آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

چکیده سخنرانی بسیار مهم نصرالله/رسول الله(ص) ما را میخواند

جهان اسلام این روزها داغدار است ، ملتهای مسلمان را غمی بزرگ فرا گرفته است ، هتک حرمت وقیحانه دردانه هستی کم مصیبتی نیست ، توده های مردمی می خروشند و فریاد می زنند و دشمنان از این خشم مقدس در وحشت و درماندگی بسر می برند ، واکنش فوق العاده سران جبهه حق که در پیام امام خامنه ای و تفسیر آن در سخنرانی بسیار مهم سیدحسن نصرالله تجلی کرد و فوران آتشفشان خشم جوانان غیور که روز بروز گسترده تر می شود ، مسئولیت تاریخی ملتهای مسلمان را یادآور می شود ، جهان در پیچ تاریخی بزرگی قرار دارد تحولات عظیمی در راه است ، فصل تازه ای در تاریخ بشریت که با لبیک یا رسول الله(ص) آغاز خواهد شد. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


آیا ایران اسلامی در دفاع از پیامبر اعظم(ص) حماسه ای باشکوه تر از 9 دی را رقم خواهد زد؟

آیا حماسه  9 دی 88 در شهریور 91 تکرار خواهد شد؟

آیا فریاد لبیک یا رسول الله(ص) ملتهای مسلمان می تواند جهان بشریت را از این پیچ تاریخی به سلامت عبور داده و فصل تازه جهان بشریت ، جهانی سراسر نور و عبودیت و معنویت را رقم بزند؟


این روزها جهان اسلام لحظات بسیار حساسی را می گذراند ، اهانت مشمئزکننده به قداست و معصومیت پیامبراعظم(ص) که بدین نحو و با این وقاحت تا کنون بی نظیر بوده است ، خون صدها میلیون مسلمان غیور و شرافتمند در سراسر جهان را به جوش آورده و تلاطمی طوفانی اقیانوس بی کران امت رسول الله(ص) را در برگرفته است. تقدیم بیش از ده شهید و صدها زخمی از سوی امت اسلامی نشان از عمق ارادت به ساحت قدسی رسول الله(ص) و نهایت کینه و نفرت از این اقدام جنون آمیز شیطانی حکایت دارد.

جوانان غیرتمند مسلمان در ایران و لبنان و مصر و لیبی و تونس و جای جای سرزمینهای اسلامی این بار در نظر دارند آنچنان درسی به توهین کنندگان بدهند که دیگر کسی به هر بهانه ای جرات توهین به مقدسات اسلامی را نداشته باشد ، یک هفته جوش و خروش که روز به روز بیشتر و گسترده تر می شود ، دشمنان را به  وحشت انداخته و آنان را برای فرونشاندن این شعله های مقدس به ناچار عقب نشینی های مکارانه و فریبکارانه کشانده است.

پیام قاطع ، روشن و سریع ولی امرمسلمین(مدظله) به این حرمت شکنی بی سابقه نشان از عمق توطئه دشمنان دارد ، هرچند ایران اسلامی  در روز جمعه گذشته پاسخی کوبنده به دشمنان داد ، اما همچنان که امام خامنه ای(مدظله) بیان فرمودند ، دشمنان باید عاملان و حامیان این حرکت جنون آمیز و نفرت انگیز را به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند و راه تکرار بر این جنایات وقیحانه ببندند ، هنوز هدف اعتراضات و راهپیمایی ها یعنی برخورد با عاملان پشت پرده فیلم محقق نشده و تا رسیدن به این هدف ، اعتراضات باید با قوت و قدرت ادامه یابد.

از سوی دیگر شاهد بودیم که سیدحسن نصرالله رهبر مومن رهبری نیز چگونه عظمت مقطع کنونی و رسالت تاریخی مسلمانان جهان را یادآور شد و برنامه های مختلفی را برای مواجهه با این خطر عظیم ارائه داد ،  درخواست برگزاری نشست سازمان کنفرانس اسلامی ، برگزاری نشست اتحادیه عرب ، فشار ملتهای عرب بر حاکمانشان برای موضع گیری در این زمینه و فشار بر دشمنان ، آغاز راهپیمایی های لبنان حداقل تا یک هفته ، درخواست های مکرر از مسلمانان لبنان برای حضور عاشورایی با شعار لبیک یا رسول الله(ص) و ... همه و همه نشان از عظمت و فوق العادگی تحولات جاری دارد.

مطمئناً همانگونه که ملت بیدار و بصیر ایران اسلامی در دفاع از ساحت قدسی حضرت سیدالشهداء(ع) در روز چهارشنبه 9 دی حماسه ای 88 جاودان آفرید ، اینک نیز چه زیباست که  جهان  شاهد خلق حماسه ای دیگر در چهارشنبه 29 شهریور ( یا روزی دیگر) در دفاع  از ساحت ملکوتی پیامبر گرامی اسلام باشد.

یقیناً این حرکت عظیم چند ده میلیونی در ایران اسلامی می تواند به سرعت با تاثیرگذاری بر سایر ملتهای مسلمان ، حماسه ی بی نظیر در جهان اسلام آفریده و صدها میلیون مسلمان معتقد را به صحنه مبارزه با استکبار و فتنه گران بین المللی صهیونیستی بکشاند و دشمنان  را به موضع انفعال و تسلیم و توطئه هایشان را به شکست کشانده و پرونده توهین به مقدسات اسلامی را برای همیشه ببندد و تحولات بزرگی را آغاز کند.

امید است که مسئولان مربوطه از سازمان تبلیغات اسلامی تا مسئولان رسانه های سراسری با فراهم کردن زمینه این حرکت بزرگ ، رسالت تاریخی خود در دفاع از نورانی ترین و مقدس ترین چهره میان مقدسات را به انجام برسانند و جهان شاهد تکرار 9 دی این بار در صحنه جهانی باشد.

به یقین ملت شرافتمند و حاضر در صحنه ایران آماده است تا در لبیک به رسول الله(ص) حماسه ای باشکوه تر از حماسه 9 دی را در مقابل چشم جهانیان رقم بزند.

 

چکیده سخنرانی بسیار مهم سید حسن نصرالله پیرامون هتک حرمت رسول گرامی اسلام(ص)


 

اتفاقی خطرناکتر از آتش زدن مسجدالاقصی

اهانت به پیامبر اسلام خطرناکتر از آتش زدن مسجد الاقصی است.

انتشار این فیلم موهن اتفاقی بزرگ و خطرناک است که تا کنون سابقه نداشته است

من اعتقاد دارم که آنچه که اتفاق افتاده است، خطرناک‌تر از حادثه به آتش کشیدن مسجد الاقصی در سال 1969 بود، سکوت در مورد این حجم بالا از توهین نیز یک خطر است و امتی که در مقابل توهین به پیامبرش ساکت بنشیند، این پیام را به اسرائیل خواهد داد که می تواند مسجد الاقصی را نیز آتش بزند.

ایجاد اختلاف و فتنه میان مسلمانان و مسیحیان یکی از مهم‌ترین و خطرناکترین اهداف دشمن از توهین های مکرر به مقدسات دینی است

مسئولیتی تاریخی بر دوش جهان اسلام

جهان اسلام که ارزش‌ها و مقدساتش زیر پا گذاشته و به آنها توهین شد، از دولت آمریکا می‌خواهد، پخش این فیلم را به طور کامل متوقف و کسی که به مسلمانان توهین کرده را محاکمه کند، اما دولت آمریکا نه اقدامی انجام داده و نه می‌دهد و نخواهد داد.

مسلمانان باید به هر نحو ممکن مانع وقوع چنین تعدی‌ها و اهانت‌هایی در آینده شوند و این با برگزاری برخی تظاهرات‌ها و سپس برگشتن به خانه کافی نیست. هم اکنون مسئولیت تاریخی بزرگی بر دوش جهان اسلام و همچنین تمام مسیحیان شرافتمند قرار دارد تا مانع تکرار اینگونه توهین‌ها شوند و اقدامی برای صدور قانون یا قطعنامه‌ای بین المللی شوند که در آن توهین به ادیان الهی و همچنین پیامبران به ویژه حضرت ابراهیم ، موسى، عیسى و پیامبر(ص) جرم تلقی و محکوم شود.

لزوم برگزاری نشست فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه عرب

این موضوع نیازمند نشست فوق‌العاده سازمان کنفرانس اسلامی است، چون آنچه هم اکنون در جهان اسلام روی می‌دهد، بسیار خطرناک‌تر از آن چیزی است که در سوریه رخ می‌دهد. این اسلام شماست که به خطر افتاده و جای تعجب دارد که برخی از حکومت‌های عربی که اکنون سکوت پیشه کرده‌اند اگر به آنها اهانت می‌شد، بسیار خشمگین و عصبانی می‌شدند.

در این بین یکی از بزرگترین مسئولیت‌های ملل جهان عرب درخواست اقدام از حکومت‌هایشان است و این حداقل چیزی است که می‌توان انجام داد، آنها باید به حکومت‌هایشان یادآور شوند که آنها در قبال چنین قضایایی مسئول هستند.

پیروان رسول الله(ص) هرگز ساکت نخواهند نشست ، مسلمانان به خیابانها بیایند

همه جهان باید بداند که رسول اکرم (ص) پیروانی دارند که هرگز درقبال اهانت به ساحت مقدس ایشان ساکت نخواهند نشست.

در همه شهرها باید مسلمانان به خیابانها بیایند و همه دولت ها باید درک کنند که منافع آنها در کشورهای عربی و اسلامی با احترام آنها به مقدسات جهان عرب و اسلام مرتبط است.

آغاز تظاهرات یک هفته ای در لبنان

مسلمانان در این عصر مسئولیتی تاریخی دارند و روز دوشنبه سرآغاز تحرکات خواهد بود و فراخوان فردای ما برای تظاهرات در ساعت پنج در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت بخشی از مجموعه تحرکی است که در همه مناطق لبنان تکمیل خواهد شد.

من از مردم دعوت می‌کنم که روز چهارشنبه در شهر صور، روز جمعه در شهر بعلبک، روز شنبه در بنت جبیل و یکشنبه در الهرمل و نواحی اطراف آن تظاهرات کنند.

باید درخواست مردمی به منظور جلوگیری از انتشار فیلم به طور کامل و بازخواست مسئولان آن از طریق تحرکات مردمی و تظاهرات و تجمعات اعتراض آمیز ادامه یابد

لزوم حضور عاشورایی و لبیک به هل من ناصرحسین(ع)

من خطاب به کسانی که آنها را به تظاهرات فرامی‌خوانم می گویم که ای انسان های شرافتمند شما همواره در صحنه های دفاع از کرامت و شرف حضور داشته اید و وقتی نیاز به نثار خون بوده است آن را نثار کرده اید و وقتی نیاز به اعطای پول بوده است از اعطای آن دریغ نکرده اید و شما خطرات بزرگی را تحمل کرده اید و شما هر ساله در روز دهم محرم الحرام میادین را پر می کنید و به ندای «هل من ناصر ینصرونی» لبیک می گویید.

رسول الله(ص) ما را فرا می خواند

ای انسانهای شرافتمند کسی که شما را امروز صدا می زند جد امام حسین (ع) است که به کرامت ایشان توهین شده است و ایشان عظیم‌ترین انسان اخلاقی تاریخ هستند و به ندای پیامبر و رسول اعظم خود لبیک بگویید و باید همه جهان نظاره گر شما باشد.

مشروح صحبتهای سیدحسن نصرالله


آیا فجر 56 انقلاب اسلامی با هتک حرمت دشمنان برای انقلاب جهانی اسلام در حال تکرار است؟!

اما این اهانت دیوانه وار دشمنان زبون علی رغم تمامی مصیبتها و درد و غم هایی که با خود دارد اگر به لطف خدا حضور همه جانبه ی ملتهای مسلمان را در صحنه ایجاد کند که کرده است و به لطف حق بیشتر نیز خواهد شد ، آنگاه می تواند حامل بشارتی بزرگ برای نهضت جهانی اسلام باشد.

 

تاریخ به یاد دارد وقتی خفاشان پهلوی در واپسین سال حکومت ننگین شان در دی ماه 56 بر چهره تابناک امام پنجه کشیدند چگونه این اهانت ، اقیانوس مردم خشمگین را به تلاطم آورد و به سرعت مقدمات پیروزی بزرگ را فراهم کرد ، بی شک اینک نیز ملتهای مسلمان با لبیک به ندای رسول گرامی اسلام(ص) و اوج گیری موج بیداری اسلامی و آغاز فصل تازه ای از  حرکت و انقلاب می توانند به سرعت حکومتهای مزدور و دست نشانده غرب و دشمنان گرفتار در ورطه بحران و در آستانه نابودی را مستاصل کرده و ضمن به شکست کشاندن توطئه های آنان ، مقدمات پیروزی نهایی اسلام را فراهم آورند.

پیام روشنگرانه ولی امر مسلمین(مدظله) و سخنرانی بسیار مهم سردار بزرگ اسلام و مفسر بزرگ کلام ولی امرمسلمین ، سیدحسن نصرالله به خوبی تکلیف تاریخی مسلمانان را در عصر حاضر مشخص کرد ، امیدواریم که ما ملت غیور ایران و مسئولان مربوطه  و دیگر ملتهای مسلمان نیز بتوانیم همانند مردم شرافتمند لبنان که سراسر هفته آتی را در شور دفاع از ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام(ص) به صحنه می آیند ، به تکلیف تاریخی خود عمل کرده و ضمن زدودن ننگ بزرگ هتک حرمت، در حضور ائمه اطهار(ع) و شهدا سرافراز و روسفید گردیم.

و لینصرن الله من ینصره

نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین

..........

پ . ن :

- دوستانی که دغدغه دفاع از  مقدسات و وجود نازنین رسول گرامی اسلام را دارند در انتشار این مطلب که  درخواست از مسئولان برای فراهم کردن مقدمات برگزاری راهپیمایی سراسری می باشد ، همت نمایند و با ارسال آن به خبرگزاریها و سایتهای مراکز و موسسات مربوطه و در میان  گذاشتن و درخواست از شخصیتهای حقیقی و حقوقی ، ان شاالله بتوانیم به فضل الهی حرکت باشکوهی چون حماسه 9 دی در کشور امام عصر(عج) در دفاع از جد مکرمشان خلق کنیم.


برگرفته از سایت رایحه ظهور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد