آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

المپیک ۲۰۱۲ لندن؛ پوشش کدام جنایت؟!

با اندکی تامل و بررسی اجمالی در تاریخ برگزاری مسابقات المپیک یا جام های جهانی در دهه های گذشته مشخص می شود که رژیم جعلی صهیونیستی و حامی همیشگی آن حین برگزاری این رویدادهای بزرگ از انحراف افکار عمومی به این مسابقات سوء استفاده کرده و بر اقدامات متجاوزانه خود افزوده اند.

المپیک ۱۹۴۸؛ اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی

جام جهانی ۱۹۸۲؛ حمله به لبنان

جام جهانی ۱۹۸۶؛ قتل عام فلسطینیان

جام ملت های ۱۹۹۲؛ کشتار سربرنیتسا

جام ملت های ۲۰۰۰؛ فرار صهیونیست ها از لبنان

جام جهانی ۲۰۰۶؛ جنگ ۳۳ روزه لبنان

المپیک ۲۰۰۸؛ عرض اندام صهیونیست ها و جنگ غزه

جام جهانی ۲۰۱۰؛ حمله به ناوگان آزادی

و المپیک ۲۰۱۲ لندن...؟
به همراه کلیپ دیدنی پشت پرده ۲۰۱۲


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


سلسله مسابقات المپیک به وجود آمد تا رویدادی ورزشی در قالبی دوستانه باشد و حلقه درگیری میان کشورها را قطع کند. مجالی باشد که جنگ های چندین ساله از ۱۲ روز قبل از مسابقات و ۱۲ روز بعد از آن متوقف باشد تا ورزشکاران، هنرمندان و تماشاگران بتوانند به محل برگزاری مسابقات سفرکرده و در آرامش به کشورشان باز گردند.
 

به گزارش افکارنیوز؛ برقراری صلح و امنیت، تقابل ورزشی و حضور اقوام مختلف در کنار هم از ۵ قاره جهان هدف والایی بود که برای این رویداد بین المللی در نظر گرفته شد.
از طرفی جام های جهانی یا جام ملت های اروپا تقابل ورزشی میان ورزشکارانی از سراسر جهان یا اروپا با رویکردی نوع دوستانه در انجام بازی ها است. اما سال ها است که این رویدادهای بین المللی و پرهیاهو مأمنی شده برای به ظاهر ابرقدرت هایی که در پس صداهای بلند، به ستم خویش بر ملت های ستمدیده بیافزایند.

با اندکی تامل و بررسی اجمالی در تاریخ برگزاری مسابقات المپیک یا جام های جهانی در دهه های گذشته مشخص می شود که رژیم جعلی صهیونیستی و حامی همیشگی آن حین برگزاری این رویدادهای بزرگ از انحراف افکار عمومی به این مسابقات سوء استفاده کرده و بر اقدامات متجاوزانه خود افزوده اند.


* المپیک ۱۹۴۸؛ اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی
نخستین حرکت غیرقانونی رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از توجه جهانیان به المپیک ۱۹۴۸ رقم خورد و این رژیم در یک جعل تاریخی بزرگ، اعلام موجودیت کرد. پس از آن هم همواره در خلال جام های جهانی و یا المپیک ها به حمله ای گسترده و یا اشغالگری زده است.

* جام جهانی ۱۹۸۲؛ حمله به لبنان
در سال ۱۹۸۲ در حالی که جام جهانی اسپانیا در حال برگزاری بود رژیم جعلی صهیونیستی به لبنان حمله کرد. حمله ای تهاجمی که بر اساس دکترین نظامی نازی ها، تحت عنوان حمله برق آسا طراحی شده بود؛ در آن زمان آریل شارون در حال اجرای نماز یهود واژه "اورانی" را برزبان آورد و این واژه همان رمز آغاز عملیات "صلح برای الجلیل" بود.

عملیاتی که در آن حمله ای همه جانبه به لبنان بی دفاع آغاز شد. اگرچه در ظاهر رژیم صهیونیستی با همراهی سازشکارانی چون عرفات، رزمندگان فلسطینی را از لبنان بیرون کرد و تا بیروت پیش رفت اما تشکیل مقاومت اسلامی شیعیان و حزب الله لبنان ثمره مستقیم اشغالگری صهیونیست ها بود. اتفاقی که باعث شد سال ها بعد ارتش به ظاهر شکست ناپذیر اسرائیل با ذلت و خواری از لبنان بگریزد.

* جام جهانی ۱۹۸۶؛ قتل عام فلسطینیان
۴ سال بعد و در سال ۱۹۸۶ جام جهانی مکزیک برگزار شد و این رژیم به کشتار و قتل عام خود در فلسطین اشغالی شدت بخشید.

* جام ملت های ۱۹۹۲؛ کشتار سربرنیتسا
هنوز ۲ سال از این واقعه نگذشته بود که اروپائیان هم که می خواستند از قافله عقب نمانند در بحبوحه جام ملت های ۱۹۹۲، مردم بوسنی را قتل عام کردند. پس از فروپاشی یوگوسلاوی، جمهوری بوسنی و هرزگوین در پی همه پرسی استقلال درسال ۱۹۹۲ اعلام موجودیت کرد. همه پرسی توسط صربهای بوسنی تحریم شد و این نقطه آغاز جنگ های بوسنی بود؛ جنگ هایی که طی آن صدها هزار نفر از مردم مسلمان بوسنی کشته شدند.
در این جنگ ها که با هدف نسل کشی مسلمانان صورت گرفت فقط ۴۰ هزار غیرنظامی در سربرنیتسا مورد هدف قرار گرفته و کشته شدند.

* جام ملت های ۲۰۰۰؛ فرار صهیونیست ها از لبنان
این پایان ماجرا نبود چراکه در خلال جام ملت های اروپا در سال ۲۰۰۰، اسرائیلی ها پس از ۲۲ سال اشغالگری به طور خفت باری از جنوب لبنان فرار کردند تا این واقعه هم میان سروصداهای این جام گم بشود.

* جام جهانی ۲۰۰۶؛ جنگ ۳۳ روزه لبنان
اما ۶ سال بعد همزمان با روزهای پایانی جام جهانی ۲۰۰۶، رژیم صهیونیستی به خیال اینکه هنوز جهان در شوک جام جهانی است و به اندیشه اشغال لبنان جنگ ۳۳ روزه لبنان را آغاز کرد. ارتش صهیونیستی به روال گذشته استراتژی جنگ از راه دور را به مرحله اجرا گذاشت به گونه‌ای که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ۱۵ هزار بار مناطق مختلف لبنان را بمباران کردند.

نیروی دریایی این رژیم هم در مدت ۸ هزار ساعت دریانوردی، نواحی ساحلی لبنان را به منظور تنگ‌تر کردن حلقه محاصره، بی وقفه گلوله باران و نیروی زمینی ارتش صهیونیستی هم دست کم ۱۶۰ هزار گلوله توپ و ۲۵۰۰ گلوله خمپاره به سوی لبنان شلیک کردند.

* المپیک ۲۰۰۸؛ عرض اندام صهیونیست ها و جنگ غزه
شکست در جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی را برآن داشت تا در بحبوحه المپیک پکن در سال ۲۰۰۸ و عرض اندامی دوباره غزه را زیر آتش گلوله بگیرد و صدها نفر از مردم بیگناه آن را به خاک و خون بکشاند.

* جام جهانی ۲۰۱۰؛ حمله به ناوگان آزادی
قضیه به همین جا ختم نشد و ۲ سال پیش، مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ در حالی در آفریقای جنوبی آغاز شد که رژیم صهیونیستی که غزه را در محاصره داشت به ناوگان آزادی غزه در آبهای آزاد حمله کرد. در آن حمله ۲۰ تن کشته شده و ۹ کشتی حامل کمک های بشردوستانه به غزه توسط این رژیم توقیف و مسافران کشتی بازداشت شدند.

این مساله تا آنجا پیش رفت که حمله به کشتی ترکیه ۹۰ کشته و زخمی بر جای گذاشت.


و المپیک ۲۰۱۲ لندن...

در تمامی این جنگ ها دولت استکباری امریکا که همیشه حامی اصلی رژیم صهیونیستی بوده اهدافی مهم را برای حل بحران های منطقه ای در سر داشته؛ همچنانکه اتحاد کشورهای منطقه خاورمیانه و خلیج فارس در جهتی مذهبی را عامل به خطر افتادن امنیت ملی خود و رژیم جعلی صهیونیستی عنوان کرده است.

در شرایط کنونی و ایجاد جنبش بیداری اسلامی در منطقه، لابی صهیونیستی در رنج کابوسی چندین ساله امنیت ملی خود را در خطر دیده و تلاش می کند در خیمه شب بازی جدید جهانیان همزمان با المپیک ۲۰۱۲ لندن، طرحی نو برای در نطفه خفه کردن این جنبش به کار بندد.

اعمال فشار بر بشار اسد و حمله شورشیان به مردم بیگناه سوریه در حالی که انتخابات پارلمانی این کشور در سطحی قابل توجه از حضور مردم برگزار شده گویای تلاش تمام عیار آمریکا و متحدانش برای حل بحرانی است که خود موجبات ایجاد آن را فراهم و به آن دامن می زنند.

در پایان کلیپ تصویری که به نقشه های دیگر غربی ها اشاره میکند قرار داده شده است حتما دانلود کرده و مشاهده کنید:

پشت پرده ۲۰۱۲

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد