمنان با خبر دار شدن از نزدیک بودن ظهور ، به صورت مخفیانه بسیاری از اقدامات اساسی خود را بر پایه جلوگیری از این امر مهم بکار بسته اند و مطمئناً با انتشار و فراگیر شدن بشارتهای نزدیک بودن ظهور در میان مسلمانان ، همانند سال 57  و تلاش برای ممانعت از تشریف فرمایی حضرت امام ، این اقدامات توسط جهانخواران و مزدورانشان در منطقه تشدید خواهد شد اما زهی خیال باطل

20- موفقیت امام در اثرگذاری بر نیروهای نظامی و ممانعت از کشتار مردمی


بیانات روشنگرانه و زبان نرم و لین و مهربانانه ی امام و هشدارها و بشارتهای آن پیر روشن ضمیر ، موجب هدایت بسیاری از افراد نظامی و بیعت آنها با امام شده و از بروز جنایت هولناک علیه مردم جلوگیری کرد که این امر تا کنون در جریان بیداری اسلامی و قیام ملتهای مسلمان نیز وجود داشته و با لطف امام عصر(عج) و هدایت قلوب تا نابودی کامل مزدوران شیطان در منطقه ادامه خواهد یافت.

21- فرار پی درپی تعداد زیادی از مزدوران آمریکایی و اسرائیلی

در آستانه تشریف فرمایی امام به وطن ، ژنرالهای طراح و مزدوران آمریکایی و اسرائیلی که طراحی دسیسه ها و توطئه ها را بر عهده داشتند به سرعت با ترس و وحشت از کشور خارج شدند که این موجب سقوط سریعتر نظام فاسد طاغوت شد ، ان شاالله خواهیم دید که با پیروزیهای پی در پی ملتهای مسلمان و به زیر کشیده شدن طواغیت ، جاسوسان و مزدوران آمریکایی و اسرائیلی از خاورمیانه خارج خواهند شد و زمینه رسیدن سریعتر انقلابها به پیروزی نهایی مهیا خواهد گردید.

مراحل بعدی انقلاب اسلامی که با سرعت و تنها در طی 10 روز در دهه ی مبارک فجر رخ داد  که امیدواریم این شباهتهای انقلاب اسلامی و انقلابهای منطقه را هرچه سریعتر با چشمان منتظر خود شاهد باشیم .

22- آمدن تاریخی امام و استقبال بی نظیر مردمی

ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در حالی صورت گرفت که بسیاری از مردم و سیاسیون و حتی انقلابیون که در متن جریانات بودند نمیتوانستند تا آخرین لحظه آن را باور کنند و از این واقعه ی بزرگ در بهت و حیرت بودند ، استقبال بی نظیر مردمی در این جشن بزرگ را می توان به جرات بزرگترین استقبال تاریخ بشر تا کنون نامید.

اما بنابر روایات ظهور و تشریف فرمایی منجی عالم بشریت نیز در میان بهت و حیرت و ناباوری توده های مردمی صورت خواهد گرفت ، به صورتی کاملاً غافلگیرانه که در روایات با تعبیر " بغته " در مورد آن بکار رفته است که امیدواریم در ادامه حرکت ملتهای مسلمان منطقه و مستضعفین جهان شاهد این مرحله از انقلابهای مردمی نیز باشیم و بزرگترین جشن تاریخ در استقبال از منجی عالم بشریت شاهد باشیم.

آغاز انتصابات امام

خنثی شدن آخرین توطئه ها و پیروزی درخشان انقلاب

تغییر مکان و دیدار با انقلابیون و مسئولان اصلی

بیان این نکته نیز قابل توجه است که در طی چندماه مانده به پیروزی انقلاب ، امام مجبور شدند که از مکان اصلی خود در نجف اشرف، حرکت کنند و در نوفل لوشاتو ساکن شوند ، در این مدت امام راحل دیدارهای متعددی با افراد اصلی انقلاب و همچنین فعالین انقلاب داشتند و برای هدایت بهتر انقلاب و تشریف فرمایی به میهن اسلامی برنامه ریزی می کردند ، چیزی که در روایات عصر ظهور نیز بیان می شود ، امام زمان(عج) در ماههای منتهی به ظهور  رویه قبلی را تغییر داده و در مکانهای مختلفی به طور موقت ظاهر شده و در میان جمع به سخنرانی خواهند پرداخت ، همچنین تماس و دیدارهای امام زمان(عج) با یاران نزدیک خود برای اطلاع رسانی و مهیا کردن آنها در آستانه ظهور نیز در روایات ذکر شده است که آرزو داریم هرچه زودتر شاهد این وقایع مبارک باشیم.

مطمئنا تشابهات زیاد میان انقلاب اسلامی و انقلابهای منطقه حامل این بشارت بزرگ است که تحولات به سرعت به سمت پیروزی نهایی و تشریف فرمایی رهبر غائب جهان اسلام پیش می رود همانگونه که بشارتهای مکرر ولی امر مسلمین و بزرگان دیگر و وقوع نشانه های بیان شده در روایات عصر ظهور نیز بدین امر مبارک اشاره دارد ، امیدواریم که آن روز بزرگ بسیار بسیار نزدیک باشد.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد