آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

پویایی و تلاش لازمه جدایی ناپذیر انتظار

آنان که به حقیقت انتظار بار یافتند، منتظران واقعی‌اند که در مسیر آماده‌سازی ظهور در تلاش و تکاپویند. منتظران حقیقی ولی عصر یا به دیدار و ادراک ظهور آن حضرت مفتخر می‌گردند یا به منزلت کسانی می‌رسند که همراه حضرتش جهاد کرده باشند. منتظر حقیقی کسی است که آماده جهاد و شهادت، حماسه و ایثار است، نه زاهد عابدی که پیوندی با جهاد و شهادت ندارد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

سرزمینهای درگیر در واقعه ظهور: اردن

وقتی برای آگاهی از اوضاع آخرالزمان و حوادث سال های قبل از ظهور کبرای امام عصر(عج) به منابع و احادیث مراجعه می کنیم، علاوه بر حوادث و نشانه ها، به نام مکان هایی بر می خوریم، که در آن روز ها صحنه ی کشمکش و درگیری خواهند بود.
حوادث و فتنه های آخرالزمان چون طوفانی، تمامیت جغرافیای شرق اسلامی را فرا می گیرد و پنج منطقه «شامات، حجاز، عراق، یمن و ایران» در آن روزها درگیر خواهند شد.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

80 وظیفه و تکلیف منتظران نسبت به حضرت مهدی(عج)در عصر غیبت

کتاب“مِکیال المکارم”نوشتۀ آیت‌الله محمد تقی موسوی اصفهانی، یکی از کتاب‌های معتبر و باارزش در زمینۀ مهدویت است.
این کتاب به سفارش حضرت مهدی(ارواحنا فداه) نوشته و نام‌گذاری شده است.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

مبدأ ظهور تشیّع در گذر تاریخ

شیعه در لغت، به گروهی که پیرو شخصی هستند گفته می‌شود و همچنین به مجموعه‌ای که پیرو یک هدف و عقیده‌اند.در «قرآن مجید» نیز به همین معنا آمده است؛ مانند: «وَ اِنَّ مِنْ شِیعَتِهِ لابْراهِیم»1 و همچنین آیه شریفه «... فَوَجَدَ فِیهَا رَجُلَیْنِ یَقْتَتِلانِ هذا مِنْ شِیْعَتِهِ وَ هَذا مِنْ عَدُوِّهِ فَاسْتَغاثَهُ الَّذِی مِنْ شِیعَتِهِ عَلَی الَّذِی مِنْ عَدُوِّهِ...» در میان روایات اهل سنّت، روایات زیادی وجود دارد که دلالت دارد بر آنکه رسول خدا(ص) لفظ شیعه را برای پیروان امیرمؤمنان، علی(ع) قرار داده‌اند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

شصت و هشتمین نشست از سلسله نشستهای فرهنگ مهدوی

شصت و هشتمین نشست از سلسله نشستهای فرهنگ مهدوی

داستان کشف قاره آمریکا وحضورایرانیان دراین قاره

با سخنرانی دکترحمید شفیع زاده مباحثی که دراین سخنرانی طرح خواهد شد عبارت است از :
  1. تحریف تاریخ
  2. یک کشیش راز کریستف کلمب را افشا میکند
  3. ایرانیان استاد جهانیان درعلوم دریانوردی
  4. کشور آمریکارایک مسلمان کشف میکند
  5. آیا سرخ پوستان شهری نداشتند؟
  6. اینجا ایران است یا آمریکا
  7. نام های ایرانی درقاره آمریکا
  8. نمادهای ایران باستان درتمدن های بومی قاره آمریکا
  9. دلیل قطعی برایرانی بودن اینکاها

پنجشنبه30 آذرماه رأس ساعت 14:30
نشانی : تهران- بلوار کشاورز- خ حجاب سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان
دبیرخانه سلسله نشستهای ماهانه فرهنگ مهدوی
تلفن:88941235


اقدامات امام زمان(عج)

از برنامه ‏ها و اقدام‌های امام مهدی(ع)، پدید آوردن رفاه در کلّ جامعه بشری است. در آن دوران، طبق ترسیم آیات و احادیث، جامعه بشری واحدی تشکیل می‏گردد که مانند خانواده‏ زندگی می‏کنند و مسئله ناهنجار جوامع پیشرفته و ابرقدرت و جامعه ‏های در حال رشد و جامعه‏ های عقب ‏مانده و محروم از میان می‏رود و بشریت، ‏به طور کلّی به رفاه اقتصادی و بی‏ نیازی دست می‏ یابد و همین چگونگی، زمینه اساسی رشد و تعالی معنوی و فکری انسان را می‏سازد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

فریب ۲۰۱۲ و نابودی جهان / حجه الاسلام سید مهدی غفاری

دلیل این تبلیغات رسانه ای برای پایان جهان در ۲۰۱۲، پروژه نظم نوین جهانی   New World Order بود که اربابان قدرت و ثروت و صهیونیست های جهان خوار می خواستند در این سال جهان را به نابودی و جنگ بکشانند و با از بین بردن مسلمانان و بعد سایر ادیان ، جهان تک حکومتی خود را که یک حکومت شیطانی به پادشاهی دجال آخرالزمان است بر سراسر گیتی ایجاد نموده و طبق این ادعا در این جهان ، به غیر یهودیان صهیونیست و بردگانشان نباید کسی زندگی کند!

بدین منظور برای ایجاد آمادگی و پذیرش این نبرد ها ، فضای آخرالزمانی را به شدت در رسانه هایشان تبلیغ نمودند تا اگر جهان بصورت طبیعی نابود نشد (که نمی شود) با ایجاد جنگ هایی جهان را به سمت نابودی بکشانند...

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

سازمان سیا و هالیوود چگونه با یکدیگر همکاری می کنند + تصاویر

چگونه از دوران جنگ سرد تاکنون سازمان سیا در صنعت فیلمسازی آمریکا دخیل بوده است؟کدام یک از فیلم‌های هالیوودی در راستای تبلیغ سازمان سیا و نیز ارائه چهره‌ای نامعتدل و خشن از دشمنان آمریکا وارد بازار شدند؟دشمنان دیوسیرتی که مأمورین آمریکایی درصدد نابودی آنها هستند، چه کسانی می‌باشند؟


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

آخرین روز دنیا /مقاله استاد رائفی پور پیرامون پایان دنیا در2012

مقاله استاد رائفی پور پیرامون پایان دنیا در 2012

چند وقتی است که پیامی مشکوک و درعین حال مبهم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است .

پیامی با این مضمون  که در ر روزهای 23 ،24 و 25 دسامبر 2012، زمین  در خاموشی کامل و تاریکی مطلق فرو خواهد رفت و در ادامه با لحنی متمایز و نچسب نسبت به فرض غلط نویسنده این پیام، سخن از نظمی جدید رانده است که جهان پس از این روزها به خود خواهد دید.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

آخرین نبرد در آخرالزمان

شوق آتشین باز آمدن یا آمدن منجى موعود، قرن ها است بشر وامانده از عدالت، معنویت و آزادى را بى قرار ساخته است. هرچند افق نگاه مردمان، گونه هاى مختلفى به انتظار بخشیده است1، اما این واژه در معناى عام خود یکى از مشترکات بشر وانسان معاصر به حساب مى آید. در این میان، ادیان ابراهیمى به این مسأله اهمیتى ویژه مى دهند; چرا که ظهور موعود در هر یک از این ادیان به مفهوم تشکیل حکومت و سرورى بر دیگران است. باتوجه به شرایط کنونى، آنچه دغدغه این نوشتار را فراهم ساخته است، نگاهى کوتاه به بازخوانى اندیشه موعود در جهان مسیحیت است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور - امام هادی

 دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در حسینیه امام حسن مجتبی (ع)

موضوع : امام هادی (ع)

1391/9/23
مدت زمان : 02:13:43
زبان : فارسی
فرمت فایل : MP3
حجم فایل : 23 مگابایت
سازنده : واحد رسانه جنبش مصاف

دانلود فایل

زندگی کویری + صوت

زندگی کویری عنوانی است برای یکی دیگر از گفت‌وگوهای حضوری استاد اسماعیل شفیعی سروستانی. توصیفی از جامعه مسلمین، جماعتی که به رغم ابتلا به صد بلا در غفلت تمام دست و پا می‌زنند ... .  برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زندگی کنونی جوامع شیعی اسلامی به سخنان استاد گوش فرا دهید

رهبر انقلاب در دیدار میهمانان اجلاس اساتید و بیداری اسلامی

حضرت آیت الله خامنه ای،‌ وحدت را یکی از مسائل اساسی و مورد نیاز دنیای اسلام دانستند و افزودند: غرب و امریکا تلاش دارند تا تحت عناوین «شیعه و سنی»، «قومیتها» و «ملیتها» میان مسلمانان ایجاد اختلاف کنند، بنابراین همه ،باید هوشیار باشند، و مسائل را با این دید ، مورد بررسی قرار دهند و نسبت به آنها موضعگیری کنند.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...