آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در شهر ری(۲۶بهمن۹۱)

rey-26bahman

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


خلاصه ای از صحبت های استاد رائفی پور

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر خدایی را که ما را در این راه قرار داد  وا گر نبود هدایت الهی ،معلوم نبود از کدام ناکجا آباد سر در می آوردیم .

الحمدلله پناه می بریم به خدا از آنچه که می تواند بین ما و او فاصله اندازد.

عرض سلام و ادب احترام دارم ، خدمت شما تبریک عرض میکنم فرارسیدن میلاد شاه عبدالعظیم حسنی رو

و از این که بار دیگر در میان مردم عزیز  شهر ری هستم

موضوعی که مشخص شده:اقتصاد مقاومتی هست

من خودم دو سه ساله که به صورت ذهنی در این قضیه ورود پیدا کردم

فاکتور هایی که مشخص شد و اینجا پشت سر من تیتر شده خیلی مهم هست

در اسلام نگاه مالی واقعا مهم هست،نمیدونم چرا بعضی ها میخواهند به زور اون رو حذف کنند ، اون قدر این موضوع مهم هست که ما آیات زیادی درباره اون داریم

بعضی ها به خاطر مسائل سیاسی یا  این که می خواهند اختلاص های خودشون رو پوشش بدن ، علاقه دارند که بعضی مسائل خاص دست

بزنند.برای مثال الفقر فخری (فقر ماییه افتخار من است)

دیگه اشاره نمیکنن به این موضوع که پیامبر این حدیث رو در پاسخ به این آیه فرمودند که : ای مردم انتم الفقرا و الله غنی..

ما فقیریم و خداوند غنی، و پیامبر می فرماید من به این فقر افتخار میکنم .

این برداشت ها مرود تایید اسلام نیست

اسلان هیچگاه نگفته که شما به رفا نرسید

اصلا اون حکومت معصومی که به ما وعده دادن در آن رفاه مطلق وجود داره، که در اون از رسیدن غله ها به نک قله ها و .. گفته شده

ما منتظر این چنینین نوری هستیم.در حوزه اقتصادی باید ورود پیدا کرد.

هیچ از خودتون پرسیدید چرا در آییه ولایت به زکات اشاره شده ؟ چه رابطه ای هست بین زکات و ولایت اصلا بحث مالی گره خورده به ولایت

حضرت امیر فرمودند: از این در فقر می آیید و از آن در ایمان می رود اما این به این معنی نیست که تمع بر ما حاکم شود و ما فقط به این

دنیا فکر کنیم

امام علی (ع) می فرماید: ای دنیا تو از آب بینی بز نزد من پست تری

یا دنیا را از استخوان خوک در دستان جزامی پست میدانند….

 

 

دانلود صوتی با لینک مستقیم و حجم ۱۵ مگابایت

 


منبع:www.Faraghlit.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد