آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

اخبار منطقه ۲۴

پادشاه اردن هشدار داد که

 باب تشکیل دوکشور درفلسطین بسته می شود

در ادامه مطلب



تهران - ملک عبدالله دوم پادشاه اردن روز جمعه هشدار داد که باب راه حل تشکیل دو کشور برای رفع مناقشه فلسطینیان واسرائیلی ها درحال بسته شدن است ودرپایان دوره دوم ریاست جمهوری باراک اوباما رئیس جمهوری امریکا باب آن دیگر به طور قطع بسته خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه ازداووس ، ملک عبدالله خطاب به رهبران سیاسی و تجاری که دراین تفرجگاه زمستانی مخصوص اسکی در سوییس گرد آمده بودند ، گفت : ˈ اگر ما بیش از حد دیر نکرده باشیم ، بقای راه حل تشکیل دو کشور تنها تا پایان دوره ریاست جمهوری اوباما خواهد بود و به گمان من اگر تا چهار سال اینده این طرح تحقق نیابد دیگر هرگز عملی نخواهد شد. ˈ

وی افزود : اردن به همراه چند کشور عرب و سه تن از رهبران اروپا -- انگلیسی ها ، فرانسویها و آلمانیها -- همگی در ماه فوریه به واشنگتن روی خواهند آورد و خواهند، گفت :ˈ آقای رئیس جمهوری اکنون زمان آن است تا واقعا درگیر فرآیند اسرائیلی ها و فلسطینی ها شوید.

پادشاه اردن پیش بینی کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیلی که در تدارک تشکیل یک دولت ائتلافی پس از انتخابات هفته جاری است برای پیشرفت در فرآیند صلح تحت فشار قرار خواهد گرفت .

این در حالی است که در بیت المقدس ، دفتر ˈ شیمون پرز ˈ رئیس جمهوری اسرائیل اعلام کرد که وی درداووس با پادشاه اردن ملاقات کرده است .

این دفتر دربیانیه ای به زبان انگلیسی ، گفت: دو طرف یک نشست دیپلماتیک با تمرکز بر پیشرفت صلح در منطقه برگزار کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد