آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

برگزاری مراسم مناجات با امام زمان(عج) در لحظه تحویل سال

ابراهیم صدوقی با ذکر این مطلب که این مسجد شریف در روزهای پایانی سال آماده پذیرایی از منتظران و عاشقان حضرت ولی عصر (عج) است، اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته فضای مسجد مقدس جمکران در ایام تحویل سال مملو از سیل مشتاقانی است که هم نوا با هم برای ظهور بهار دل‌ها دعا می‌کنند...


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


تشریح برنامه‌های مراسم تحویل سال در جمکران
وی افزود: مراسم تحویل سال ۹۲، روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و منتظران ظهور با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران، تصریح کرد: برنامه‌های این روز از ساعت ۱۳ با تلاوت قرآن و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی آغاز می‌شود.
وی گفت: پس از این مراسم، برنامه مناجات با امام زمان عجل الله فرجه و قرائت زیارت آل یاسین با نوای حاج منصور نورایی و دعای تحویل سال نیز پس از آن با هم نوایی دو گروه تواشیح و همچنین منتظران حضرت ولی عصر(عج) برگزار می‌شود.
صدوقی اظهار کرد: این برنامه با پخش مستقیم بیانات نوروزی مقام معظم رهبری ادامه می‌یابد و سپس مردم مشتاق برای استجابت دعا در این مسجد شریف به مناجات و نماز خاصه حضرت ولی عصر عجل الله فرجه می‌پردازند.
بخش‌های مختلف مسجد مقدس جمکران آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی
وی افزود: به منظور آمادگی بهتر برای خدمات دهی به میهمانان این مکان مقدس تاکنون چهار جلسه شورای معاونان مسجد مقدس جمکران به ریاست علی نیکان قمی معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران و به منظور تجمیع آمادگی بخش‌های مختلف مسجد برای برپایی هرچه بهتر مراسم استقبال از زائران مسجد برگزار شده است.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در همین راستا تاکنون واحدهای مختلف مسجد از جمله واحدهای بهداشتی با افزایش و بهینه سازی سرویس‌های بهداشتی مسجد، واحدهای درمانی، خدماتی و اجرایی و فرهنگی مسجد با طرح‌های مختلف، آماده خدمتگزاری به زائران در ایام نوروز هستند.
صدوقی گفت: پیش بینی حضور خیل زائران از اقصی نقاط کشور در روزهای نوروز به مسجد مقدس جمکران سبب شده است که بخش‌های مختلف تمهیدات ویژه‌ای را برای استقبال خاص از زائران مسجد انجام دهند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل عدم تکمیل تمام فضاهای زیرساختی مسجد سعی شده از امکانات موجود برای اسکان بهتر و مفید زائران در ایام نوروز استفاده شود و امیدواریم با تلاشی که در واحدهای مختلف مسجد مقدس جمکران صورت گرفته خدمات مطلوب‌تری را نسبت به سال‌های گذشته به میهمانان نوروزی مسجد مقدس جمکران ارائه کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد