آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

تاکیدقرائتی برهوشیاری درمسئله مهدویت

حجت الاسلام محسن قرائتی در همایش " مهدی یاوران" اظهار داشت: در صورتیکه مسئله مهدویت مطرح نشود، حقه‌باز و دروغگو زیاد می‌شود.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


به گزارش مشرق به نقل از مهر، رئیس هیئت امنای بنیاد فرهنگی مهدی موعود کشور گفت: در مورد مسئله مهدویت باید بسیار هوشیار بود زیرا در مورد این مسئله زمانی فقط امام دوازدهم شیعیان مطرح بود اما اکنون مسئله مدیریت جهان مطرح است.

حجت الاسلام محسن قرائتی امروزجمعه در همایش " مهدی یاوران" اظهار داشت: در صورتیکه مسئله مهدویت مطرح نشود، حقه‌باز و دروغگو زیاد می‌شود بنابراین باید مهدی یاوران تلاشهای فکری،‌ بیانی و تولیدی خود را در این زمینه انجام دهند تا این مسئله مهم به درستی برای مردم بیان شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور اضافه کرد: در بحث مهدویت بدعت‌های زیادی مطرح شده که نیاز است مهدی یاوران مردم را با استدلال عمیق در مورد این موضوع آشنا کنند که برای انجام چنین عملی باید این افراد خودشان در مورد مسئله مهدویت معرفت لازم را داشته باشند.

تلاش برای افزایش مهدی یاوران

وی همچنین تاکید کرد: باید مسئله امام زمان(عج) برای نسل کنونی مانند مسئله نماز تکرار شود تا بدین وسیله بحث مهدویت در بین تمام شهروندان مطرح شود .

رئیس هیئت امنای بنیاد فرهنگی مهدی موعود کشور ادامه داد :‌ مهدی یاوران باید تلاش کنند تا هر ساله تعداد آنها چند برابر شود تا بدین وسیله با همکاری این افراد به نحوه مطلوب فعالیتهای لازم درزمینه مهدویت انجام شود.

حجت الاسلام قرائتی در مورد فعالیتهای مرکز بنیاد مهدی موعوددر شیراز نیز بیان کرد: با توجه به تلاشهای انجام شده درزمینه مهدویت در شهر شیراز بنیاد مهدی موعود این شهر از تمام نقاط ایران قدرتمند تراست که به واقع علت آن توجه روحانیون برجسته این شهر و مردم به این امر مهم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد