آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

آخرین روز دنیا /مقاله استاد رائفی پور پیرامون پایان دنیا در2012

مقاله استاد رائفی پور پیرامون پایان دنیا در 2012

چند وقتی است که پیامی مشکوک و درعین حال مبهم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است .

پیامی با این مضمون  که در ر روزهای 23 ،24 و 25 دسامبر 2012، زمین  در خاموشی کامل و تاریکی مطلق فرو خواهد رفت و در ادامه با لحنی متمایز و نچسب نسبت به فرض غلط نویسنده این پیام، سخن از نظمی جدید رانده است که جهان پس از این روزها به خود خواهد دید.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


بسم الله الرحمن الرحیم

چند وقتی است که پیامی مشکوک و درعین حال مبهم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است .

پیامی با این مضمون  که در ر روزهای 23 ،24 و 25 دسامبر 2012،زمین  در خاموشی کامل و تاریکی مطلق فرو خواهد رفت و در ادامه با لحنی متمایز و نچسب نسبت به فرض غلط نویسنده این پیام، سخن از نظمی جدید رانده است که جهان پس از این روزها به خود خواهد دید

"خودتان را برای رویارویی با جهانی کاملاً تازه آماده نمایید"

در واقع بنده شایعاتی از این دست را دقیقا در راستای پروژه 2012  و پایان تاریخ ارزیابی می کنم  که البته قبلا  مفصلا در باره آن سخن گفته ام (علی الخصوص در نقد فیلم 2012).

عباراتی نظیر "هم ترازی کیهان"، "خاموشی کامل سیاره" ، " تغییر از بعد سوم به بعد صفر" به هیچ وجه در علم نجوم تبیین و تعریف نشده است و بیشتر به دیالوگ های فیلم های خیالی هالیوودی شبیه است تا یک حقیقت علمی.

پیش از این گفتیم دستگاه رسانه ای غرب و صهیونیزم جهانی همیشه برای سرپوش نهادن بر اشتباهات خود و یا فته های جدیددش اذهان عمومی را منحرف کرده و شایعاتی از این دست را باید از این رهگذر تحلیل نمود.

اما اینکه در چنین روزهایی مثلا  یاران صهیونیست ها در سوریه (بخوانید ارتش آزاد) بخواهند از این تشتت ذهنی و از سویی دیگر تمرکز بر موضو عاتی غیر اصولی مانند خبر سه روز تاریکی زمین سو استفاده نموده و به نفع خود بهره برداری هایی انجام دهند  هیچ بعید نیست.

خوب است بدانید دقیقا در چنین روزهایی که مردم تمام حواسشان به موج های واهی رسانه ای مشغول است امریکا سرگرم آزمایشهای اتمی جدید خود است.

بارها عرض کرده ایم و باز هم می گوییم: از قدیم گفته اند طرف را به مرگ می گیرند تا به درد راضی شود.

اینکه زمین بخواهد نابود شود برای مردم خبر مرگی است که شرایط را برای پذیرش درد (بحران های دی اقتصادی در غرب) آماده می سازد. دقیقا شبیه به جریان نابودی زمین که قرار بود در سال 2000 به وقوع بپیوندد و هیچ اتفاقی نیافتاد ولی سال بعد از آن صهیونیست ها ماجرای یازده سپتامبر را رقم می زنند و به بهانه آن به دو کشور مسلمان می تازند.

در ادامه این پیام مضحک آمده است:

در طی این 3 روز خاموشی، مردم در خانه های خود بمانند، نترسند و آرام باشند، سعی کنند بخوابند، از مسافرت بپرهیزند، به عبادت بپردازند و آنهایی که زنده می مانند !!! خودشان را برای رویارویی با جهانی کاملاً تازه آماده نمایند(همان نظم نوین جهانی موعود صهیونیست ها )در عین حال افراد ناآگاه و کسانی که خود را برای چنین واقعه ای آماده نکرده باشند ممکن است ترس ناگهانی از وقوع چنین حادثه ای منجر به مرگ آنها شود!

اما براستی چرا سه روز خاموشی ؟   و چرا راهکار آن نیزسه روز خانه نشینی است ؟

پیشینه چنین داستانی را طبق معمول باید در کتاب مقدس جستجو کرد آنجا که حضرت موسی (ع) برای مردم مصر و حاکم ستمگر آن دیار (فرعون) از خدا طلب بلایی آسمانی می کند و درنتیجه :

سفر خروج باب 10 آیات 21 تا 24 :

و خداوند به موسی گفت دست خود را به سوی آسمان برافراز تا تاریکی بر زمین مصر پدید آید تاریکی‏ای که بتوان احساس کرد *پس موسی دست خود را به سوی آسمان برافراشت و تاریکی غلیظ تا سه روز در تمامی زمین مصر پدید آمد* و یکدیگر را نمی‏دیدند و تا سه روز کسی از جای خود بر نخاست لیکن برای جمیع بنی اسرائیل در مسکنهای ایشان روشنائی بود* و فرعون موسی را خوانده گفت بروید خداوند را عبادت کنید فقط گله‏ها و رمه‏های شما بماند اطفال شما نیز با شما بروند.

در واقع یهودیان عناصر این داستان را بعد ها در تحریف های اناجیل نیز وارد کردند و این داستان جزو چار چوب عقیدتی مسیحیان گشت.

سال ها پس از ظهور مسیح دست تحریفگرانی همچون پولس (خاخام یهودی مامور به انحراف مسیحیت با نام اصلی شائول) از مسیح خدا ساخت اما خدایی که تا حد زیادی به خدای "بعل" شبیه بود و شاخصه های خدایان مصری همچون هروس را در خود داشت.

مصریان سه روز تاریکی را مرگ خدای خورشید (هروس) می دانستند و روشنایی پس از آن را نیز جان گرفتن دوباره خداوندگار خورشید.

متاسفانه تمام عناصر این داستان در وجود مسیح تجلی می یابد و از آنجا که تحریفگران ،  او را همان خدای خورشید جا زدند باید خدای خورشید به صلیب کشیده شود و بمیرد و پس از سه روز دوباره زنده شود:

داستانی که برای مسیح تراشیدند و گفتند پس از سه روز زنده شد دقیقا یک کپی برداری ناشیانه از داستان خیانت تایفون به هروس و مرگ او وسپس زنده شدن هروس پس از سه روز است.

و جالب اینجاست که در افسانه های مصری می گویند در این سه روز هروس  بر صلیب بود.

از تاریخ تحریف شده تولد عیسی (ع) که دقیقا با تولد خورشید در  همطرازی سه ستاره صورت فلکی جبار با ستاره شباهنگ (ایستار/ایشتار/تیشتر/ سیریوس) است که  بگذریم  سرگذشت آتیس که در آسیای صغیر پرستش می شد و به مرور زمان به غرب و به خصوص روم نفوذ کرده بود بسیار خواندنی است :

آتیس مرد و پس از سه روز زنده شد و هر ساله پیروان آتیس ، شکل او را به درخت کاج می آویختند و برای مرگش عزاداری می کردند . پس از سه روز آن را دفن کرده و رستاخیزش را جشن می گرفتند و آن را نشان نجات می دانستند .

آشنایی مردم روم با این تعالیم تا بدان حد بود که اوریجن یکی از بزرگان مسیحیت که در قرن سوم میلادی می زیست درباره ی رستاخیز مسیح می نویسد :

این معجزه برای بت پرستان چیز تازه ای نیست یعنی اینکه از پیش داستان آن را شنیده بودند ( مسیحت شناسی مقایسه ای / زیبایی نژاد / ص 372 ) .

به هر حال آنچه این روزها بر آن دامن می زنند افسانه ای بیش نیست افسانه ای که صهیونیست ها  به عناصر آن (پرستش خدای بعل) معتقدند .اما آنچه مهم است این است که  امروز مسئله وضعیت جبهه مقاومت اصلی ترین فاکتوری است که همواره باید در ذهن داشت و هرگز از آن غافل نشد.

    به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 17:22

چه مزخرفات قشنگى،اولا نویسنده ى این مقاله رو اصلانمىشناسم بعدشم هیچ ربطى به 21دسامبر نداشت،دومأ چرا نوشته 23دسامبر یهودیا که میگن 21دسامبر دنیا به آخر میرسه،برو بیسوادچه مزخرفات قشنگى،اولا نویسنده ى این مقاله رو اصلانمىشناسم بعدشم هیچ ربطى به 21دسامبر نداشت،دومأ چرا نوشته 23دسامبر یهودیا که میگن 21دسامبر دنیا به آخر میرسه،برو بیسواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد