آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

پشت پرده درگیری بین داعش و جبهه اسلامی

داعش از پدر معنوی مخالفان سوریه انتقام گرفتءاللهءمحمدءعلیءاسلامءدینءTVshiaءشیعهءمنجیءقرآنءخداء

با توجه به اوضاع نابسامان منطقه و افزایش تحرکات تروریستی در کشورهای اسلامی بر آن شدم تا تحلیلی را برای چرایی این جریانات به رشته تحریر درآورم.

خبرها حاکی از آن است که در کشور عراق گروه تروریستی «دولت اسلامی در عراق و شام» موسوم به داعش در حال جنگ و خونریزی می باشند و درگیری شدیدی بین نیروهای ارتش عراق و نیروهای داعش در جریان است. همچنین خبرها از درگیری ها و انفجارات در لبنان به گوش می رسد.

  

در سوریه نیز همچنان بین نیروهای ارتش سوریه و گروه های تروریستی نبرد سنگینی حکمفرماست و درگیری ها ادامه دارد، ولی اتفاقی که این روزها حوادث جاری در سوریه را متفاوت کرده این است که گروه های ترروریستی موجود در سوریه با یکدیگر دچار اختلاف شده اند و این روزها درگیری های خونینی بین این گروه ها حادث شده و اعلامیه های متعددی بر همین اساس از سوی این گروه ها صادر شده است که سایر گروه ها را مورد تهدید قرار داده اند.

یکی از گسترده ترین اختلافات بین دو گروه تروریستی «دولت اسلامی در عراق و شام» موسوم به داعش و گروه ترروریستی جبهه اسلامی که به تازگی از گروه ارتش آزاد سوریه مشتق شده در حال انجام است.

برای کسب اطلاعات بیشتر توجه شما را به خبرهایی که در روزهای اخیر رخ داده جلب میکنم تا متوجه اوضاع و شدت درگیری ها در بین گروه های تروریستی شوید و سپس به کنکاش چرایی این درگیری ها خواهم پرداخت:



مفتی سوری تکفیری‌ها : عناصر داعش خوارج هستند


در پی بدنام شدن تکفیری‌های گروه "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش)، "عدنان عرعور" مفتی تکفیری‌ها و پدر معنوی گروه های مسلح در سوریه، آن ها را خوارج نامید !
"عدنان عرعور" که به صدور فتواهای تکفیری و حمایت از گروه های مسلح در سوریه شهره است، در گفت وگو با شبکه "شذا" که از سوی دستگاه اطلاعات عربستان حمایت مالی می شود، برای دستگیری "ابوایمن العراقی" فرمانده "ساحل" در گروه داعش، جایزه تعیین کرد.
وی خاطرنشان کرد که این فرد، افسری از سازمان اطلاعات عراق است و گمان نمی کند که حاضر شود در برابر دادگاهی شرعی پاسخگو باشد.
عرعور، همچنین ابوایمن را متهم کرد که برای خلاصی یافتن از انتحاری هایی که از عربستان به سوریه می آیند، آن ها را به عملیات می فرستد و به کشتن می دهد.
عرعور افزود: من همه اعضای داعش را متهم نمی کنم اما بسیاری از آن ها دست به اقداماتی غیرقابل توصیف زده اند. به این ترتیب عناصری از داعش که قوانین خداوند را اجرا نکنند، در حکم خوارج هستند، آن ها سگ های جهنم یا عناصر سازمان اطلاعات هستند.
وی در ادامه پرده از علت خشم خود برداشت و گفت: داعش با حمله به برادران ما در گروه احرار الشام مرتکب جرم و تجاوز شده اند.
به این ترتیب مشخص می شود که عرعور نگران شکست های سنگینی است که در درگیری های داخلی میان گروه های مسلح به گروه های وابسته به عربستان سعودی وارد شده است.
گروه های مسلح تأکید می کنند که "ابو وائل العراقی" از سران داعش، قاتل "ابوبصیر اللاذقانی" و "جلال بایرلی" فرمانده سابق گروه موسوم به "هجرت به سوی خدا" است که شماری از پرسنل بیمارستان صحرایی نزدیک روستای ربیعه را کشت و شش شخص دیگر از جمله شیخ جلال بایرلی را اعدام کرد.
ناظران سیاسی بر این باورند که اتهامات عرعور ضد داعش، تلاشی سعودی برای در تنگنا قرار دادن این گروه از خارج است، زیرا این گروه در درگیری با گروه های مسلح وابسته به عربستان سعودی در سوریه ضربه های سختی به آنها وارد کرده است.


داعش از پدر معنوی مخالفان سوریه انتقام گرفت


داعش از پدر معنوی مخالفان سوریه انتقام گرفتءاللهءمحمدءعلیءاسلامءدینءTVshiaءشیعهءمنجیءقرآنءخداء

در ادامه درگیری مخالفان و گروه های تروریستی در سوریه، عناصر گروه "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) با حمله به تلویزیون "شذا الحریه" وابسته به مخالفان مسلح یکی از کارکنان را به قتل رسانده و 7 نفر را ربودند.
  گروهی از عناصر داعش بامداد امروز (پنج شنبه) به دفتر شبکه "شذا الحریه" در منطقه "الکلاسه" در حلب حمله کردند.
 عناصر داعش در این حمله به تخریب تجهیزات پرداختند که در نتیجه اعتراض و نافرمانی یکی از کارکنان سر او را هدف قرار داده و به قتل رساندند، و هفت نفر دیگر را هم با خود بردند.
 سایت "آسیا نیوز" به نقل از منابع خود تأکید کرد، عناصر داعش در واکنش به "عدنان العرعور" که مهمان همیشگی این شبکه است حمله کردند.
 در پی بدنام شدن تکفیری‌های گروه "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش)، "عدنان عرعور" مفتی تکفیری‌ها و پدر معنوی گروه های مسلح در سوریه، آن ها را خوارج نامید !
 "عدنان عرعور" که به صدور فتواهای تکفیری و حمایت از گروه های مسلح در سوریه شهره است، در گفت وگو با شبکه "شذا" که از سوی دستگاه اطلاعات عربستان حمایت مالی می شود، برای دستگیری "ابوایمن العراقی" فرمانده "ساحل" در گروه داعش، جایزه تعیین کرد.

لینک خبر


اعدام سرکرده داعش از سوی ارتش آزاد

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، در جریان ادامه درگیری‌ها بین ارتش آزاد سوریه و گروه تروریستی «امارت اسلامی عراق و شام» موسوم به داعش، عناصر مسلح ارتش آزاد، «أبو عبدالله التونسی» سرکرده گروه تروریستی داعش را در منطقه حارم واقع در ریف ادلب اعدام کردند.گزارش شده است که عناصر مسلح داعش به منظور تلافی اعدام این سرکرده، 35 عنصر مسلح وابسته به «جبهه انقلابیون سوریه» را که پیشتر در مقر «المحکمه الشرعیه» زندانی کرده بود، قتل عام کرد.

لینک خبر

بریدن سر عناصر ارتش آزاد توسط داعش


عناصر گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" وابسته به القاعده، پس از بریدن سر نیروهای "ارتش آزاد" در حومه حلب، سر آنها را در ورودی شهرهای "الدانا"، "داره عزه" و "الباب"، آویختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شبکه العالم از اقدام عناصر داعش در بریدن سر شماری از نیروهای گروه موسوم به "ارتش آزاد" در سوریه خبر داد.
 عناصر گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" وابسته به القاعده، پس از بریدن سر شماری از نیروهای "ارتش آزاد" در حومه حلب، سر آنها را در ورودی شهرهای "الدانا"، "داره عزه" و "الباب"، آویخت.
درگیری گروه های مسلح و تروریستی در سوریه با یکدیگر طی ماه های اخیر شدت بیشتری گرفته است. این گروه ها برای دستیابی به کمک های مالی و تسلیحاتی هرچه بیشتر از سوی حامیان و طرف های خارجی، تلاش می کنند مناطق بیشتری را تحت کنترل خود در آورند.

لینک خبر

تروریست ها در سوریه به جان هم افتادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از شبکه تلویزیونی المنار، درگیری های شدید و خونباری هنوز میان گروهک داعش و گروه های وابسته به جبهه اسلامی ادامه دارد. شدیدترین درگیری ها میان گروه های مخالف سوری (داعش از یک سو و گروه های زیر مجموعه جبهه اسلامی از سوی دیگر) در منطقه منبج در حومه غربی حلب به وقوع پیوست.
درگیری‌های داخلی بین تروریست های مورد حمایت خارج در سوریه دهها کشته و زخمی بر جای گذاشته است. شماری از این افراد در اعدام‌های خودسرانه کشته شده‌اند. کشتارها پس از آن روی داد که شبه‌نظامیان به یک پایگاه مردان مسلح افراطیون دولت اسلامی شام و عراق وابسته به القائده که اخیرا مسیرهای کلیدی را از رقبای خود گرفته بودند، حمله کردند.
درگیری‌ میان شبه‌ نظامیان در استان‌های حما و الرقه نیز آغاز شده است. بسیاری از تروریست هایی که در سوریه علیه حکومت این کشور می‌جنگند از اتباع کشورهای خارجی هستند. محور غربی - عربی نیز از آنها حمایت مالی و نظامی می کنند.
گزارش ها حاکیست، فعالان مخالف سوریه روز یکشبنه از عقب نشینی گروه دولت اسلامی در عراق و شام ( داعش) از مناطق راهبردی شمال سوریه  نزدیک مرز ترکیه  خبر دادند.

لینک خبر


داعش به جان جبهه اسلامی افتاد

عناصر مسلح «امارت اسلامی عراق و شام» یا همان داعش روز گذشته با دو خودرو بمبگذاری شده در دو منطقه تل رفعت و حریتان در ریف حلب را مقابل مقرهای جبهه اسلامی منفجر کردند که کشته و زخمی شدن شماری از عناصر مسلح و در عین حال غیر نظامیان منطقه را به همراه داشت.

در همین حال منابع محلی  در دمشق تاکید کردند که نتیجه اولیه انفجار یک خودرو بمبگذاری دیگر در منطقه «الهلک» از سوی داعش به 200 کشته و زخمی در این منطقه منتهی شد.

این منابع تاکید کردند که سرکردگان و عناصر داعش اقدام به بمبگذاری خودروهای بی‌شمار دیگری در ساختمان بیمارستان «العیون» کرده‌اند، تا آنها را به مناطق دیگر حلب ارسال کنند.

منابع مذکور تصریح کردند که اغلب کشته‌های انفجار این خودروهای بمبگذاری شده غیر نظامی و همچنین عناصر جبهه اسلامی بوده‌اند.

این منابع تاکید می‌کنند که شمار کشته‌ها از آغاز درگیری‌های گروه‌های میلح در حلب ظرف 3 روز گذشته بیش از 150 غیر نظامی بوده‌اند و این جدای از اوضاع معیشتی و انسانی اسفباری است که اهالی مناطق شاهد درگیری‌ها با آن مواجه هستند.

لینک خبر



مهلت یک روزه داعش به ارتش آزاد / درگیری داخلی تروریستها تشدید شد

به گزارش موعود به نقل از مهر_خبرگزاری آناتولی ،دهها نفر از تروریستهای گروه داعش در درگیری با گروه های مخالف کشته و اسیر شده اند. این گروه تروریستی به مخالفان خود 24 ساعت مهلت داده است تا جنگ را متوقف کنند. داعش تهدید کرده است : در غیر این صورت نیروهایش را از جنگ و مقابله با نیروهای دولتی سوریه در حلب عقب خواهد کشید.
در یک پیام صوتی منتسب به ابومحمد العدنانی سخنگوی رسمی داعش که در شبکه های مجازی منتشر شده است ،گروه تروریستی داعش علاوه بر درخواست توقف جنگ گروههای مسلح دیگر علیه خود، سه شرط دیگر را نیز تعیین کرده است.
گروه تروریستی داعش از همه گروه های مخالف خود خواسته است طی مدت 24 ساعت به جنگ و مخالفت با داعش پایان دهند، در غیر این صورت با صدور فرمانی، تمام نیروهای خود را از خط های مقدم مبارزه با دولت سوریه فرا می خواند.
برداشتن تمام موانع و ایست های بازرسی که در مسیر حرکت تروریستهای این گروه است، عدم حمله به هیچ یک از تروریستهای داعش و  آزادی تمام تروریستهای بازداشت شده این گروه از شروط داعش اعلام شده است.
این گروه هششدار داده است در صورت عدم اجابت درخواست های داعش در مدت معین شده، نیروهای خود را از مناطق " شیخ سعید" نبل و الزهرا "و  "فوردگاه نظامی کوبرس" فرا می خواند.
گزارشها نشان می دهد دهها نفر از افراد مسلح گروه داعش در درگیری با گروه‌های مخالف کشته و اسیر شده‌اند و گروه‌های مخالف بر برخی از پایگاه‌ها و سلاح های گروه داعش تسلط یافته اند.

لینک خبر


بیش از یک هزار عنصر داعش راهی حلب شدند

بیش از یک هزار نفر از عناصر گروه تروریستی داعش برای ملحق شدن به نبردهای این گروه با گروه تروریستی «جبهه اسلامی» راهی حلب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، شاهدان عینی از رهسپار شدن بیش از 1300 عنصر داعش از رقه به سمت حلب خبر دادند.

قرار است، این افراد به کمک عناصری از داعش بشتابند که در مناطق مختلف استان حلب با گروه تروریستی جبهه اسلامی درگیر هستند.

لینک خبر


در بخش اول مقاله خبرهای مربوط به درگیری های گسترده دو گروه تروریستی داعش و جبهه اسلامی را مشاهده کردید، حال برای جستجوی واقعیت این درگیری ها به جزئیات بیشتری میپردازم.

ابتدا باید بگم که گروه تروریستی جبهه اسلامی در 22 نوامبر سال 2013 تشکیل شده است و پس از مدت کوتاهی حمایت کشورهای غربی را به خود جلب کرده است و هم اکنون به یکی از عناصر مهم مقابله با گروه داعش تبدیل شده است، و با توجه به حملات گسترده ای که گروه داعش در عراق داشته و کشتار های گسترده ای که ایجاد کرده و دارا بودن وجهه بد در بین مجامع بین المللی، باید گفت که گروه تازه تاسیس جبهه اسلامی با قرار گرفتن در مقابل گروه داعش برای خود وجهه مناسبی کسب کرده و می تواند براحتی حمایت های گسترده کشورهای غربی را دریافت کند.

برای آشنایی بیشتر با گروه جبهه اسلامی توجه شما را به مطلب زیر که از همین سایت انتشار یافته جلب میکنم:

آشنایی با گروهک تروریستی «جبهه اسلامی» در سوریه



در ادامه مطلب به سخنان جدید مفتی فتنه گر و تندرو سلفی «عدنان عرعور» که یکی از طرفداران (جبهه اسلامی) یا ارتش آزاد سوریه است خواهیم پرداخت، برای دانستن این مطلب ابتدا توجه شما را به خبر زیر جلب میکنم:


مفتی سلفی و آرزوی جنگ با امام زمان (عج) + فیلم

به تازگی فیلم ویدیویی بر روی اینترنت منتشر شده است که در آن عدنان عرعور مفتی فتنه‌گر و تندرو سلفی آرزو می‌کند از سربازان ارتش "سفیانی" باشد، همان کسی که در اوایل عصر ظهور به نبرد با حضرت امام مهدی (عج) خواهد رفت. عدنان عرعور، شیخ سلفی سوری که مقیم عربستان است، طی سخنانی از تریبون تبلیغاتی خود موسوم به شبکه "شذا" گفت: امیدواریم ان شاء الله زیر لوای پرچم لشکر سفیانی باشیم..
لینک خبر

با توجه به این حرف عدنان عرعور می توان گفت که گروه های موسوم به ارتش آزاد سوریه و جبهه اسلامی نیز دارای چنین تفکری باشند و باید احتمال داد که اگر روزی سفیانی قصد خروج در شامات را داشته باشد این نیروها از حامیان اصلی او خواهند بود، و اینکه عدنان عرعور گفته است امیدواریم زیر پرچم لشکر سفیانی باشیم، یعنی محتمل است که روزی سفیانی رهبری گروه تروریستی ارتش آزاد سوریه یا جبهه اسلامی را بر عهده بگیرد و از این طریق راه خود را برای تسلط بر شامات هموار کند!!
با توجه به اینکه یکبار عدنان عرعور علت مخالفت و خشم خود را با گروه داعش درگیری آنها با گروه احرار الاشام دانسته بود و می دانیم که احرار الشام بزرگترین گروه  جبهه اسلامی است پس می توان گفت گه عرعور یکی از حامیان اصلی جبهه اسلامی سوریه است.

جبهه اسلامی سوریه

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
جبهه اسلامی سوریه (عربی: الجبهة الإسلامیة السوریةal-Jabhah al-Islāmiyya as-Sūriyyah) یک سازمان فراگیر سلفی متشکل از گروه‌های شورشی اسلام‌گرای است که در جنگ داخلی سوریه بر ضد دولت بشار اسد می‌جنگند.بزرگترین گروه این جبهه احرار الاشام است که رهبری آن را نیز بر عهده دارد.
لینک مطلب


همان طور که اطلاع دارید نشست ژنو 2 برای حل بحران سوریه قرار است در تاریخ دوم بهمن ماه برگزار شود، با توجه به تحولات منطقه و خرابکاری های گسترده گروه داعش در کشور های عراق و سوریه، احتمالا یکی از مباحث مطروحه در این اجلاس مقابله با عناصر تندرو گروه داعش خواهد بود، و محتمل است که در این راستا کشورهای غربی که خواهان مقابله با گروه داعش هستند برای مقابله با این گروه تمهیداتی را در نظر بگیرند و یا حتی حمایت خود را از گروه های دیگری که با گروه داعش مقابله میکنند اعلام کنند، و در وضعیت حاضر چون یکی از گروه های اصلی در مقابل گروه داعش، گروه ارتش آزاد سوریه یا جبهه اسلامی است، احتمال دارد که غربی ها با ایجاد توافق با دیگر کشورها حمایت های خود را از این گروه ها تشدید کنند.
البته ارتش آزاد سوریه دارای سوابق بدی در کشتار مردم سوریه میباشد و برای جلب نظر جوامع عمومی گزینه مناسبی نیست، و امکان دارد گروه تازه تاسیس جبهه اسلامی که سابقه کمی دارد و در همین مدت کوتاه نیز به درگیری با گروه داعش پرداخته و دارای وجهه مناسب تری است برای این حمایت های غربی انتخاب شود.
در انتها باید گفت قدرت گرفتن گروه داعش نیز خود یک بازی دو سر برد برای غربی ها بوده، که هم با این کار باعث قدرت گرفتن یک گروه تروریستی شدند که در عراق و سوریه کشتار کند و هم از طرفی وجود گروه داعش را عاملی برای دخالت خود در منطقه قرار دهند تا با حمایت گروه های مقابل داعش راه را برای نفوذ عوامل خود در منطقه باز کنند.
حال باید منتظر نشست ژنو 2 بود و دید که چه توافقاتی در این نشست حاصل خواهد شد ولی چیزی که معلوم است این است که هرچه به نشست ژنو 2 نزدیک میشویم تحرکات گروه های تروریستی در منطقه افزایش خواهد یافت و این خود باعث مانور بیشتر غربی ها در این نشست خواهد شد.
بر همین عنوان در پایان مقاله توجه شما را به اخباری با همین موضوع جلب میکنم:

دلایل خودداری جبهه اسلامی از دیدار با سفیر آمریکا در سوریه

خبرگزاری تسنیم: یک مسئول غربی دلایل خودداری سرکرده های جبهه اسلامی از دیدار با سفیر آمریکا در سوریه را اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه الیوم السابع، یک مسئول غربی اعلام کرد: علت عدم دیدار اعضای جبهه اسلامی وابسته به مخالفان سوریه با رابرت فورد سفیر آمریکا در سوریه نگرانی سرکرده های جبهه اسلامی از داعش بوده است.

این مسئول غربی بیان کرد: جبهه اسلامی از آن بیم داشت که دولت اسلامی عراق و شام این جبهه را مزدور غرب بداند.

مسئول غربی افزود: کشورهای غربی اهتمام ویژه ای به دیدار با سرکرده های جبهه اسلامی دارند و چند هفته قبل در آنکارا نمایندگان گروه موسوم به دوستان سوریه با سرکرده های این جبهه دیدار کرده اند زیرا با توجه به نقش موثر این جبهه کسب حمایت آن را برای موفقیت نشست ژنو2 لازم می دانند.

این مسئول غربی بیان کرد: فرانسه،انگلیس و آمریکا درخواست دیدار با سرکرده های جبهه اسلامی را داده بودند و پس از مشخص شدن زمان دیدار،فرانسه و انگلیس به اعتبار اینکه این دیدار موضع گروه موسوم به ارتش آزاد را تضعیف می کند از این دیدار صرف نظر کردند اما رابرت فورد بر موضع خود برای دیدار با سرکرده های جبهه اسلامی باقی ماند اما رسانه ای شدن دیدار و انتقادهای اعضای دولت اسلامی عراق و شام از جبهه اسلامی سبب شد که این جبهه از این دیدار شانه خالی کند.

لینک خبر

تروریست‌هایی که باهیچ کس به توافق نمیرسند+تصاویر
لینک مطلب

آرش / چهارم ربیع الاول 1435
نظرات 2 + ارسال نظر
elyas سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 14:53 http://alenabi.blog.ir

سلام وبلاگ قشنگی داری مطالب جالبیم داره راستی اینم ادرس وبلاگ من alenabi.blog.ir حتما سر بزن اگه دوست داشتی تبادل کنیمستم
راجب یک موضوع می خواستم از شما کمک بگیرم ببین من طراح وب سایتم دارم یک وب سایت طراحی میکنم مثل بلگفا یک سیستم وبلاگ دهی حالا از شما نظر می خوام شکا که بلاگ نویسی از یک سیستم بلاگ دهی چه انتظاراتی داری چه امکاناتی نیاز داری؟ لطفا نیاز خودت به عنوان یک وبلاگ نویس که نیاز به امکانات بلاگ نویسی داره برای من email بزن یا تو یاهو پیغام بده خواهشن یا تو بلاگم نظر بده در این مورد ولی اگه برام ایمیل بزنی ای pm بزاری بهتره البته تو یاهو چون من یاهمو چک میکنم زیاد
بازم مرسی از نظر و کمکی که می خوای بدی و نکته اخر اینکه وبلاگ خیلی قشنگی داری
my blog: alenabi.blog.ir
yahoo id: alenabielyas
قربانت الیاس

قجله یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 14:22

وبت عالیه دوست عزیز

ممنون از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد