آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

حمله به سوریه مقدمه ای برای خروج سفیانی

در منابع خبری سناریوها و نقشه های مختلفی به این ادعای حمله غربی ها نسبت داده شده که با بررسی برخی از آنها شباهت ویژه ای بین رخداد این سناریوها و شکل و نحوه خروج سفیانی در روایات مشاهده می شود.

یکی از سناریوهایی که در اکثر خبرگزاری ها درج شده، این است که غربی ها در پی ایجاد یک منطقه حائل و بی طرف در مرز جنوب کشور سوریه  و شمال اردن می باشند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
 
 

شباهت سناریو غرب برای سوریه با روایات خروج سفیانی


بحران سوریه پس از دو سال جنگ، خونریزی و ارسال سلاح و نیرو به سرزمین شامات، به مرحله مداخله نظامی امریکا در این عرصه نزدیک شده است. بازوی تبلیغاتی جبهه غربی – عربی از هفته گذشته و به بهانه آنچه حمله شیمیایی دولت سوریه به مخالفان می‌خوانند، طبل جنگ را کوک کرده‌اند و عبور از خط قرمزی که امریکا تعیین کرده بود، یعنی استفاده از سلاح شیمیایی را مهمترین بهانه برای ورود نظامی و مستقیم امریکا به این مناقشه می‌دانند. 


این روزها آمریکا برای حمله به سوریه آماده میشود و تمامی کارشناسان غربی و عربی اذعان دارند که احتمال حمله آمریکا و متحدانش به سوریه بسیار بالاست، و این اتفاق ممکن است در روزهای اخیر به وقوع بپیوندد.

در منابع خبری سناریوها و نقشه های مختلفی به این ادعای حمله غربی ها نسبت داده شده که با بررسی برخی از آنها شباهت ویژه ای بین رخداد این سناریوها و شکل و نحوه خروج سفیانی در روایات مشاهده می شود.

یکی از سناریوهایی که در اکثر خبرگزاری ها درج شده، این است که غربی ها در پی ایجاد یک منطقه حائل و بی طرف در مرز جنوب کشور سوریه  و شمال اردن می باشند.


لینک خبر: 3 سناریو احتمالی در حمله به سوریه


این سناریوها را می‌توان به صورت ذیل برشمرد:
1. ایجاد یک منطقه حائل در طول مرزهای ترکیه و اردن که در آن مانع از ورود ارتش سوریه شوند. این منطقه در نهایت به محیط امنی برای حملات گروه‌های مسلح خواهد شد. بر این اساس؛ دایره جنگ در سوریه با توجه به حمایت مستقیم از گروه‌های مسلح و وضع پیچیده منطقه‌ای به شدت گسترش خواهد یافت.
2. در سناریوی جایگزین این طرح، یک منطقه پرواز ممنوع ایجاد خواهد شد که بر اساس آن نیروی هوایی ارتش سوریه اجازه فعالیت در آن را نخواهد داشت. در این منطقه، گروه‌های مسلح می‌توانند زیرساخت‌های خود را برای ادامه جنگ با دولت مرکزی تهیه و متمرکز کنند. در این طرح، مخالفان مسلح از آتش نیروی هوایی سوریه در امان خواهند بود و جنگنده‌های کشورهای خارجی نیز می‌توانند با امنیت در آن پرواز کنند.
3. اما سومین سناریویی که بیشتر مراکز مطالعاتی بر آن تمرکز دارند و آن را محتمل برمی‌شمرند، حمله محدود هوایی به مراکز مهم و راهبردی ارتش سوریه مانند نیروی هوایی، پادگان‌های نظامی و در نهایت موشک‌های بالستیک و سیستم دفاع ضدهوایی این کشور است.


لینک خبر: از ساخت سنگرهای خاکی توسط ارتش سوریه تا حمله آمریکا در سپیده‌دم


شبکه اینترنتی هلال نیوز اردن به نقل از برخی منابع، ضمن اعلام اینکه آمریکا قرار بود در سپیده دم امروز (شنبه) به سوریه حمله کند، بیان داشت که آمریکائیها در حمله خود، 15 کیلومتر از شهر درعا را اشغال می کنند و  با انتخاب این منطقه به عنوان منطقه پرواز ممنوع، آوارگان سوری را وارد این منطقه خواهند نمود و یک بیمارستان سیار در رمثا ایجاد خواهند کرد.....

این منبع با بیان اینکه هدف از حمله نظامی ایجاد منطقه حائل در جنوب سوریه با هدف ورود آوارگان جدید در آن است، تأکید کرد که جنگنده‌های عربی و غربی به مرزهای اردن با سوریه وارد شده‌اند و با احتمال اینکه نظام سوریه از طریق مرزهای اردن عکس‌العمل نشان خواهد داد، حالت آماده باش به خود گرفته‌اند.......


حال به شباهت این سناریو با روایات میپردازیم:

در روایات خروج سفیانی مشاهده شده که محل خروج او از منطقه ای به نام « وادی یابس » است.

حضرت امیرالمومنین علی (ع) فرمودند:

« ... و سپس پسر هند جگرخوار از وادی یابس (دره ی بی آب و علف) شورش می کند تا  اینکه  بر  منبر  دمشق  قرار  بگیرد؛  وقتی  چنین  شد  منتظر  قیام  مهدی (عج)  باشید ... »

اما « وادی یابس » کجاست؟

به احتمال قریب به  یقین،  منطقه ی  « وادی یابس »  (دره ی بی آب و علف) منطقه ی « حوران » می باشد. « حوران » منطقه ای است که بخشهایی از آن در شمال اردن و بخشی از آن در جنوب سوریه قرار دارد. در واقع این منطقه، یک منطقه ی مرزی بین اردن و سوریه می باشد.

از نظر جغرافیایی نیز منطقه ی « حوران » بسیار خشک و بی آب و علف بوده و عبارات  « وادی یابس »  و  « حوران »  که  هر  دو  به  معنای  سرزمین  خشک می باشند، به راستی سزاوار این منطقه می باشند. از شهرهای مهم این منطقه در اردن می توان به منطقه ی غریبه (Gharaibeh) و شهرهای اربد (Irbid) و الزرقاء (Azzarqa) در شمال اردن و شهر درعا (Daraa) در جنوب سوریه اشاره کرد.

 

سرزمین « حوران » در مرز بین سوریه و اردن. احتمالاً این منطقه، همان « وادی یابس » روایات اسلامی است.

« حوران »؛ سرزمینی خشک در جنوب سوریه و شمال اردن. حتی در زبان عبری نیز « حوران » به معنی « وادی یابس » یا « سرزمین خشک » است.

 

انطباق منطقه ی « وادی یابس » یا  « حوران » بر مرز بین اردن و سوریه، بسیار حائز اهمیت و شگفت انگیز است؛ چرا که هم اکنون نیروهای آمریکایی در قسمت شمالی کشور اردن دارای نیروهایی هستند و سناریوی طراحی شده آنها برای به تصرف گرفتن قسمت جنوبی سوریه در حال وقوع است!

همانطور که از روایات استنباط می شود، سفیانی از این منطقه خروج کرده و سپس با درگیری و شکل گرفتن پیروزی بر مخالفان بر منبر دمشق مینشیند، و در ادامه نیز با نیروهای ابقع و اصهب خواهد جنگید و آنها را شکست خواهد داد، ولی چیزی که معلوم است از ناحیه وادی یابس خروج خود را آغاز خواهد کرد و سپس به سمت دمشق خواهد رفت.

حال با اندیشه در این سناریو غرب درخواهیم یافت که چنین سناریویی فقط مقدمات حضور سفیانی و خروج او را فراهم خواهد کرد، چون باوجود قدرت ارتش سوریه، سفیانی قادر بر حکمرانی و حضور در منطقه وادی یابس نبوده ولی با عملی شدن چنین سناریویی سفیانی براحتی می تواند در صف مخالفان نظام اسد در این منطقه حضور پیدا کند و سپس مقدمات خروج خود را فراهم آورد.

نکته ی جالبی که پیرامون منطقه ی  « حوران » یا همان « وادی یابس » موجود در روایات  وجود  دارد،   این   است   که   منطقه ی  مذکور  محل  زندگی  اقوام  دروزی می باشد و به  احتمال  قریب  به  یقین،   قوم  « دروز »  همان « بنی کلب » روایات اسلامی هستند که در برخی  از  روایات،  از  آنها  به  عنوان « داییان سفیانی » نام برده شده است.

مطابق روایات، داییان سفیانی یا بنی کلب، بهترین متحدان سفیانی می باشند و عجیب اینکه « حوران »  محل  زندگی  « دروز »  یا  همان  « بنی کلب »  روایات  نیز می باشد. هیچ بعید نیست که در صورت خروج سفیانی، اقوام « دروز »  اردنی  و  سوری  که  در  منطقه ی « حوران » ساکن هستند،  با  وی  بیعت  و  همراهی  کرده  و  به  کمک « دروزی های » لبنان و اسراییل از وی پشتیبانی نمایند. البته این موضوع برای همه ی « دروزی ها » عمومیت ندارد و برخی  از  آنها  انسان های  فتنه گری  نیستند؛   اما  در  هر  حال   تعدادی   از  « دروزی ها »   در  چهار کشور اردن، سوریه، لبنان و اسراییل  به  فتنه گری  و  دشمنی  علیه  شیعیان می پردازند. این افراد که احتمالاً بر بنی کلب روایات منطبقند، ممکن است سفیانی را در خروج خود از منطقه ی « وادی یابس » همراهی کرده و در لشکر او شرکت نمایند. روایات نیز پیرامون « بنی کلب » (یا همان قبایل « درزو » امروزی) چنین می گویند:

« از امیرالمومنین (ع) روایت شده که فرمود: برای آن نشانه هایی است ... خروج سفیانی  با  پرچم  سرخ  که  فرمانده اش  مردی  از  قبیله ی « بنی کلب » است. »


 خوب در ادامه به معرفی گزینه احتمالی غربی ها برای فرماندهی منطقه حائل در مرز سوریه و اردن خواهم پرداخت:

ولی در ابتدا مقدمه ای رو براتون میارم از عقیده ای که به شیخ بهلول نسبت میدادند،


ماجرای عقیده بهلول:

قضیه بدین قرار است که شیخ بهلول در سفری که به سوریه داشته اند و نزد حافظ اسد رئیس جمهور سابق سوریه دعوت بودند، در جریان جلسه ملاحظه کردند که یکی از فرماندهان ارشد ارتش سوریه وارد جلسه شد. در این هنگام فرماندهان دیگر حاضر در مجلس گفتند: « جاء السفیانی. » فرمانده ی مذکور وارد جلسه شد و در کنار بقیه ی فرماندهان جای گرفت. شیخ بهلول فرمودند که از نظر ایشان فرمانده ی مذکور که سفیانی نام داشت، بسیار جاه طلب بوده و حرص و طمع از چهره اش می بارید. به همین دلیل شیخ بهلول اظهار داشتند که ممکن است فرد مذکور همان سفیانی موجود در روایات باشد.

در همین راستا حجت الاسلام انجوی نژاد در هیئت وصال شیراز نیز در سخنرانی در شب قدر سال گذشته فرمودند که ایشان بشخصه از زبان شیخ بهلول شنیده اند که او « مصطفی طلاس » وزیر دفاع وقت حافظ اسد را به عنوان سفیانی معرفی کرده است، که البته این تطبیق با توجه به کهولت سن شخص مورد نظر بعید به نظر میرسد. ولی هم اکنون فرزند همین فرد « مناف طلاس » می تواند گزینه خوبی برای مطابقت با نقش سفیانی در منطقه باشد.

لینک دانلود کلیپ سخنرانی

+ دانلود
حجم : 28.3 MB


خبرهایی این روزها در خبرگزاری ها منتشر شده که با توجه به آنها میتوان حدس زد که گزینه مناسب غربی ها برای فرماندهی این منطقه حائل چه کسی است!


لینک خبر: نحوه مشارکت اسراییل در جنگ سوریه

پایگاه خبری الحقیقه از حضور محرمانه رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در نشست اخیر شماری از روسای ستاد ارتش های جهان در امان درباره سوریه و تلاش این رژیم برای وارد کردن یگان های نظامی تحت امر مناف طلاس افسر جدا شده از گارد ریاست جمهوری سوریه به دمشق و تامین امنیت خط آتش بس بین سوریه و اسرائیل در پی حمله سوریه پرده برداشت….


همچنین خبری چند ماه قبل منتشر شد که احتمال این سناریو را تقویت میکند:


لینک خبر: توافق پنهانی آمریکا و روسیه درباره سوریه؟


به گزارش بی باک به نقل از «ایسنا» ، این منابع همچنین اعلام کردند که این توافقنامه محرمانه میان ایالات ‌متحده و روسیه شامل چندین بند است که واگذاری فرماندهی ارتش آزاد به مناف طلاس، از فرماندهان فراری ارتش سوریه، از جمله آنها است. منابع آمریکایی مذکور در ادامه تاکید کردند که مذاکره با گروه‌های سوری، تحت نظارت آمریکا و روسیه و با مشارکت برخی کشورهای جهان در کنفرانس بین‌المللی آینده درباره سوریه شکل جدی به خود خواهد گرفت...

بر این اساس، مراحل مذاکره شامل تشکیل کمیته‌های میدانی برای ممانعت از درگیری‌ ارتش آزاد با ارتش سوریه می‌شود؛ در ادامه مناف طلاس موظف خواهد بود هرگونه اقدام مخالف آتش‌بس در سوریه را سرکوب کند و ضمن جمع‌آوری سلاح‌ها، همه گروه‌های مسلح را تحت فرمان ارتش آزاد درآورد...

 

حال در انتها باید گفت تمام این مبحث در حد فرضیه است و از دوستان خواهشمندم به طور حتم این حوادث که هنوز رخ نداده را منطبق بر واقعیت قلمداد نکنند و سعی کنند تمام حوادث جاری در منطقه را به خوبی رصد کنند و احتمال هر رخدادی را در نظر داشته باشند.


با تشکر آرش

1392/6/9

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرداد/بچه مثبت یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 02:55 http://mehrdadz.blogfa.com/

سلام آرش جان

خدا قوت

محمد ک یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 18:01

جالب بود . سوال اینه که ایا واقعا غربیها و تکفیریها اعتقادی به روایات و صحت آنها دارند یا این وقایع دارن پیش میرن بدون آنکه اونا بتونن نتیجه را عوض کنند.

شاید اونها اعتقادی به این روایات نداشته باشند و این رو از روی برنامه های شیطانی خود انجام میدند ولی باید دانست که شیطان نیز در نهایت در پازل خداوند فعالیت میکنه!

علیمدد چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 13:20

احسنت خیلی خوب بود

حبیب چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 09:48

مطالب خوب بود ومورد استفاده الهم عجل لولیک الفرج

محمد جواد پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 01:55

انشائ الله امام مهربان ما بیایند

تا این حرامزاده های وهابی و یهودی خون شیعیان را نریزند

و دین خدا عالم گیر شود


خدا حفظت کند برادر

ممنون از لطف شما

منصور سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 16:24

خیلی ممنون آرش جان. هم به خاطر اینکه کاملا مستند استدلال کردی و هم به خاطر اینکه قطعی نبودن این استدلال ها رو متذکر شدی.
خداوند اجرت بده

ممنون از لطف شما

محمد دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 10:35

با عرض سلام و خسته نباشید خدمتت آرش جان آرش تمام اینها طبق روایات معتبر خود شیعه حقیقت داره و امیدوارم بیشتر از این ادامه بدی و تموومی این ها درسته و اون شخص ملک عبدالله پادشاه اردن همون صفیانی ملعونه چون طبق روایت امام معصوم سرخ رو سفید پوست و زاغ چشم و اینها بر ملک عبدالله ملعون دلالت دارد و صداقت می کند

با سلام. اتفاقا بنده اصلا پادشاه اردن رو سفیانی نمیدونم. بهتره مقاله اصهب سرباز کافر رو مطالعه بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد