آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

نقش خانواده در زمینه‌سازی ظهور

پروژه 'نقش خانواده در زمینه­ سازی ظهور' با ارائه شیوه­ ها و راهکاری مناسب و مؤثر تربیتی و اخلاقی، به مباحثی همچون ویژگی­های خانواده منتظر و نقش خانواده در تربیت عقلانی و اخلاقی و عبادی فرزندان می­ پردازد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



به گزارش موعود به نقل از  شبستان، حجت الاسلام ملکی راد، عضو هیئت علمی پژوهشکده مهدویت در تبیین این پروژه گفت: ظهور امام مهدی(ع) و چگونگی شکل گیری حکومت جهانی، به مقدمات و شرایط مختلفی وابسته است. برای اجرای برنامه‏‌های نهضت جهانی، علاوه بر دیگر اسباب و عوامل، به یارانی عاشق، مؤمن، شجاع، فهیم و مخلصی که از نظر اخلاقی در اوج قله کمال راه یافته­ اند، نیاز است.

وی افزود: یکی از عوامل مهم در این زمینه، بررسی نقش و جایگاه اساسی و زیربنایی خانواده در تربیت نسل منتظر و در نتیجه کمک به فراهم ساختن زمینه­ ها و بسترهای مناسب برای حضور فعال و گسترده زمینه­ سازان، در جهت زمینه­ سازی ظهور است. زیرا خانواده می­ تواند در تربیت نسل منتظر و آگاهی بخشی به آنان و انتقال آموزه­ های انتظار پویا و ... نقش مؤثر و کار آمدی داشته باشد و کانون مهم تربیتی و اصلاحی برای شکل­ گیری گروه زمینه­ ساز به­ حساب آید.

وی بیان کرد: این پژوهش درصدد بررسی "نقش خانواده در زمینه­ سازی ظهور" با ارائه شیوه­ ها و راهکاری مناسب و مؤثر تربیتی و اخلاقی در این زمینه است. این پروژه درقالب 5 فصل، مباحث مرتبط با این موضوع را دنبال می­کند و به مباحثی همچون ویژگی­های خانواده منتظر و نقش خانواده در تربیت عقلانی و اخلاقی و عبادی فرزندان می­ پردازد.

ملکی راد با بیان اینکه تاکنون 4 فصل از فصول پنج­گانه آن آماده شده است، اظهارداشت: بخشهایی از آن نیزبه منظور ارزیابی در اختیار ناظر طرح می­ باشد و بقیه مطالب نیز به تدریج درحال آماده شدن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد