آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

پیام صافی گلپایگانی به مناسبت نیمه شعبان

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با صدور پیامی به مناسبت دهه مهدویت تاکید کردند: گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه ضامن نجات افکار جوانان از عقاید خرافی و دروغی دشمنان است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

به گزارش موعود به نقل از ابنا آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با صدور پیامی به مناسبت دهه مهدویت تاکید کردند: گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه ضامن نجات افکار جوانان از عقاید خرافی و دروغی دشمنان است.

در پیام آیت الله صافی با اشاره به ضرورت برگزاری هرچه با شکوه تر جشن های نیمه شعبان آمده است: منتظران عدالت واقعی در جهان و منتظران دولت کریمه عدل و نشاط و امید، درود و سلام بر شما که همیشه با قامتی استوار در مقابل ظلم، فساد، تبعیض و بی‌عدالتی می‌ایستید و چون سرو راست و بلند، قامتتان خم نمی‌گردد و منتظر طلوع خورشید و صبح صادق و فجر امید هستید.

ادامه این پیام حاکیست: بشارت باد بر شما که او خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد، بشارت باد بر شما که پیروزی واقعی در گیتی از آن مستضعفان منتظر خواهد بود و سرانجام غبارها برطرف گشته و ابرهای سیاه جای خود را به ابرهای رحمت و برکت و باران‌ خیز خواهد داد که ألیس الصبح بقریب.

در این پیام آمده است: مبارک باد بر امت بزرگ اسلام، ماه شعبان و دهه مبارکه مهدویت؛ ماهی که سراسر نور و رحمت است، ماهی که در آن لیله القدر نیمه شعبان است و ماهی که در آن میلاد مسعود بزرگترین امید بشریت و ذخیره جهان و موعود پیامبران، یعنی میلاد پر از برکت حضرت خاتم الاوصیا حجه بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفدا است.

در بخش دیگر این پیام آمده است: اینجانب با تبریک این ایام خجسته مانند همیشه از ملت سرافراز ایران و از همه شیعیان جهان درخواست داشته و دارم که این دهه مبارکه را به بهترین وجه گرامی داشته و آن را با شکوه و عظمت تمام جشن گرفته و به دنیا اعلام کنند که امام همه انسان‌های آزادیخواه و رهبر واقعی استقلال‌ طلبان و پیشوای خوبی‌ها و مهربانی‌ها خواهد آمد و جهان پر از فتنه را به جهان پر از صفا و نشاط و عدالت تبدیل خواهد کرد و وعده حتمی الهی تحقق خواهد پذیرفت.

در این پیام آمده است: از خداوند متعال خاضعانه مسالت داریم که فرج موفور السرور آن حضرت را نزدیک کرده و همه ما را از یاران واقعی ایشان قرار دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد