آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

مسجد جمکران تجلی‌گاه ‌‌حضرت ولی عصر (عج) + تصاویر

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران از برگزاری ویژه برنامه‌هایی به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در این مکان مقدس خبر داد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


ابراهیم صدوقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح ویژه برنامه‌های این مکان مقدس به مناسبت فرا رسیدن نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های این مسجد مقدس به مناسبت طلوع امامت حضرت ولی عصر(عج) در حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای در حال برگزاری است.

وی افزود: این برنامه‌ها از روز شهادت امام حسن عسکری(ع) در هشتم ماه ربیع الاول با برگزاری مراسم عزاداری ویژه شهادت امام یازدهم شیعیان با سخنرانی حجت‌الاسلام گنجی و مداحی حاج عباس حیدرزاده و با حضور عاشقان و دلدادگان به حضرت ولی عصر (عج) در مسجد آغاز شد.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: جشن‌های آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) از شامگاه روز یکشنبه در مسجد مقدس جمکران با اجرای برنامه سخنرانی و مدیحه ثرایی آغاز شده و گروه‌های مختلفی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای پخش این برنامه و همچنین اجرای زنده در صحن این مکان شریف حضور دارند.

صدوقی گفت: در روز نهم ربیع الاول سالروز به امامت رسیدن امام زمان (عج) همایش دانشجویی با عنوان عصر آفتاب با حضور بیش از 2 هزار و 500 نفر از دانشجویان مهدی یاور در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری کارگاه تخصصی ویژه دانشجویان مهدی یاور در حاشیه این همایش خبر داد و تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که در این کارگاه به آن پرداخته می‌شود آموزش تخصصی مباحث مهدویت و انتظار است.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشن در مسجد مقام، ارائه برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان در مرکز فرهنگی هنری گل نرگس و افتتاح سالن اردوهای خواهران از جمله برنامه‌هایی است که در این روز اجرا خواهد شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد