آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

احادیث مهدوی

ابوالحسن موسى بن جعفر(علیه السلام) نقل مى گوید که از پدرم درباره تفسیر آیه ( طه/135 ) پرسیدم : « فستعلمون من اصحاب الصراط السوى ومَن اهْتدى » فرمود : راه راست ، قائم است و هدایت یعنى کسى که با اطاعت از او ، هدایت شده باشد . مانند این سخن در قرآن ( طه /82 ) آمده: « وإنّى لغفارٌ لمن تاب و آمن وعمل صالحاً ثم اهتدى » {یعنى کسى به راه راست هدایت شده است که ولایت ما را داشته باشد.}

برهان 3/50 از همین منبع ; بحار الانوار 24/150.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

توصیه آیت‌الله بهجت به مقاومت

به گزارش موعود به نقل ازفارس  از رشت، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت در مهدیه این شهر نماز را عظمت خداوند دانست و اظهار کرد: روح مومن با نماز عظمت پیدا می‌کند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

این گونه شــیــطان بیچاره می شود

ابلیس می‌گوید: من در پنج مورد، دیگر چاره و حیله‌ای ندارم که بتوانم بنی‌آدم را قبضه کنم و غیر این موارد، انسان‌ها در قبضة قدرت و وساوس من هستند:
1. کسی که با نیّت راست و درست به خداوند پناهنده شود و در تمامی کارهایش به خدا تکیه کند و به حبل او چنگ بزند؛

2. کسی که در طول روز و شب، ذکر مدام و توجّه مستمرّ به حق تعالی داشته باشد؛
3. کسی که برای برادر مؤمنش بپسندد و راضی باشد، هرچه را برای خود می‌پسندد و راضی است؛
4. کسی که در وقت رسیدن سختی‌ها ومصائب، بی‌تابی و ناشکری نکند و راضی به قضای الهی باشد؛
5. کسی که راضی و خشنود باشد، به آنچه که خداوند برای او روزی و مقدّر نموده و برای روزی خود مهموم و غمگین و ناراضی نباشد.

شیاطین آخرالزمان در رسانه زمینه‌ساز

شاید شما نیز شاهد برنامه‌های گوناگونی در رسانه ملی بوده‌اید با محوریت بررسی تولیدات هنری و رسانه‌ای غربی که در آنها به واکاوی محتوای آخرالزمانی‌شان پرداخته شده است و کارشناسان مدعو این گونه برنامه‌ها درباره محتوای سازماندهی‌شده این آثار در راستای عقاید “اوانجلیستی” یا “صهیونیسم مسیحی” داد سخن رانده‌اند و صدالبته بی‌راه نیز نمی‌گویند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

ویژگى هاى جسمانى و معنوى امام مهدى(علیه السلام)

ابو داود  از ابو سعید خدرى آورده است که رسول خدا(صلى الله علیه وآله) فرمود : مهدى از تبار من است ، با پیشانى بلند و بینى کشیده . زمین را پر از عدل و داد مى کند ، چنان که آکنده از ستم و بیداد شده بود . هفت سال حکومت مى کند .


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

بداء از دیدگاه امام رضا علیه السلام

از جدم امام صادق علیه السلام نقل شده که فرمود: خداوند دو گونه علم دارد: علمی که مخزون و پنهان است و جز ذات پاکش کسی از آن آگاهی ندارد و بداء از این ناحیه حاصل می شود، و علمی که به فرشتگان و پیامبرانش تعلیم داده و علمای اهل بیت پیامبر ما نیز از آن آگاهی دارند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

خدا براى پذیرش امامت مهدى از مردم پیمان گرفته است

بصائر از حمران از ابو جعفر(علیه السلام) آورده است : وقتى خداوند خلایق را آفرید ، آبى گوارا و نیز آبى شور و تلخ را به وجود آورد . سپس هر دو را مخلوط کرد ، آنگاه از روى زمین ، گلى را برگرفت و آن را بسیار مالاند ، پس به اصحاب یمین ( یاران دست راست که مانند انبوه مورچگان بودند ) فرمود : به سلامت رو به بهشت آورید . بعد به انبوه اصحاب شمال ( یاران چپ ) فرمود : رو به آتش جهنم ببرید که اهمیتى به شما نمى دهم . سپس فرمود : آیا پروردگار شما نیستم ؟ گفتند : چرا ، گواهى دادیم ، مبادا روز قیامت بگویید از این امر غافل بودیم . ( اعراف/172 ) .


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

رهبر انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم

مردم برای تحقق اهداف خود و ناکام ماندن دشمن، با حضور پرشور و گرم در انتخابات، از میان نامزدهایی که شورای نگهبان براساس معیارهای قانون معرفی می کند، انسانی شایسته، وارسته، مؤمن، انقلابی، «اهل استقامت و عزم و ایستادگی» و برخوردار از همت جهادی را انتخاب کنند که بتواند بهتر از دیگر نامزدها، بار سنگین عزت و پیشرفت کشور را به دوش بکشد و به جلو ببرد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

دانلود فایل صوتی همایش یمانی دروغین

سلسله همایشهای جنبش مصاف با عنوان روایت عهد با موضوع یمانی دروغین، در دو پارت و دو کیفیت برای استفاده آسان شما کاربران عزیز قرار داده شده است.

 

دانلود پارت اول کیفیت خوب

دانلود پارت دوم کیفیت خوب

 

دانلود پارت اول کیفیت متوسط 

دانلود پارت دوم کیفیت متوسط

پیام تسلیت شهادت امام هادی(ع)

شهادت امام هادی(ع)
 بر تمامی مهدویون تسلیت باد

روایتی از همایش یمانی دروغین+ گزارش تصویری

یکی دیگر از نشستهای روایت عهد جنبش مصاف تحت عنوان "یمانی دروغین" توسط جنبش مصاف و با همکاری کانون بسیج هنرمندان در روز پنج شنبه مورخه 19 اردیبهشت 92 برگزار شد.

استاد رائفی پور پژوهشگر توانای حوزه آخرالزمان و مهدویت در این نشست، با پرداختن به مبنا و ریشه های پیدایش جرایانات انحرافی مهدویت در کشور عراق، اهمیت کلیدی  این کشور و لزوم هوشیاری تمامی شیعیان در این زمینه را یادآور شدند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

شناخت کابالا و نقش آن در تاریخ انسان

خاصیت خاص جریان کابالیسم در طول زمان که بر بشر گذشته، این است که همیشه جنایات خود را حق مسلّم خود دانسته، کشتارهائی را که مرتکب شده همه را کار مثبت و لازم و انسانی تلقی کرده. و اگر طرف مقابل برای دفاع از خود یا برای مجازات قاتلان، اقدامی کند، او را مجرم بزرگ نامیده است. همان طور که امروز در نظر قدرت جهانی کابالیسم فلسطینیان قاتل و تروریست نامیده می شوند و صهیونیست ها معصومانی که از خود دفاع می کنند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از بانوان

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تأکید بر لزوم طرح گفتمان اسلامی در مورد زن بصورت تهاجمی و طلبکارانه در عرصه بین المللی، «تقویت نهاد خانواده» و «احترام و تکریم زن در محیط خانه» را دو نیاز مهم و فوری جامعه دانستند و خاطرنشان کردند: زنان فعال و کارآمد در جبهه انقلاب اسلامی باید حضور خود را در صحنه دفاع از انقلاب نمایان تر و پررنگ تر کنند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...