آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

زن منتظر و منتظر پروری

در طول تاریخ تشیع، یکی از نقش‌های بی‌بدیل زنان، دفاع از ولایت و تلاش برای حفظ این ارزش الهی بوده است، به ویژه در عصر غیبت که تقریباً امکان ایفای نقش مردان برای دفاع از ولایت، به سبب اختناق شدید، کم‌رنگ بوده است، زنان، فعالانه برای حفظ فرهنگ مهدویت در جامعه نقش آفرینی کرده‌اند. بین تمام نقش‌های مختلف زنان در حفظ این ارزش، تربیت نسل ولایی و زنده نگه داشتن محبت اهل بیت علیهم السلام ـ به ویژه یاد و اندیشه مهدوی ـ نقشی بسیار مؤثر و غیرقابل انکار بوده است.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

دلایل دشمنی یهود با اسلام

دنیای امروز شاهد رفتار خصمانه و به دور از انسانیت یهود نسبت به مسلمانان است؛ تاجایی که در هر قسمت از دنیا به مسلمانان ظلمی روا داشته می شود، می توان ردپای آنها را به وضوح مشاهده کرد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

سلمان و مقداد در رکاب امام زمان(عج)

سلمان و مقداد در رکاب امام زمان(عج)

5 پیامبر با امام حسین(ع) رجعت می‌کنند

در روایات اسلامی عنوان شده است که 4 دسته از افراد همراه با امام مهدی(عج) باز می‌گردند و امام را یاری می‌کنند. امام حسین(ع) یکی از رجعت‌کنندگان است که 5 تن از پیامبران نیز ایشان را همراهی می‌کنند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

رهبران گمراه کننده ، بزرگ ترین خطر براى امت

از احادیث مهم و سرنوشت ساز نبوى ، که موردپسند راویان وابسته به قریش نیست ، هشدارهاى بسیار پیامبر به امت ، درباره رهبران گمراه کننده اى است که پس از ایشان بر مسند خلافت تکیه مى زنند . این احادیث ، صحیح، متواتر و بسیار تکان دهنده است ، زیرا برخى از آن به روشنى بیان مى کند که فتنه رهبران گمراه کننده ، پیوسته وجود دارد ، تا آن زمان که خدا ، مهدى ، فرزند پیامبر را برانگیزاند .
به قلم علی کورانی عاملی


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

عصر زلزله‌های ویرانگر / سرزمین شام از فتنه بزرگ تا بشارت مقاومت

از جمله حوادث آستانه ظهور امام عصر(ع)، رخداد زلزله‌هایی بزرگ است که در رأس آنها می‌توان به زلزله‌های بزرگ شام و دمشق اشاره کرد. روایات فراوان و روشنی درباره این زلزله وجود دارد به گونه‌ای که برخی از مکان‌ها و خسارت‌های آن و حتّی وقت آن را پیش از ورود سپاهیان غربی مشخص می‌سازد. گرچه از بعضی روایات استفاده می‌شود که سپاه غرب به هنگام وقوع زلزله در دمشق به سر می‌برد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

شانزدهمین همایش جنبش مصاف تحت عنوان " روایت عهد "

شانزدهمین همایش جنبش مصاف

تحت عنوان " روایت عهد "


موضوع: ارض موعود3

سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور 

زمان: پنجشنبه، 29 فروردین  1392 

ساعت 15

 

مکان:خیابان ولیعصر(عج) تقاطع خیابان امام خمینی (ره) سالن محراب

 

 

ضمنا ایستگاه حسن آباد نزدیک ترین مترو می باشد

چکیده سخنان سردار سلیمانی در رابطه با انتخابات


فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مقام معظم رهبری بر حضور مردم در انتخابات بسیار تأکید دارند و این از عوامل قدرت جمهوری اسلامی است و این امر بیش از مانور نظامی تأثیر دارد.

مردم زیاد توجه‌ای به جریانات سیاسی ندارند و در خدمت و گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند و برای مردم ثابت شده که در نظام جمهوری اسلامی اساس ولایت و رهبری است و ما به عنوان پیشکسوتان جنگ با اعتماد کامل تحت ولایت و اطاعت رهبری هستیم و بر این اساس قدرت ایران غیرقابل شکست است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ادامه مطلب ...

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور/ تحولات سوریه( اصلاح شد)

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور ۱۹ تا ۲۱ فروردین در مشهد
با موضوع تحولات سوریه

Mashhad19

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

وهّابیت تکفیری؛ پیدایش، اهداف و ایده ها(قسمت دوّم)

پیدایش فرقه وهابیان توسط محمّدبن عبدالوهاب نجدى در نیمه دوم قرن دوازده هجرى واقعیتى انکارناپذیر است. محمّدبن عبدالوهاب با مطالعه و تحقیق در اعتقادات و رفتار مردم مسلمان سنى و شیعه ساکن در مناطق نجد، درعیّه، حُریملاء، مکّه، مدینه، أحساء، قَطیف، بصره(عراق)، و... به این نتیجه رسید که بسیارى از اعتقادات و رفتار مردم با آیات قرآن و اصول گفته شده از زبان صحابه پیامبر"صلّى الله علیه وآله" و تابعین مخالفت دارد و لذا تصمیم گرفت عقیده خودش را، علی رغم مخالفت بزرگان و علمای اسلامی و از جمله  پدر، برادر و... اعلام کند و این کار را با زحمت و مشکلات زیاد شروع نمود و بعدها با کمک آل سعود ادامه یافت.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

هفتادو یکمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی

هفتادو یکمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی با موضوع « آشتی با امام زمان علیه السلام» با سخنرانی استاد محمد شجاعی در تاریخ 5شنبه 29-1- 92 ساعت 14:30 درمکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در تهران بلوار کشاورز، خیابان حجاب برگزار خواهد شد

موسسه فرهنگی موعود عصر از همه دوستان و منتظران دعوت به عمل می‌آورد تا در این نشست حضور فرمایند و جمع موعودیان را یاری دهند.

شش‌ ماه پایانی قبل از واقعه ظهور ( بخش هشتم )

در بخشهاى قبلى، حوادثى را که از ماه جمادى‏ الثانى سال پیش از ظهور تا ماه ذی الحجه همان سال پیش مى‌‏آید بررسى کردیم. در این قسمت به بررسى رویدادهایى مى‌‏پردازیم که در ماه محرم رخ مى‌‏دهند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

پیام تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

بر عموم شیعیان تسلیت باد



اللهـم عجل الولیک الفـــرج

بــــخوان دعــــــــای فــــــرج را دعـا اثر دارد

               دعـــــــا کبوتر عشق است و بــــال پردارد               

بخوان دعای فرج را و عـافــیــت بـطـلـــب

کـه روزگــار بســـی فــــتنه زیر ســـر دارد

بخوان دعـای فرج را کـه یـوسـف زهــــــرا

ز پــشت پــــرده ی غیبت به ما نظـر دارد

بخوان دعای فرج را به یاد خیمه ی سبز

که آخرین گـــــل سرخ از همه خبـــر دارد

شهادت برترین بانو، برگ سیاهی از تاریخ

در کتاب سلیم بن قیس هلالی به روایت ابان بن ابی‏عیّاش از او، از سلمان و عبدالله بن عبّاس روایت شده که گفتند:
هنگامی که پیامبر اکرم رحلت کرد، هنوز جنازه مقدّس آن حضرت را به خاک نسپرده بودند که مردم عهد و پیمان خود را شکستند و مرتد شدند و عَلم مخالفت را برافراشتند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

اسرار و آثار تسبیحات حضرت فاطمه زهرا

هر کس تسبیح حضرت فاطمه زهرا  را قبل از اینکه وضع خود را بعد از نمار واجب عوض کند، به جا آورد، خدای متعال او را مشمول مغفرت خود می‏گرداند.»
البتّه نباید چنین پنداشت که این تسبیح به لحاظ اینکه ظاهری بسیار خلاصه دارد و انجام دادن آن بسیار آسان است، چگونه می‏‌شود از چنین آثار و برکاتی برخوردار باشد؟! آری! این تسبیح به ظاهر بسیار خلاصه است؛ امّا در نزد آگاهان و عارفان آشنا، دریایی از حقایق و اسرار توحید را در بر دارد و نیز انجام آن به ظاهر خیلی آسان است؛ ولی اگر خوب به جا آورده شود، مشکل‌ها را آسان می‏گرداند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...