آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع هفت وادی تا ظهور

0

همایش معرفتی «هفت وادی تا ظهور» با حضور استاد علی اکبر رائفی پور، از پژوهشگران حوزه مهدویت و مسائل آخرالزمان، ۲۰ فروردین‌ماه ۹۲در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


علی‌اکبر رائفی‌پوراز پژوهشگران حوزه مهدویت و مسائل آخرالزمان در این همایش با بیان اینکه هنوز نتوانسته‌ایم به درستی امام زمان(عج) را به نسل جوان معرفی کنیم، گفت: این در حالی است که اکثر رسانه‌های غرب تولیدات و فیلم‌هایشان بر اساس موضوعات آخرالزمانی است.

وی با اشاره به اینکه صنعت هالیوود بر پایه سرمایه و سوددهی است، تصریح کرد: غرب با تولید این فیلم‌‌ها پروژه چوپان دروغگو را در دست اجرا دارد تا اعتقاد مردم منطقه غرب نسبت به آخرالزمان را از بین ببرد.

رائفی‌پور اختلاف شیعه و سنی را همان طرح اجرا شده غرب برای از بین بردن اعتقادات کاتولیست‌ها با سایر شاخه‌های مسیحیت عنوان کرد و افزود: آن‌ها با این طرح در اروپا توانستند ۱۰۰ سال جنگ و کشتار به وجود بیاورند تا جایی که مردم به خاطر این اختلافات و کشت و کشتار نسبت به دینشان بی‌تفاوت شدند.

وی با اشاره به توهین شبکه‌های اهل تسنن به شیعیان و برعکس ادامه داد: با توهین و و دادن لقب بد نسبت به یکدیگر آتش اختلافات بیشتر می‌شود لذا باید این اختلافات در سایه احترام و دلیل منطقی بیان و رفع شود.

مدیر موسسه مصاف، اختلاف شیعه و سنی در رابطه حضرت مهدی(عج) را به دنیا آمدن یا نیامدن ایشان ذکر کرد و ادامه داد: اهل سنت اعتقاد دارد که حضرت مهدی(عج) هنوز به دنیا نیامده است اما تشیع معتقد است امام مهدی(عج) همان پسر امام حسن عسگری(ع) است

وی عنوان کرد: صهیونیسم‌ها و هم‌پیمانانش می‌دانند که امروز نمی‌توانند امام مهدی(عج) را انکار کنند از همین رو با برنامه و فیلم‌های مختلف سعی می‌کنند از امام مهدی(عج) یک شخصیت بد که قرار است دنیا را به خون بکشد، ارائه دهند.

رائفی‌پور با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد با زیر سؤال بردن مسئله امامت، حضور امام زمان(عج) را نیز زیر سؤال ببرند، گفت: امروز شبکه‌ها و رسانه‌های دشمن پیکان نیزه خود را به سمت اهل بیت(ع) نشانه گرفته و به آن‌ها حمله می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضرت ابراهیم(ع) در پایان عمرش به مقام امامت رسید آن هم زمانیکه اسماعیل(ع) را قربانی کرد، گفت: قربانی کردن فرزند در راه خدا کار سختی نیست همان طور که بسیاری از مادران شهدا فرزندان خود را در راه خدا دادند، آنچه که این مسئله را با اهمیت می‌کند این است که خداوند به حضرت ابراهیم(ع) گفته بود پنج تن از ذریه حضرت اسماعیل(ع) هستند.

مدیر موسسه مصاف با بیان اینکه بسیاری از صحابه پیامبر(ص) امامت ایشان را درک نکردند و فکر می‌کردند که با پایان یافتن وحی کار ایشان هم به پایان می‌رسد، عنوان کرد: در صدر اسلام بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ دعوا بین صحابه با پیامبر(ص) ثبت و ضبط شده است و این مسئله از آنجا ناشی می‌شود که آن‌ها امامت پیامبر(ص) را درک نکرده بودند.

رائفی‌پور با اشاره به حدیث ثقلین در رابطه با قرآن و اهل بیت(ع) افزود: این دو، هم وزن هم هستند و اگر یکی از این دو نباشد تعادل این موضوع به هم می‌خورد.

وی ادامه داد: قرآن بدون اهل بیت(ع) همان چیزی می‌شود که در حال حاضر وهابی‌ها هستند زیرا آن‌ها کارهای خود را بر اساس تعابیر و برداشت‌های خود از قرآن انجام می‌دهند.

مدیر موسسه مصاف با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) ما پیامبر خوبی‌ها است که معجزه عظیمی در منطقه عربستان به لحاظ تمدنی و بشری به وجود آورد، تصریح کرد: در زمان حیات پیامبر ۸۵ جنگ صورت گرفت که در تمام این جنگ‌ها پیامبر(ص) حمله کننده نبودند و بیشتر دفاع می‌کردند و در تمام این ۸۵ جنگ تنها ۱۰۰ نفر کشته شدند اما این درحالی است که در جنگ‌های صلیبی ۷۰ هزار مسلمان کشته شدند.

به علت استقبال دانشجویان برنامه علاوه بر سالن اصلی به صورت مداربسته در سالن کناری همایش نیز پخش شد که تصاویر هر دو سالن قابل رویت است.

در حاشیه: ۱٫ استاد در بخش دیگری از صحبت هایشان به نتیجه تحقیق یکی از موسسات قم مبنی بر شناسایی ۷۵ حدیث جعلی در حوزه مهدویت اشاره کردند که هدف همه ی آنها القای خشونت زیاد انقلاب حضرت مهدی(عج) و مثلا  گردن زدن های فراوان ایشان در مسیر انقلاب بوده است. جالب اینجاست که مشخص شده برخی از این احادیث را علمای یهودی و مسیحی جعل کردند.

۲٫ایشان بخش کوتاهی از فیلم عمر فاروق را که به تازگی توسط چند کشور عربی تولید شده به نمایش گذاشتند که صحنه کشته شدن خلیفه دوم به دست ابولولو بود.نکته حائز اهمیت این بود که خنجر ابولولو به شکل ذوالفقار بود و این مفهوم را القا می کرد که امام علی(ع) او را اجیر کرده است که عمر را به قتل برساند. در صورتی که در واقع مشاور عمر که یک عالم مسیحی به ظاهر مسلمان شده بود در قتل عمر نقش داشته است.

۳٫در پایان ایشان برگه ای را در اختیار دانشجویان قرار داد که ۸۰ وظیفه منتظران در عصر غیبت در آن ذکر شده بود. همچنین کتاب سیره پیشوایان آقای پیشوایی را برای معرفت و شناخت بیشتر اهل بیت (ع) و امام عصر(عج) به دانشجویان پیشنهاد کردند.


دانلود تصویری با لینک مستقیم و حجم۳۲۳ مگابایت

**************************************************************

دانلود صوتی با لینک مستقیم و حجم ۱۳ مگابایت

 

اللهم عجل الولیک الفرج

منبع:www.Faraghlit.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد