آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

ردپای شرکت‌های بدنام آمریکایی و اسرائیلی در تأمین امنیت جام جهانی

ردپای شرکت‌های بدنام آمریکایی و اسرائیلی در تأمین امنیت جام جهانی

تصاویر و فیلم


دانلود والپیپر جام جهانی 2014 برزیل

نا آرامی‌های اجتماعی در برزیل، تأمین امنیت جام جهانی پیش رو را به یکی از دغدغه‌های برگزارکنندگان آن تبدیل کرده است؛ امنیتی که پهپادهای اسرائیلی و روبات‌های آمریکایی قرار است آن را تأمین کنند. گزارش ویژه مشرق، نفوذ امنیتی رژیم صهیونیستی در رویدادهای ورزشی جهان را بررسی کرده است.

  ادامه مطلب ...

مواجهه با منافقان / استاد پناهیان

پرداختن به موضوع کفر و مواجهۀ با آن فی نفسه خوب و لازم است، ولی اگر در مقام ضرورت و اولویت نگاه کنید واقعاً می‌بینید که ۱۴۰۰ سال است که اصلِ درگیری و مبارزه، بین ایمان و نفاق است. انگار ظهور حضرت برای یک پیروزی راهبردی رقم خواهد خورد و آن «تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَه‏»(کافی/۳/۴۲۴) خواهد بود، یعنی امام زمان(ع) نفاق را ذلیل خواهد کرد.


  ادامه مطلب ...

شرط درک محضر امام زمان(عج)

... از اینجا دیگر یقین می‌کند که او با اولیای خدا سر و کار دارد، روزی به او می‌گوید: بعد از درس با شما کاری دارم. چون خلوت می‌شود، می‌گوید: آقای عزیز! مسلّم است که شما با جایی ارتباط دارید. به من بگویید خدمت آقا امام زمان(عج) مشرّف می‌شوید؟
استاد اصرار می‌کند و شاگرد ناچار می‌شود جریان تشرّف خود خدمت آقا را به او بگوید. استاد می‌گوید: عزیزم! این بار وقتی مشرّف شدید، سلام بنده را برسانید و بگویید: اگر صلاح می‌دانند، چند دقیقه‌ای اجازه تشرّف به حقیر بدهند...

 

ادامه مطلب ...

ویژگی‌های ندای آسمانی هنگام ظهور

ندای آسمانی را می‌توان به وسیله مقدم بودن بر ندای ابلیس و نیز از روی محتوای آن شناخت؛ زیرا ندای آسمانی به معرفی حضرت مهدی موعود(علیه السلام) می‌پردازد؛ در حالی که ندای ابلیس، مردم را به سوی فردی از بنی‌امیه فرامی‌خواند.

 

  ادامه مطلب ...

شعیب بن صالح کیست؟

با توجه به درخواست کاربران مبنی بر معرفی شخصیت شعیب بن صالح، بر آن شدم تا اطلاعاتی صحیح را از اینترنت تهیه کرده و در کنار هم قرار دهم تا کاربران بتوانند به نحو صحیحی با روایات و موارد کلیدی برای شناسایی این شخصیت بزرگ، آشنا شوند.

 

ادامه مطلب ...

متن مستند من روحانی هستم

man rohani دانلود مستند من روحانی هستم


مستند جنجالی من روحانی هستم شاید این روزها یکی از خبرسازترین ساخته های منتقدان دولت روحانی باشد. مستندی که توسط گروه چند رسانه‌ ای شفق مدیا ساخته شده و موسسه سفیر فیلم نیز مسئولیت اکران در دانشگاه‌ها را به عهده گرفته است

به ادامه مطلب بروید ….

 

ادامه مطلب ...

نقد دیدگاه ابن تیمیه درباره امام مهدی(عج)


باید به ظهور امام مهدی(ع) هر چند یک اعتقاد اسلامی است، ولی در مذهب تشیع از جایگاه خاصی برخوردار است و می توان گفت دلیل اصلی آن هم این است که ولادت و حیات آن حضرت را قبول دارند. برخی از نویسندگان اهل سنت، بدون توجه به مبانی و دلایلی که شیعه برای خود دارد، سخت این باور را مورد هجوم قرار داده اند؛ از جمله این افراد احمد ابن تیمیه می باشد. وی در کتاب" منهاج السنه النبویه" ایراداتی بر اعتقاد شیعه گرفته است، از جمله اینکه امام عسکری(ع)هیچ فرزندی نداشته است و دیگر اینکه بر فرض که پسری داشته وی هنگام درگذشت پدر، به سن رشد نرسیده تا بتواند امامت جامعه را برعهده گیرد و سوم اینکه اگر حتی در آن سن به امامت هم رسیده باشد، چگونه ممکن است از عمری این اندازه طولانی برخوردار باشد؟

  ادامه مطلب ...

مبانی هزاره گرایی در مسیحیت

یکی از مفاهیم و آموزه های مرتبط با فرجام شناسی و موعودباوری مسیحی، مفهوم «هزاره»است که ریشه در کتاب مقدس دارد. این آموزه، گرچه در ادیان دیگری چون زرتشت هم نظایری دارد، در مسیحیت، هزاره گرایی در فضای آموزه کتاب مقدسی بازگشت نهایی مسیح معنا می یابد. اندیشه هزاره گرایی در بین مسیحیان جایگاه خاصی دارد، به طوری که بازتاب آن را می توان در جای جای تاریخ و الهیات مسیحی به روشنی پیدا نمود. هزاره گرایی در معنای عام به «انتظار برای یک نجات قریب الوقوع این جهانی» تعریف می شود که در مسیحیت با اعتقاد به دوره ای از حکم رانی عیسی مسیح بر جهان همراه است.

  ادامه مطلب ...

دانلود سخنرانی رائفی پور / چرا امام زمان (عج)

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور

1392/02/01 دانشگاه علوم فنون دریایی خرمشهر

با موضوع چرا امام زمان (عج)

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور -دانشگاه علوم فنون دریایی خرمشهر 1393-02-01-کیفیت متوسط   دانلود فایل
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور -دانشگاه علوم فنون دریایی خرمشهر 1393-02-01-کیفیت بالا   دانلود فایل

انواع رویکردهای شیطان پرستی

شیطان در نظر لاوی موجودی مثبت است در حالیکه تعالیم خداجویانه ی کلیساها را مورد تمسخر قرار می دهد و به مسائل جهان مادی نیز اعتنایی ندارد. یک شیطان پرست لاوی، خود را خدای خود می داند، آیین مذهبی این گروه از شیطان پرستان بیشتر شبیه به فلسفه میجیک کراولی با دیدی جلو برنده به سمت شیطان پرستی است.

  ادامه مطلب ...

دوره آموزشی ویژه تربیت کماندوی سایبری + تصاویر

هدف از این مرکز، ‌تربیت نیروهای باسواد، متخصص و توانمند در زمینه عملیات‌های سایبری ارتش آمریکا اعلام شده است.

 

ادامه مطلب ...