آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

خدا با فرشتگان جنگ بدر ، مهدى را یارى مى دهد

الغیبة نعمانى از على بن ابو حمزه که ابو عبدالله(علیه السلام) فرمود : هنگام قیام قائم(علیه السلام) ، فرشتگان بدْر که پنج هزار نفرند ، فرو مى آیند . 31 سوار بر اسبانى سفید مایل به خاکسترى ، 31 سوار بر اسبانى ابلق و 31 سوار بر اسبانى سرخرنگ.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
ادامه مطلب ...

نگاهی به استفاده ابزاری صهیونیست‌ها از رسانه‌ها

یکی از ترفندهای «بی‌بی‌سی» درجنگ ۲۲ روزه غزه این بود که دریچه دوربین خود را به جای کشته‌ها و مجروحان فلسطینی روی امدادگران صهیونیستی که در حال نجات مردم از زیر آوار بودند متمرکز می‌کرد‌(!) تا به این وسیله توحش رژیم صهیونیستی نزد افکار عمومی را کاهش دهد.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
ادامه مطلب ...

آزمایشگاه سرّی Google X کجاست و چه می‌کند؟

"آزمایشگاه سری گوگل" از پروژه‌هایی است که شاید در میان کاربران گوگل کمترکسی از آن اطلاع داشته باشد. از آزمایشگاهی که پروژه‌های سرّی این کمپانی در آن اجرا می‌شود اطلاعات چندانی دردسترس نیست. راه‌اندازی این‌مجموعه با توجه به سوابق امنیتی و اطلاعاتی آن بی‌شک مورد حمایت سیاستگذاران آمریکاست.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
ادامه مطلب ...

سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع “وهابیت و سلفی ها” در هیئت مکتب الصادق

63zyf6e4 copy

سخنرانی استاد رائفی پور در هیئت مکت الصادق تهران( دانشجویان فرهنگ گستر)

موضوع: ( وهابیت و سلفی ها )

با شعر خانی حامد عالی

زمان: جمعه ۸ شهریور۱۳۹۲- ساعت ۱۶

مکان: تقاطع خ آزادی استاد معین (خط ۴مترو استاد معین-BRTاستاد معین)انتهای بلوار استاد معین نبش دستغیب غربی خانه مشق (سالن شهید حیدری)

به منظور کمبود فضا از ساعت ۱۵ درب های همایش باز می باشد.

دمشق در آخـــــر الزمان !!!

در مورد فتنه‌ها و علائم ظهور و آنچه در دمشق اتفاق می‌افتد، روایات بسیاری از شورش‌ها، جنگ‌ها و زلزله‌ها در شام و دمشق، خبر می‌دهد. امّا از آنجا که سفیانی از دمشق خروج می‌کند، نقش آنجا پررنگ‌تر می‌شود.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
ادامه مطلب ...

حضرت صاحب الامر(ع) کیست؟

شخصیّت معصوم(ع) دو جنبه دارد: جنبة بشری و جنبه‌ای که ایشان به وسیلة آن به عالم بالا و ملاء اعلی متّصل گشته و ارتباط برقرار می‌کنند. طریقة کسب معرفت الزاماً باید متناسب با همان چیزی باشد که می‌خواهیم نسبت به آن معرفت پیدا کنیم با ابزار و وسایلی که در دسترس ماست. ما اصلاً شایستة شناخت پیدا کردن نسبت به این شخصیْت منحصر به فرد نیستیم، چه علمای طبیعی و تجربی و چه فلاسفه و عرفا و حکیمان عادی، هیچکدام توانایی چنین چیزی را ندارند؛ زیرا شخصیّت معصوم(ع) در ظرف وسایل شناخت انسان نمی‌گنجد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
ادامه مطلب ...

به خدا قسم غــــــــــربال می‌شوید!

بی‌شک، بزرگ‌ترین مضطرّ تاریخ، امامی است که ناگزیر، در پس پرده غیبت چونان طردشدگان مانده است. همو که در انتظار فرا رسیدن وقت گشایش بخت فروخفته محرومان و آمادگی و همراهی آنان برای برکندن درخت ستم لحظه‌شماری می‌کند... با آگاهی از نقش‌آفرینی شیعیان در سرانجام تاریخ و همراهی آنان با موعود مقدّس، به امید تغییر مسیر تاریخ، همه سعی خود را مصروف تصرّف مناطق استراتژیک در جغرافیای حضور و عمل منجیّ موعود و انهدام و انعدام شیعیان همراهی کننده با ایشان کرده‌اند.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
ادامه مطلب ...

دانلود بیست و چهارمین همایش روایت عهد (بایدها و نبایدهای کار در عرصه مهدویت)

موضوع: بایدها و نبایدهای کار در عرصه مهدویت

سخنران: استاد علی اکبر رائفی پور

زمان: پنجشنبه،24 مرداد 1392


کیفیت متوسط  قسمت اول

کیفیت متوسط قسمت دوم

حجم:14.55 MB و 14.15 MB 

زمان: 2:45:00

 

 

کیفیت بالا قسمت اول 

کیفیت بالا قسمت دوم

حجم:48.44 MB و 47.14 MB 

زمان: 2:45:00

دانلود هفتمین برنامه اینترنتی صدای انتظار

به لطف خداوند هفتمین برنامه از مجموعه برنامه های رادیو اینترنتی موعود با عنوان صدای انتظار بر روی سرور سایت جهت دانلود قرار گرفت این برنامه به مناسبت عید سعید فطر آماده شده است به امید آنکه این خدمت کوچک در محضر امام عصر عج مقبول واقع شود.

ایرانیان؛ حزب الله آخرالزمان

حضرت آیت‌الله حسین مظاهری، رییس حوزه علمیه اصفهان پس از نماز ظهر و عصر در آخرین روز ماه مبارک رمضان در مسجد حکیم با اشاره به این‌که استکبار جهانی چه بخواهد و چه نخواهد اسلام جهانی می‌شود، افزود: خداوند در همه کتاب‌های آسمانی وعده مسلم داده است که پرچم اسلام به دست افراد شایسته فراگیر شود.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
ادامه مطلب ...

مصر مرکز جهانی تبلیغات امام مهدی علیه السلام

منابع ما (شیعى) از امیر مؤمنان(علیه السلام) روایت کرده اند که فرمود : منبرى در مصر خواهم ساخت و دمشق را سنگ سنگ خراب خواهم کرد . یهودیان را از مناطق عربى بیرون و عرب را با این عصایم ادب خواهم کرد .
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
ادامه مطلب ...

بیانات رهبری در نماز عید فطر

ما معتقدیم دنیاى اسلام باید از انگیزه‌ى خود در مسئله‌ى فلسطین لحظه‌اى کوتاه نیاید و عمل غاصبانه‌ى گرگهاى درنده‌ى صهیونیست و حامیان بین‌المللى آنها را محکوم کند. این مذاکراتِ به اصطلاح با میانجیگرى آمریکا - که در واقع آمریکا میانجى نیست، خود او یک طرف قضیه است؛ در طرف غاصبان فلسطین و صهیونیستها قرار دارد - به ظلم بیشتر به مردم فلسطین و منزوى شدن مسلمانان مبارز فلسطین نینجامد.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
ادامه مطلب ...

تبریک عید فطر ( پست ثابت )

Eied Fetr www.yasgroup.ir 2 تصاویر عید سعید فطر ( کارت پستال )   سری 4


گویی که آفتاب شب انتظار در راه است
چه باشم و چه نباشم بهار در راه است
بهار همنفس ذوالفقار در راه است
نگاه منتظران عاشقانه می خواند
که آفتاب شب انتظار در راه است
به جاده های کسالت، به جاده های تهی
خبر دهید که آن تکسوار در راه است
کسی که با نفس آفتابی اش دارد
سر شکستن شب های تار در راه است
کدام جمعه ؟؟؟ !!
ندانسته ام ،
ولی پیداست که آن ودیعـه ی پروردگار در راه است ...
دلم خوش است میان جاده ی پاییز چه باشم چه نباشم ،
بهار در راه است ...

امام زمان(ع) ما و آرزوهای ما!

وجود مبارک حضرت حجّت لبّیک الهی برای آرزوهای مقدّس انسانی و نیاز اصیل تکوینی است و نیاز تکوینی همیشه پاسخ دارد «یَسْأَلُهُ مَن فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ؛9 هر که در آسمان و زمین است، از او درخواست می‌کند.» این سؤال، تکوینی است و لذا بی‌جواب نیست. هر آرزوی مقدّس که در ادوار مختلف به ذهن و قلب بشر رسیده، آرزوی فطری و تکوینی است، از این‌رو، همه آنها در عصر مهدوی به تحقّق خواهد پیوست. یا قدرت فوق‌العادّه‌ای که کوچک‌ترین تحرّک تروریست‌ها را متوجّه و آنها را منکوب نماید.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
ادامه مطلب ...