آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

توصیه آیت‌الله بهجت به مقاومت

به گزارش موعود به نقل ازفارس  از رشت، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت در مهدیه این شهر نماز را عظمت خداوند دانست و اظهار کرد: روح مومن با نماز عظمت پیدا می‌کند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


به گزارش موعود به نقل ازفارس  از رشت، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم بزرگداشت آیت‌الله بهجت در مهدیه این شهر نماز را عظمت خداوند دانست و اظهار کرد: روح مومن با نماز عظمت پیدا می‌کند.

*کاندیدای ریاست جمهوری خودخواه با اسرائیل کاری ندارد

وی با بیان اینکه انسان با سعه‌صدر به فکر دیگران است، افزود: انسان وقتی خودخواه می‌شود می‌گوید با اسرائیل کاری نداریم و این افراد خود را در حد نامزدی ریاست جمهوری می‌دانند.

پناهیان به خاطره‌ای از آیت‌الله بهجت در نبرد مقاومت با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله بهجت هنگام حمله رژیم صهیونیستی خون‌آشام به مقاومت فرمودند که باید به فلسطین کمک شود.

استاد حوزه دانشگاه بزرگ شدن روح را موجب سیاسی شدن انسان‌ها خواند و تصریح کرد: انسان‌های بزرگ مسئولیت تقویت خط مقاومت را به عهده می‌گیرند.

وی حساس شدن به مسائل عالم و منطقه را نشانه عرفان آیت‌الله بهجت دانست و خاطرنشان کرد: فرمان مقام معظم رهبری و پیام آیت‌الله بهجت عامل پیروزی مقاومت و حزب‌الله لبنان در جنگ مقابل رژیم صهیونیستی بود.

پناهیان با اشاره به اینکه پیام آیت‌الله بهجت انرژی فوق‌العاده‌ای به مقاومت لبنان داد، یادآور شد: حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را به زمین کوبید.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه ایران را مملکت عرفان توصیف کرد و افزود: امام (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستند و آیت‌الله بهجت بی‌تردید دومین شخصیت معنوی نظام محسوب می‌شود.

وی به حمایت‌های آیت‌الله بهجت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از امام (ره) اشاره کرد و گفت: آیت‌الله بهجت قبل از پیروزی انقلاب از موضع انقلابی امام (ره) حمایت می‌کرد و پس از انقلاب نیز برای امام (ره) احترام ویژه‌ای قائل بود.

پناهیان جانفشانی شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی را موثر دانست و تصریح کرد: نفس عالمان ربانی شهیدساز است و افراد را انقلابی می‌پروراند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به پوشیده بودن ابعاد معنوی مقام معظم رهبری برای مردم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری آیت‌الله بهجت را پشتیبان و تکیه‌گاه نظام می‌دانستند.

وی مومن را دارای عظمت روحی خواند و بیان کرد: سجده اوج تقرب انسان در نماز است و انعطاف در مقابل عظمت قرآن را نشان می‌دهد.

*سیاسیون ضعیف رابطه ذلیلانه با آمریکا برقرار می‌کنند

پناهیان گناه را ویژه انسان‌های حقیر برشمرد و گفت: خدا کشور را از دست سیاسیون ضعیفی که می‌خواهند ذلیلانه با آمریکا رابطه برقرار کنند، نجات دهد.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: بعضی از سیاسیون ذلیل و حقیر می‌خواهند با آمریکا رابطه برقرار کنند.

وی نماز را سبب عظمت انسان نزد خداوند ذکر کرد و یادآور شد: نماز نشان دهنده عظمت خداوند است.

پناهیان انسان را عاشق عظمت خداوند توصیف کرد و افزود: ارتباط عمیق مردم با آیت‌الله بهجت مربوط به شعاع نوری ایشان است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آیت‌الله بهجت به دنبال بزرگ کردن مقام انسان‌ها بود، تصریح کرد: انسان‌های کوچک در سیاست صلابت ندارند و سیاسی بودن روح بزرگ می‌خواهد.

*رئیس جمهوری انتخاب کنید که ذره‌ای بوی آیت‌الله بهجت بدهد

وی به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مردم باید رئیس جمهوری انتخاب کنند که ذره‌ای بوی آیت‌الله بهجت بدهد.

پناهیان بی‌تقوایی بین مسئولان را دارای آثار بسیاری در جامعه دانست و بیان کرد: مسئولان مسئولیت بی‌تقوایی‌ها در جامعه را به عهده دارند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تقوای رئیس جمهوری باید از امام جمعه بیشتر باشد، یادآور شد: مسئولیت رئیس جمهوری از ائمه جمعه بیشتر است و این مسئولیت را نمی‌توان بدون تقوا به عهده گرفت.

وی در پایان ارتحال آیت‌الله بهجت را ثلمه‌ای به اسلام دانست و گفت: شهدا با دعای بزرگانی مانند آیت‌الله بهجت به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد