آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

گزارش تصویری از بیست و سومین همایش روایت عهد + دانلود صوت

بیست و سومین نشست روایت عهد تحت عنوان ارض موعود 4 از سلسله جلسات اسطوره­های صهیونیسم در روز پنج­شنبه مورخه 20 تیر 1392 توسط جنبش مصاف برگزار گردید.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

فایلهای صوتی روایت عهد( ارض موعود4)

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

بیست و سومین همایش جنبش مصاف با عنوان روایت عهد با موضوع ارض موعود 4 ، در سه کیفیت برای استفاده آسان شما کاربران عزیز قرار داده شده است.

 

 

کیفیت بالا

 

کیفیت متوسط 

 

کیفیت ضعیف



بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

گزارش تصویری از بیست و سومین

همایش روایت عهد + دانلود صوت

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

بیست و سومین نشست روایت عهد تحت عنوان ارض موعود 4 از سلسله جلسات اسطوره­های صهیونیسم در روز پنج­شنبه مورخه 20 تیر 1392 توسط جنبش مصاف برگزار گردید.

پس از  بیانات مجری برنامه، جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم فضای روحانی به خود گرفت.

سپس استاد رائفی پور، برای بیان سخنان گرانبار خود، به روی سن تشریف بردند.

ایشان بحث را با جملاتی درباره ماه مبارک رمضان و ویژگی های روزه واقعی، آغاز نمودند و سپس به موضوع اصلی جلسه پرداختند.

در جلسات گذشته ارض موعود، در مورد چرایی مقدس بودن این سرزمین در عهدین و قرآن کریم، ارزش های ارض مقدس از جهات مختلف و مرور جریانات این سرزمین در دوره های مختلف تاریخی هم عصر با پیامبران پیشین، بحث شده است.

استاد در این جلسه، از ماجرای حضرت یوشع (وصی حضرت موسی علیه السلام) در ارض مقدس پرده برداشتند. یوشع نبی پس از 40 سال سرگردانی بنی اسرائیل در زمین به دلیل سرپیچی از اوامر الهی, قوم را وارد ارض مقدس کرده و متناسب با نوع جمعیت به هر کدام زمین عطا نمود. اما پس از حضرت یوشع (ع)، بنی اسرائیل که هنوز هم علاقه به پرستش گوساله سامری از صفحه دلشان پاک نشده بود تحت تاثیر اقوام هم جوار، دچار بت پرستی(بعل پرستی) شدند.

در دوران داوران بود که بحث لائیسیته و سکولاریسم در یهودیت، کلید خورد. که امروزه به عنوان جدایی دین از سیاست گاه و بیگاه از زبان برخی شنیده میشود. در یک کلام جدایی دین از سیاست یعنی گرفتن فرصت حکومت از پیامبران و ائمه معصومین، که هم اکنون به دنبال تحقق این امر در اسلام هستند.

 در عصر حاضر در اسرائیل نیز، اجرای جکومت بر عهده افرادی سکولار و غیر دینی است ولی دستور و حکم اصلی حکومت از سمت خاخام های یهودی صادر میشود.

پس از اندی، شموئیل در بین بنی اسرائیل قیام می کند و موفق میشود خداپرستی را در منطقه شمالی برقرار کند.

استاد رائفی پور در ادامه به شرح ماجرای نبرد طالوت و جالوت، و بیان تناسباتی از آن با حکومت مهدوی، پرداختند. پس از کشته شدن جالوت ستمگر، توسط حضرت داوود (ع) ، ایشان از سمت خداوند ملک و حکمت دریافت کرده و حکمران بعدی اورشلیم شدند و پس از وی، حکومت به پسر ایشان حضرت سلیمان (ع) میرسد، هر دو دوره دوره خاصی از حکمرانی الهی است که وجه تشابهاتی بسیاری با حکومت مهدوی مان دارند. پس از حضرت سلیمان، بنی اسرائیل جانشین بر حق ایشان را کنار گذارده و با روی آوردن چند باره به بت پرستی، نقطه سیاه دیگری در تاریخ خود هک کردند و این بار  هم حضرت الیاس (ع) ایشان را به سوی حق رهنمون شدند.

با حاکم شدن دو قبیله پایین بر 10 سبط شمالی ، دوره جدید حکومت خاخام ها آغاز گردید.

استاد در ادامه به بیان ماجرای بنی اسرائیل در دوره حکومت بخت النصر و درگیری های او با بنی اسرائیل پرداختند و سپس اشاراتی به لشکر کشی کوروش به بابل و اورشلیم نمودند و همچنین سند ذوالقرنین بودن کوروش از کتاب عهد عتیق را بررسی کردند.

ماجرای شگفت انگیزی از حضور یهودیان در ایران پس از کوروش، ماجرای معروف مردخای و استر است که بحثی جدا و طولانی می طلبد و استاد نوید پرداختن به آن را در آینده دادند و افزودند که در جلسه بعدی ارض موعود نهایتا با تشریح چگونگی تشکیل حکومت اسرائیل در عصر حاضر بحث را به اتمام میرسانند.

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.

التماس دعای فرج

 

 

=-=-=-=-=-=-=

گزارش تصویری

=-=-=-=-=-=-=

 

تلاوت قرآن کریم


 

 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد