آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

در آستانه فتح خیمه معاویه هستیم

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: شرایط حساسی است و در دقیقه 90 به سر می‌بریم ما در آستانه فتح خیمه معاویه هستیم. مردم باید بیش از گذشته صبر و استقامت داشته باشند و ما باید آستانه صبر مردم را بالا ببریم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


به گزارش جهان به نقل از فارس حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در هجدهمین همایش سالانه نیروی دریایی سپاه که در مشهد مقدس برگزار می‌شود گفت: نیروی دریایی در امر آموزش عقیدتی در مجموعه سپاه پیشکسوت و به عنوان الگو و نمونه است.
وی در ادامه در خصوص بحث ولایتمداری و عناصر ترکیبی ولایتی گفت: در مفهوم ولایت دو عنصر پیوستن و گسستن تعبیه شده پیوستن به ولایت الله و گسستن از ولایت غیر الله این دو عنصر در کلمه توحید گنجانده شده است.
سعیدی ادامه داد: مفهوم ولایت منحصر در همین دو عنصر است و عنصر سوم و منطقه بی طرف وجود ندارد وقتی حق و باطل در برابر هم قرار گرفتند آدم باید در جرگه حق قرار بگیرد و الا باطل است.
نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: همه کسانی که در برابر تهاجم علیه جبهه حق ساکت هستند همانند کسانی هستند که به جبهه حق حمله کرده‌اند.

سعیدی در ادامه در خصوص ابعاد ولایتمداری اظهار داشت: بعد اول بعد اعتقادی است همه کسانی که در بحث ولایتمداری و ولایت پذیری شبهه دارند قطعا مشکلاشان در پایه و اعتقاد به ولایت الله است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: برخی از سیاسیون ما در اوج عزت سقوط آزاد کردند و در قبال فتنه مهر سکوت بر دهانشان زدند مشکل این افراد کجا است؟

سعیدی در ادامه تصریح کرد:  پیوند عاطفی و معنوی و بغض نسبت به دشمن و همچنین بعد رفتاری و عملیاتی از دیگر این ابعاد است.

وی افزود: ما شاهد بودیم که جبهه حزب الله می‌گفت استقلال آزای جمهوری اسلامی و حزب شیطان می‌گفت استقلال آزادی جمهوری ایرانی؛ برخی در کلام ولایتمدار هستند ولی در عمل ولایت پذیر نیستند.

سعیدی تاکید کرد: یکی از ابعاد مدیریت حضرت آقا این است که ایشان مایلند خود فرماندهان انگیزه را برای کار پیدا کنند و چیزی را تحمیل نمی‌کنند و وقتی تدبیر رهبری بر این شد که نیروی دریای سپاه به بندر عباس برود انجام این کار اوج تعبد بود.

وی افزود: مبنای همه انسان‌های الهی تکلیف مداری است نه نتیجه گرایی، نتیجه گرایی انسان را به انحراف می‌کشاند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه به سمت ظهور امام زمان (عج) حرکت می‌کنیم گفت: شرایط حساسی است و در دقیقه 90 به سر می‌بریم ما در آستانه فتح خیمه معاویه هستیم. مردم باید بیش از گذشته صبر و استقامت داشته باشند و ما باید آستانه صبر مردم را بالا ببریم.

سعیدی تاکید کرد: جنگ نرم جنگ اراده‌ها است اراده جمهوری اسلامی برای تحقق ولایت الهی در منطقه خاورمیانه و زمینه سازی برای حکومت امام زمان در مقابل استکبار جهانی است.

سعیدی در پایان اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهایی که برای زمینه سازی ظهور امام زمان لازم است امر کادرسازی. است.

منبع جهان نیوز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد