آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

احادیث محرم و ظهور - روز پنجم محرم

دجّال پس از قیامش اوّل می گوید من پیامبرم. در صورتی که بعد از من پیامبری نیست. بعد حرف بالاتری می زند و می گوید من پروردگار شمایم. در صورتی که شما پروردگار خود را نمی بینید مگر زمانی که از دنیا بروید. دجّال یک چشم است، در صورتی که پروردگار شما یک چشم نیست. در بین دو چشم دجّال نوشته شده این مرد کافر است، به گونه ای که هر مؤمن باسواد و بی سواد آن را می خواند. از فتنه های دجّال این است که همراه او بهشتی و جهنمی (آتشی) است، پس بهشت خود را می آورد و بهشت او آتش است. پس هر کس که گرفتار آتش او شود،به خدا پناه ببرد و فواتح سورۀ کهف را بخواند که آتش دجّال بر او سرد و سلامت خواهد شد، همچنان که آتش بر ابراهیم سرد سلامت شد.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

کنگره بین المللی «امام مهدی(عج) و آینده جهان»

رییس پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشکده علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اهداف کنگره خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین اهداف این کنگره بیداری اسلامی است، هر چند جلوه های سیاسی و اجتماعی این مساله پررنگ است اما معتقدیم که این حرکت یک حرکت فرهنگی است و بر ریشه های اصیل و استوار باورهای دینی و اسلامی منطقه استوار است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به زمان برگزاری کنگره تصریح کرد: این کنگره اول اسفند ماه امسال با حضور شخصیت های علمی مذهبی حوزه های علمیه قم و نجف در نجف اشرف و کربلا برگزار می شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

سخنان استاد میرباقری در شب چهارم محرم ۱۳۹۱ هیئت ثارالله قم

شرایط تجمع قلوب بر محور امام (ع) در جامعه منتظر/انقلاب اسلامی هدفی جز رهایی نفوس از ظلمات شرک و بت پرستی و آماده کردن آنها برای ظهور نداشته است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرهنگستان علوم اسلامی، مراسم چهارمین شب عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در دهه اول محرم الحرام در مدرسه فیضیه برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میرباقری؛ رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم به ایراد سخنرانی پرداختند (در زمینه مهدویت) که در ادامه گزارش اجمالی سخنان ایشان تقدیم خوانندگان محترم می گردد.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

احادیث محرم و ظهور - روز چهارم محرم

آنگاه است که شمشیر زدن در میدان کارزار بر اهل ایمان آسان تر از تحصیل یک درهم حلال است. آنگاه است که زندگی جز به معصیت خداوند میسر نمی شود. آن وقت است که مست می شوید بدون باده نوشیدن، وسوگند می خورید بی آنکه مجبور باشید، و ستم می کنید بی آنکه بهره ای ببرید، و دروغ می گویید بی آنکه ناچار باشید. آنگاه است که به کردار زشت و ناروا خوش و خندان می شوید و در انجام گناه از هم پیشی می گیرید وگفتارتان بهتان، وسخنانتان دروغ و ناسزا، وکردارتان فریبندگی است.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

تفاوت نایبان خاص و عام امام زمان(عج)

نیابت از جانب امام معصوم (ع) از واژگانی است که به ویژه بعد از غیبت دوازدهمین امام شیعه به طور جد مورد توجه قرار گرفت و آن حضرت، نوابی را برای ارتباط با جامعه معین نمودند.

همانطور که غیبت امام دوازدهم به دو مرحله غیبت صغرا و کبری تقسیم می‌شود، نیابت نیز دارای دو مرحله و دو گونه است: ‌نیابت خاصه در غیبت صغرا و نیابت عامه در غیبت کبری.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

مصلح آخر الزمان در آئین یهود

تمامی ادیان الهی در پاره‌ای از مسائل با یکدیگر اشتراک دارند که از جمله آن اشتراکات اعتقاد به وجود مصلح آخر الزمان می‌باشد در این میان آئین یهود نیز که در ابتدای ظهورش از سوی خدای تعالی توسط حضرت موسی برای بنی اسرائیل آورده شد به مسئله منجی موعود توجه نموده است. با یک نگاه اجمالی به متون دینی یهودیان همچون تورات و تلمود، به دهها آیه بر می‌خوریم که به آمدن مصلح تصریح نموده است که به پاره‌ای از آنها اشاره خواهیم نمود.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

سردار سلیمانی : دفاع مقدس شبیه‌ترین صحنه به حادثه کربلا است

فرمانده سپاه قدس، ریشه و محور همه مقاومت هایی که در دنیا علیه جبهه استکبار شکل گرفته را دوران هشت ساله دفاع مقدس دانست و گفت: در هر جنگی ممکن است حوادث خارق العاده رخ دهند که نمونه آن را در جنگ 33 روزه و 22 روزه دیدیم و امروز هم نتیجه جنگی که رژیم اشغالگر بر علیه غزه آغاز کرد قابل پیش بینی است.
سردار سلیمانی تصریح کرد: شبیه‌ترین و جامع‌ترین صحنه به حادثه کربلا بدون اغماض اگر شرح و توضیح خوبی داده شود همین دفاع مقدس بوده است.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

انقلاب اردن رسما آغاز شد + جزئیات

بهانه معترضین برای برگزاری تظاهرات روز گذشته، گرانی و فساد موجود در اردن بود اما در واقع آنان تنها خواستار پایان یافتن گرانی و فساد نیستند بلکه خواهان تغییر کامل رژیم حاکم در اردن هستند.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

احادیث محرم و ظهور - روز سوم محرم

مفضّل بن عمر از امام صادق(ع) و او از پدرانش از امیرالمؤمنین(ع) روایت کرده که از پیغمبر(ص) دربارۀ دجّال سؤال شد، حضرت فرمود: قیام دجّال در هنگامی است که قحطی شدیدی حکمفرما باشد، و خروج او از شهری است که به آن اصفهان گفته می شود از روستایی که معروف به یهودیه است. چشم راستش صاف است و چشم دومی در پیشانی دارد که چنان از آن نور می بارد که همانند ستارۀ صبح است که در میان آن تکه خونی است ...
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

امام زمان(عج) جدش سیدالشهداء(ع) را چگونه توصیف می‌کند

حضرت مهدی(عج)، امام حسین(ع) را این‏گونه توصیف فرموده است: «تو ای حسین! برای رسول خدا(ص) فرزند و برای قرآن، سند و برای امت، بازویی بودی، در طاعت خدا تلاشگر و نسبت به عهد و پیمان، حافظ و مراقب بودی...».
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

رابطه کربلا با ظهور امام زمان

یکی از پژوهشگران تاریخ عزاداری با اشاره به اینکه روایات رسیده از امام باقر(ع) تا امام رضا(ع) گویای این حقیقت هستند که آن بزرگواران درصدد تاسیس آیین عزاداری امام حسین(ع) بوده اند،گفت: ائمه (ع) از مردم می خواستند مصیبت امام حسین (ع) را همیشه تازه بدانند و همانند مصیبت عزیز تازه درگذشته خود برای ایشان سوگواری کنند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

دانلود سخنرانی استاد دانشمند درباره امام زمان (عج)

سخنرانی استاد دانشمند درباره امام زمان (عج)

قرآن می گوید : یعقوب پیامبر برای یوسف پیامبر گریه کرد. یعقوب می دانست یوسفش کجاست. می دانست سالم است. می دانست در کاخ است. با اینکه پیامبر خدا بود و می دانست، باز هم گریه می کرد.

ما که نمی دانیم یوسف فاطمه کجاست، چقدر باید گریه کنیم؟ ما که باید بیشتر گریه کنیم.
چه کسی می داند آدرس مهدی فاطمه کجاست؟ کجاست پسر فاطمه؟

(عزیز علی ان اری الخلق و لا تری)
(حجت ابن الحسن سخت است بر من همه را ببینم و تو را نبینم)


اگر کسی از من بپرسه مظلوم تر از امام حسین علیه السلام کیست؟ می گویم مظلوم تر و غریب تر از امام حسین علیه السلام پسر فاطمه، مهدی زهرا، امام زمان (عج) است. دلیل هم دارم ...

حتما دانلود کنید عالیه!
لینکهای دانلود
لینک دانلود

احادیث محرم و ظهور - روز دوم محرم

عمّار ساباطی می گوید که خدمت امام صادق(ع) عرضه داشتم: در زمانی که امام پشت پرده و مخفی باشد و دولت، دولت باطل باشد، عبادت کردن در چنین وضعی فضیلتش بیشتر است یا عبادت کردن در ظهور دولت حق با وجود امام معصوم؟ حضرت فرمود: ای عمّار، به خدا قسم، به خدا قسم فضیلت صدقۀ مخفی بیشتر است از صدقۀ آشکار ...
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

نقش یهود در واقعه خونین کربلا+ صوت نشست

یهودیان بر اساس کتب دینی‌شان، دریافته بودند که به زودی در عربستان، پیامبری جدید ظهور می‌کند و به همین سبب، به این سرزمین مهاجرت کردند، قرآن کریم در آیات متعددی اشاره می‌کند که اهل کتاب (یهود) نسبت به پیامبر شناخت داشتند؛ چنان‌که می‌فرماید: «الَّذِینَ آتَیْنَاهُمُ الْکِتَابَ یَعْرِفُونَهُ کَمَا یَعْرِفُونَ أَبْنَاءهُمْ وَإِنَّ فَرِیقاً مِّنْهُمْ لَیَکْتُمُونَ الْحَقَّ وَهُمْ یَعْلَمُونَ»؛ کسانی که به ایشان کتاب داده‏ایم، همان گونه که پسران خود را می‏شناسند، او -محمد- را می‏شناسند ...

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...