آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

گزارش از مراسم احیاء و سخنرانی استاد رائفی پور در شب قدر(نوزدهم) + دانلود فایل صوتی

وقتی امام زمان فهمیده نمی شود یا یکی ازدو ثقل  را نمی فهمند با ثقل دیگر جلویش می ایستند.گفته مالک درباره قرآن سرنیزه کردن خوارج این است که میگوید: اینهاجوهری بر کاغذبیش نیست ، وقتی امام این طرف است.و این جوهر بر کاغذ  بت سامریست .یعنی گاهی شیطان بتش را با آِیات قرآن می سازد. این هنر این ملعونست.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
 

بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

گزارش از مراسم احیاء و سخنرانی استاد رائفی پور

 در شب قدر(نوزدهم)

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

مراسم ابتدا با دعای پرفیض جوشن کبیر آغاز شد و بعد از بیانات استاد رائفی پور استفاده کردیم.

استاد بعد از سلام و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، سخنان خود را اینگونه آغاز کردند: گفتگو بین شیطان با خداو شیطان با انسان در چند جای قرآن آمده که خداوند پرسید: چرا سجده بر آدم نکردی؟ و ادامه آن در روایات اینگونه آمده (-که ماهم باید حواسمان راجمع کنیم تا این رگه های شیطانی وجودمان را بشناسیم ، امشب شب شناسایی این رگه های شیطانی و قطع کردن انهاست-)

شیطان در جواب خداگفت: خدایا این سجده را از من نخواه، درعوض من هم تو را چنان عبادت میکنم که هیچ کس حتی پیامبران مرسل تو رااینگونه عبادت نکرده باشند.و جواب خدا که باید مورد دقت ماباشد این بود که : من میخواهم فقط طوری عبادت شوم که خودم میخواهم نه آنطور که تو میخواهی.خدابه من و شماهم می فرماید : فلان ساعت فلان قدر نماز بخوان فلان جا خوب است در فلان مکان ، و فلان آدم را واسطه کن ، واگر مابگوییم من نمیخواهم این ساعت بخوانم من نمیخواهم عربی بخوانمو.....دقیقا همان جواب ابلیس است به خدا. واینها همان رگه های شیطانی در وجود ماست.

 استاد در ادامه صحبت های خود، ضمن اشاره به انجیل بارناوا، گفت ازقول  حضرت آدم در این کتاب است که : "زمانی که به ساق عرش نگاه کردم نام پیامبر را دیدم ".و این یعنی ؛ روش عبودیت را پیامبر به همه بشریت آموخت حتی به فرشتگان مقرب.پس مسیربهشت و مسیرعبودیت، راه اهل بیت است.در اینجا مثل همیشه که استاد ازمسیرعقلی نیزبه اثبات مسائل می پردازد برای مسیرو چگونگی عبودیت هم به این مثال عقلی اشاره کردکه : اگر انسان به جای خوردن 10لیوان آب در هرروز ، هفته ای یکبار یک بشکه آب بخورد ، نه تنها مفید نبوده که کشنده نیز هست.و از کارها ی ابلیس تغییر این مسیرها هست .پس تشخیص مسیرعبودیت یعنی چشم به راه اهل بیت داشتن.

و این نکته را  از صحیح مسلم در باب حدیث ثقلین هم عنوان کردکه پیامبر فرموده" اگر از قرآن و اهل بیتم جداشوید، گمراهید و اگر به قرآن اهل بیتم  تمسک کنید  کمراه نمیشوید."و این یعنی همان چشم دوختن به راه اهل بیت.شب قدر هم که تمام فرشتگان به خدمت امام عصرمی آیند آنجا که امام هست ، کانون توجه و نور هست، هرکس خود را به آنجا رساند که برنده است.والا خیر.

و برای تفهیم بیشتر این مطلب و نقش و جایگاه امام در واسطه گری بین انسان و خدا با نکته ظریف و لطیفی به اعمال این شبها این طور اشاره کردکه :یکی از اعمال شب قدر قسم دادن خداوند به قرآن است درزمان قرآن سرگرفتن و در همان حال هم به ائمه قسم دادن .میدانید یعنی چه ؟ یعنی یعنی امام و قرآن تورا با هم به مقصدمیرسانند، نه یکی از انها بلکه هردو باهم.درجنگ صفین مردم فقط قرآن را گرفتند و اهل بیت را رهاکردند.بعداز 25سال دنبال امام آمدند خدافرمود : فهمیدید که خطاکردید ؟فهمیدید که علی قرآن ناطق است.

الان ما طبق آیه 6سوره مائده یک جور وضومیگیریم و اهل سنت طبق همان آیه جور دیگر بنا به اختلاف تفسیر، پس امام معصومی باید تفسیر قرآن ارائه دهد تا تکالیف معلوم گردد.روایت داریم که اگر کسی عبادت خداکرده باشد غیر از طریق اهل بیت، برخدا نیست که اورا بهشت ببرد.

امشب شبی است که کلاه سرتان نرود، ببینید چه چیز را از چه کسی می گیرید؟ فرموده امام صادق (ع) است که "نحن صراط المستقیم" یعنی مسیر عبودیت مائیم.

و استاد ادامه داد :اگرمردم ، امام عصرخود را میشناختند ، جایگاه و مقام هیچ چیز در عالم گم نمی شد.درباره رحمت و لطف امام هم گفت : از نشانه های لطف و مرحمت امام علی علیه السلاماین بودکه به حضرت زهرا فرمود : بیا این بخش از انفال رابه اهل بیت خودمان ببخشیم تا فرزندان شیعیان ماحرام زاده نشوند.ندادن خمس و زکات ، خوردن حق امام است.اما چون حکومت حق امام بوده که غصب شده وانفال هم جزءحکومت است ، حضرت برای همه شیعیان مباح اعلام کردند تا امروز من و شما به این نقطه زمان و مکان راه پیداکنیم و توفیق بندگی پیداکنیم.

وقتی امام زمان فهمیده نمی شود یا یکی ازدو ثقل  را نمی فهمند با ثقل دیگر جلویش می ایستند.گفته مالک درباره قرآن سرنیزه کردن خوارج این است که میگوید: اینهاجوهری بر کاغذبیش نیست ، وقتی امام این طرف است.و این جوهر بر کاغذ  بت سامریست .یعنی گاهی شیطان بتش را با آِیات قرآن می سازد. این هنر این ملعونست.

از مباحث دیگری که استاد در سخنرانی این شب به آن پرداخت ،سخن از غربت امام حسن مجتبی علیه السلام بود ، ایشان ضمن بیان نمونه هایی از رشادت ها و شجاعت های آن حضرت عنوان نمودکه از آن جمله : زمین انداختن شترصاحب هودج(شترسرخ موی در جنگ جمل ) بود در زمانی که همه گرد آن شترجمع شده و از آن محافظت و پاسداری میکردند. اما متأسفانه شجاعت آن حضرت در زیرسایه  صلحش مخفی مانده است.اگر امام حسن صلح کرد ، اگر امام حسین قیام کرد، برای این بود که آنها تشخیص دادند در آن زمان ، مسیر عبودیت خدااین طور حفظ می شود.وگرنه ماجرای صلح امام با توجه به شجاعت های بی نظیر آن امام عزیز، خون دل خوردن های بسیاری دارد.شخصیتی که علاوه بر شجاعت در سخاوت نیز بی نظیربودتاجایی که طبق گفته ی سیوطی: امام 2بار در عمرش، تمام ثروتش را بخشید.و 3بارهم نیمی از ثروتش را.

استاد درباره فتنه های اخیر وهابیت هم اینطور هشدار داد که : قراربود فتنه وهابیت اواخرسال 92 و اوایل سال 93به داخل ایران کشیده شود اما، عنایت امام عصرعج الله تعالی و هوشیاری مراجع مانع از سرایت فتنه به داخل کشورشد.

روزیکه به حرم امام عسکریین اهانت شد، سلفی هابه خیابانهاریختند و گفتند : از امروز به بعدسنی نیست و روز بعد هم 250 سنی را کشتند که آیت الله سیستانی فتواداد: نگوید اهل سنت برادران مایند بگویید جان مایند. و به این تریتب فتنه را خواباند.شیعه باید بداند چرا حضرت علی 25سال سکوت کرد؟ چرا امام حسن صلح کرد؟ چرا امام حسین 10 سال با معاویه صلح کرد؟؟؟

بدانیدکه از 4000سپاهی اما حسن ع، عده ای از خوارج بودندکه از حب امام سپاهی آن حضرت نشده بودند،بلکه به خاطر بغض معاویه بود،  عده ای به خاطرغنیمت آمده بودند، تعدادی هم نفوذی معاویه بودندو....که با شایعه صلح، همه سپاه به هم ریخت و به امام حمله کردند.8000نفررا که هم قبلا معاویه با پول خریده بود.

متن صلح نامه امام حسن که نشان از رحمت و رأفت بی منتهایش نسبت به شیعه است.از این قراربود که

1-عمل به قرآن و سنت

2- بعد از معاویه رسیدن حسن ابن علی به خلافت و بعد آن حسین ابن علی

3-برداشتن لعن و صب از حضرت علی علیه السلام

4-واگذارکردن یک میلیون از خراج دارابگرد به خانواده های شهدای جمل و صفین

6- امان دادن به مردم از هر نسب و قبیله ای

7-نرساندن هرگونه آسیب به خاندان پیامبر(ص)

اما معاویه بعد از فتح شهر، به مردم گفت : من نه برای نماز و روزه جنگ کردم که شمااینهارا انجام میدهید من برای حکومت جنگ کردم و الان این صلح نامه را زیرپالگدکرده و عمل نمیکنم.

و جمله ای از دکترطه حسین مصریبه این مضمون خواند که : امام حسن علیه السلام فریاد خود را فرو خورد تا10 سال بعد،  امام حسین فریاد خود را به گوش جهان برساند.

و پایان بخش سخنان استاد، چه چیز خواستن و چه طور خواستن از خدادر شبهای قدر بود.

مراسم با مداحی حاج سید مصطفی ظریفیان ادامه پیدا کرد و سپس حجه الاسلام لطفی مراسم قرآن به سر را برگزار کردند !

 

=-=-=-=-=-=-=

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد