آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

المپیک ۲۰۱۲ لندن؛ پوشش کدام جنایت؟!

با اندکی تامل و بررسی اجمالی در تاریخ برگزاری مسابقات المپیک یا جام های جهانی در دهه های گذشته مشخص می شود که رژیم جعلی صهیونیستی و حامی همیشگی آن حین برگزاری این رویدادهای بزرگ از انحراف افکار عمومی به این مسابقات سوء استفاده کرده و بر اقدامات متجاوزانه خود افزوده اند.

المپیک ۱۹۴۸؛ اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی

جام جهانی ۱۹۸۲؛ حمله به لبنان

جام جهانی ۱۹۸۶؛ قتل عام فلسطینیان

جام ملت های ۱۹۹۲؛ کشتار سربرنیتسا

جام ملت های ۲۰۰۰؛ فرار صهیونیست ها از لبنان

جام جهانی ۲۰۰۶؛ جنگ ۳۳ روزه لبنان

المپیک ۲۰۰۸؛ عرض اندام صهیونیست ها و جنگ غزه

جام جهانی ۲۰۱۰؛ حمله به ناوگان آزادی

و المپیک ۲۰۱۲ لندن...؟
به همراه کلیپ دیدنی پشت پرده ۲۰۱۲


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

تبریک حلول ماه مبارک رمضان

حلول ماه پر برکت رمضان بر عموم مهدویون مبارک باد


التماس دعا

انتظار سبز مهدوی

امام خمینی((ره)):(( انتظار فرج ،انتظار قدرت اسلام است، باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور فراهم شود.)) وقتی ابرهای تیره ،چهره خورشید را پوشانده و دشت و چمن از دست بوسی آفتاب محروم گشته، و سبزه و گل از دوری مهر عالم تاب آفتاب پژمرده شده، چاره چیست؟

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

مسجد منتسب به امام زمان(عج) +تصاویر

بعد از مسجد کوفه، مسجد سهله یکی از مساجد مقدس عراق شمرده می‌شود؛ زیرا خانه ادریس نبی و حضرت ابراهیم علیه‌السلام در این مسجد قرار دارد.


نقشه سه بعدی مسجد سهله


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

آیا از بین شورشیان سوریه سفیانی سر بر می‌آورد

از نظر زمانى اولین نشانه از نشانه‏هاى حتمى که پیش از دیگر نشانه‏ها تحقق مى‏یابد و فرارسیدن انفجار نور و سپرى شدن شب دیجور غیبت را نوید مى‏دهد؛ خروج سفیانى است.

خوشبختانه خروج سفیانى در روایات اسلامى بسیار دقیق، روشن و شفاف بیان شده که هرگز قابل انطباق با هیچ فرد دیگرى نمى‏باشد. جالب‏تر اینکه علاوه بر روایات کلى علائم پنجگانه در احادیث فراوانى به طور استقلالى بر حتمى بودن آن تصریح و تأکید شده، که به چند نمونه از آنها اشاره مى‏کنیم:
حمیرى با دو واسطه از امام رضاعلیه السلام روایت کرده که فرمود: اِنَّ اَمْرِ القائمِ حَتمٌ مِنَ ‏اللَّهِ، وَ امرَ السُّفیانى حَتمٌ مِنَ‏ اللَّهِ، وَ لا یَکونُ قائمٌ اِلّا بِسفیانى؛ قیام قائم از سوى خدا حتمى است، خروج سفیانى نیز از سوى خدا حتمى است. بدون سفیانى هرگز قائمى نخواهد بود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

دلنوشته های استاد رائفی پور برای مظلومیت مسلمانان میانمار


یا ابا صالح ای صلاه روز آدینه برگرد...

اینان که در میانمار به خاک و خون کشیده می شوند مسلمانند و حب رسول خدا در دل دارند.

اینان روزی پنج مرتبه تو را اقامه می کنند هرچند نمی دانند. مولا جان تو را به علی اصغر های بی گناه این امت برگرد..

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

جای ما کجاست؟ تکلیف خود را مشخص کنید!

بررسی درباره مخالفان امام زمان(ع), نشان می‌دهد، سوای مستکبران بیدادگر که در اوّل صف مخالفان قرار دارند، بیشترین کارشکنی‌ها از جانب کسانی است که ادّعای موافقت با امام دارند و خود را از منتظران امام ‌مهدی(عج) می‌دانند. اینان, امام را نه به ‌خاطر پیاده کردن اسلام اصیل, بلکه برای همراه کردن ایشان با آرزوها و هوس‌های خود می‌خواهند و پس از پیوستن به امام(عج), چون کارها را بر وفق مراد خود نمی‌بینند و ناچارند از منافع نامشروع خود درگذرند, به توجیه اهداف خود روی می‌آورند و با سلاح‌ دین و مذهب, به جنگ امام(عج) می‌روند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

منتظران و ناهنجاری‌های آخرالزمان

در عصر غیبت، ناهنجاری‌های بسیاری در جامعه ایجاد می‌شود که با اعتقادات فرد منتظر در تضاد جدی قرار دارد. برخی از ناهنجاری‌ها عبارتند از: وجود استبداد در جامعه، گسترش فساد اخلاقی، شیوع ظلم و ستم، جنگ و فتنه‌، ناامنی، هرج و مرج و بی‌نظمی، عدم ارتباط صمیمی میان مسلمانان، تظاهر به دین‌داری و دین‌فروشی و افزایش فقر و گرسنگی.اینک به برخی از بیماری‌های جامعة آن عصر اشاره می‌گردد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

ظهور زندگی تازه

امام موسی بن جعفر(ع) دربارة سخن خداوند «یُحْیِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها» فرمودند: «مراد این نیست که خداوند زمین را به وسیلة باران زنده می‏کند؛ بلکه مردانی را برمی‏انگیزد که عدالت را احیا می‌کنند، زمین با احیای عدالت زنده می‏شود. اقامة عدل در زمین از چهل روز باران نافع‌تر است».

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

روز شمار نسل کشی مسلمانان میانمار(برمه) توسط بوداییان + تصاویر

وحشیانه ترین و فجیع ترین جنایتها و کشت وکشتارها علیه مسلمانان بی گناه ایالت راخین یا همان "آرکان سابق" در غرب میانمار صورت می پذیرد، به گونه ای که هیچ کس نمی تواند چنین جنایات هولناکی را حتی در ذهنش مجسم کند، مگر اینکه گوشه ای از این اقدامات ضد بشری و هولناک را که در این متن به آنها اشاره شده است، بخواند.

لطفا برای مشاهده خبر به لینک زیر مراجعه کنید


از اشخاصی که تحمل دیدن صحنه های فجیع و زننده را ندارند

خواهش میکنیم مراجعه نکنند


نسل کشی مسلمانان در میانمار

چهار«چرا»ی پناهیان خطاب به دانشجویان

امروز جامعه جهانی درگیر فضاهای مجازی است هر چند جامعه ما کامل درگیر این موضوع نشده است؛ اما به آینده که بنگریم موقعیت فضای مجازی موقعیتی برتر است باید برای گفته‌هایمان و برای آشنایی دیگران هم که شده از این فضا استفاده کنیم، معنا ندارد نیروی بسیجی و انقلابی وبلاگ نداشته باشد اینترنت و همچنین تلفن‌های همراه یک شبکه ارتباطی جدید خلق کرده‌اند؛ چرا نباید از این فضاها استفاده کنیم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

نگاهی به یکی از نشانه های ظهور

نگاهی به یکی از نشانه های ظهور

بررسی نظرات علامه کورانی و کامل سلیمان


یکی از نشانه های آستانه ظهور وقوع آتشی در حجاز یا شرق آن است که چند روز تداوم داشته و بنا بر روایات تمام مردم دنیا آن را خواهند دید ، بنا بر اعتقاد برخی از محققین وقوع این آتش را می توان بعنوان آغاز وقوع نشانه ها و تحولات بزرگ ظهور دانست ، روایات شریف منشاء این آتش را از سنگ و گل می دانند که همچون ستونی به آسمان شعله خواهد کشید ، برای درک بهتر مصداق این آتش ، نظرات دو محقق برجسته مهدویت ، علامه کورانی و کامل سلیمان و علل وقوع آن را بررسی می کنیم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

همایش " حجاب، مصونیت یا محدودیت (2) "


سلسله نشست های جنبش مصاف

موضوع همایش : " حجاب، مصونیت یا محدودیت (2) "

سخنران : استاد علی اکبر رائفی پور

زمان : پنجشنبه 29 تیر 91 - ساعت 17

آدرس : میدان ولیعصر - ابتدای بلوار کشاورز - خیابان شهید کبکانیان - سالن اجتماعات تفاهم (واقع در جنب مسجد)


ورود برای عموم آزاد است