آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

ظهور ، اصلی ترین هدفگزاری بنیانگزار کبیر انقلاب

ظهور ، اصلی ترین هدفگزاری بنیانگزار کبیر انقلاب

رسول خدا(ص) می فرماید: « گروهی از مردم از مشرق زمین قیام می کنند و زمینه را برای قیام حضرت مهدی(عج) فراهم می سازند».(کشف الغمه، ج3، ص268، بحارالانوار، ج51، ص87)

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



امام باقر(ع) می فرماید: « گویا قومی را می بینم که در مشرق قیام کرده اند و حق را می طلبند، ولی حق را به آنان نمی دهند، بار دیگر طلب می کنند، ولی باز به آنان واگذار نمی کنند، در این حالت شمشیرها را از نیام کشیده، بر شانه می گذارند که در این هنگام دشمن خواسته آنان را می پذیرذ، ولی آنان نمی پذیرند و قیام می کنند و حق را واگذار نمی کنند مگر به صاحب امر(حضرت مهدی(عج)) کشتگان آنها شهیداند و اگر من آنان را درک می کردم، خودم را برای صاحب این امر آماده می کردم».(الغیبه نعمانی، ص373، بحارالانوار، ج52، ص)

 


سلام و درود به پیشگاه مقدس مولود نیمه شعبان و آخرین ذخیره امامت (بقیة الله ارواحنا فداه) و یگانه دادگستر ابدی و بزرگ پرچمدار رهایی انسان از قیود ظلم و ستم استکبار، سلام بر او، سلام بر منتظران واقعی او، سلام بر غیبت و ظهور او و سلام بر آنان که ظهورش را با حقیقت درک می کنند و از جام هدایت و معرفت او لبریز می شوند.

و سلام بر ملت بزرگ ایران که با فداکاری و ایثار و شهادت راه ظهورش را هموار می کنند...

مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست، انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت (ارواحنا فداه) است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهاد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار داد... باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید، ولی این به آن معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است منصرف کند.

18- صحیفه نور، ج 21، ص 107- 108، چاپ اول.

این نهضت مقدس برای انقلاب بزرگ مهدی موعود است

گویی جهان مهیا می شود برای طلوع آفتاب امامت از افق مکه مکرمه و کعبه آمال محرومان و مستضعفان ...

انقلاب اسلامی با تایید خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است و ان شاءا… با گسترش آن قدرتهای شیطانی به انزوا کشیده خواهند شد و حکومت مستضعفان برپا و زمینه برای حکومت جهانــی مهدی آخرالزمان- عجل ا… تعالی فرجه الشریف و ارواحنا لتراب مقدمه الفداه- مهیا خواهد شد.

12 آبان 1360 /6 محرم 1402،

ان شاءا… که ایــن چهره های نورانی ذخیره برای اسلام باشد و متصل بشود این زمان به زمان ظهور مهدی- سلام ا… علیه

18 تیر 1358 /14 شعبان 1399،

مستضعفان که اکثریت قاطع جهان را تشکیل می‌‌‌ دهند مطمئن باشند که وعده حق‌تعالی نزدیک است و ستاره نحس مستکبران رو به زوال و افول است

صحیفه نور ج 15 ص 62

با اطمینان مى‏گویم: اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت مى‏نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکى پس از دیگرى برطرف و سنگرهاى کلیدى جهان را فتح خواهد کرد .. صحیفه نور  ج 20 ص 325

سخن آخر

همانگونه که دیدیم  حضرت امام(ره) خواستار توجه جدی مسئولین به امر ظهور و تلاش آنها برای این امر مبارک است ، که در فرازی دیگر غفلت از این امر مهم را خیانت قلمداد می نمایند.


اما سئوال مهمی که مطرح می شود این است که اینک علاوه بر خلف صالح خمینی کبیر در مسئولین عالیرتبه نظام چه کسی به این خواست جدی امام توجه داشته و در راه تحقق و زمینه سازی ظهور تلاش شبانه روزی می کند؟


برگرفته از سایت رایحه ظهور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد