آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

راه‌های زیارت امام زمان(ع)

 دلایل ملاقات حضرت ولی‌عصر(عج) با مردم

اگر منظور از زیارت حضرت(عج)، زیارت معنوی و توسل به ایشان باشد، این امر هیچ گونه محدودیتی ندارد و هر کس می‌تواند با شناخت و معرفت صحیح حضرت و توجه قلبی، از هر مکان و در هر زمانی به ایشان متوسل شود و با تقدیم صلوات و سلام به پیشگاه آن حضرت، با آن بزرگوار ارتباط برقرار کند. البته بهتر است به هنگام توسل، دعاها و زیارت‌های منقول از معصومان(ع) مثل زیارت آل یاسین، دعای عهد، دعای فرج و ... را که در کتاب مفاتیح‌الجنان نقل شده است، بخواند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

نشان مهدی (عج) از زبان محمّد (ص)

رسول اکرم(ص) فرمودند: «ای فاطمه! سوگند به آنکه مرا به حق مبعوث داشته که مهدی این امّت از نسل آن دو (حسن و حسین(علیهما السلام)) است، زمانی که دنیا دچار هرج و مرج گردد و نظم و نَسَق خود را از دست بدهد و فتنه‌ها و آشوب‌ها پدیدار گردند و پشت به پشت هم بیایند و راه‌ها منقطع و بسته شود و بعضی بر بعضی دیگر شبیخون زنند و مال و ثروت گروهی از آنها را غارت کنند ...

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

مضمون توقیع را با تشرفات چگونه معنى کنیم؟

در زمان غیبت کبرى عدّه کثیرى از افراد به خدمت حضرت مهدى(ع) رسیده‏اند که گروه فراوانى از علماء بزرگ و یا صلحا و نیکان بودند. این ملاقات‏ها در زمان‏هاى مختلف و در اماکن و بلاد متفاوت رخ داده است. جهات و أسباب این تشرفات متفاوت و مختلف بوده است. در اینجا پرسشى پیش مى‏آید "مضمون توقیع را چگونه معنى کنیم"؟ ‏

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

غایب بودن ما و ظاهر بودن امام

زمین تاریک می‌شود، ما را ظلّ گرفته، نه شمس را! ما چون آن شمس را نمی‌بینیم، می‌گوییم: آفتاب را ظلّ گرفته، وگرنه او همچنان روشن است. چون هم آن سمت کره ماه روشن است و هم سایر نظام کیهانی روشن است. آن را ظلّ نگرفته، ما را ظلّ گرفته، این سحاب هم جلوی آن را نگرفته؛ بلکه مانع ما شده؛ ولی بالأخره از او بر می‌آید که مشکل ما را حل کند. بنابراین هدف خلقت این است که ما فقط عبادت کنیم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

انقلاب مهدى (عج) و دگرگونى روابط اجتماعى

در این رخداد عظیم تاریخ انسان، حقیقتى که همواره به آن وعده داده شده و هیچ ‏گاه لباس واقعیت نپوشید و به عینیت نرسیده؛ آشکار مى‏گردد و عینیت مى‏یابد. در پرتو این دگرگونى بنیادین که جوهرى انقلابى دارد، ماهیت روابط اجتماعى دگرگون مى‏شود و تحولى اصولى مى‏یابد. یعنى روابط ناسالم انسان با انسان هاى دیگر و با طبیعت، دگرگون مى‏شود حتى بسیار بالاتر و در گستره‏اى عظیم‏تر. رابطه انسان با خدا و با خود نیز تحولى ژرف مى‏یابد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب ...

نسل جدید پادشاهان؛ آغازی بر پایان آل‌سعود

با وجود اختلاف‌های بسیار بین جناح‌های مختلف سیاسی خاندان آل‌سعود برای رسیدن به قدرت و با توجه به کهولت سن فرزندان عبدالعزیز، به نظر می‌رسد قانون نانوشته ولی پایدار جانشینی(انتقال قدرت به برادر) اینک کارایی خود را از دست داده و از این پس باید شاهد رقابت بین نواده‌های عبدالعزیز باشیم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

دانلود: تقدیر خداوند برای فرزندان ابراهیم / استاد سروستانی

تقدیر خداوند برای فرزندان ابراهیم چگونه است؟ چه کسی قرار است حکومت جهانی را به ارث ببرد ؟ آیا دنیا میراث فرزندان اسماعیل است یا فرزندان اسحاق ؟ کدام دسته به حکومت جهانی فکر می‌کنند و کدام گروه به حکومت جهانی می رسند ؟ تحلیل این مسئله توسط استاد اسماعیل  شفیعی سروستانی در سومین برنامه از مجموعه برنامه های رویارویی غرب با شرق اسلامی ...

 

دانلود فایل رادیویی این برنامه:

فایل صوتی با کیفیت 128

فایل صوتی با کیفیت کم تر و حجم کم تر

نشست مهدوی/ تصویر اعراب و مسلمانان بر پرده نقره ای هالیوود

با توجه به رخدادهای اخیر در شرق اسلامی و پخش فیلم موهن ساخته شده علیه پیامبر اسلام ص ، موضوع نشست این ماه موعود به عنوان تصویر اعراب و مسلمانان بر پرده نقره ای هالیوود با کارشناسی استاد اسماعیل شفیعی سروستانی تغییر یافت، موعود منتظر شما دوستداران در این نشست بزرگ می باشد.

زمان: پنجشنبه 30 شهریور1391 رأس ساعت 15:30
نشانی: تهران، بلوار کشاورز، خ حجاب سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان
دبیرخانه سلسله نشستهای ماهانه فرهنگ مهدوی
تلفن:88941235-02

سالگرد تاسیس وبلاگ

ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) بر همه شیعیان مبارک باد



امروز ۲۷ شهریور اولین سالگرد تاسیس این وبلاگ می باشد


امیدوارم در طی یک سال گذشته مطالب خوبی را به دوستان مهدوی ارائه داده باشم

و دوستان بابت تمامی کمی ها و کاستی های موجود

مرا مورد عفو و بخشایش قرار دهند

در ادامه این راه پر فراز و نشیب محتاج دعای خیر شما عزیزان هستم

باشد تا هرچه زودتر مقدمات فرج مولا صاحب الزمان(عج) محیا شود و این نور عالم تاب ظهور کنند و همگی در سایه لطف الهی به یاری و مساعدتش نایل شویم

با تشکر فراوان دوستدار شما آرش


چکیده سخنرانی بسیار مهم نصرالله/رسول الله(ص) ما را میخواند

جهان اسلام این روزها داغدار است ، ملتهای مسلمان را غمی بزرگ فرا گرفته است ، هتک حرمت وقیحانه دردانه هستی کم مصیبتی نیست ، توده های مردمی می خروشند و فریاد می زنند و دشمنان از این خشم مقدس در وحشت و درماندگی بسر می برند ، واکنش فوق العاده سران جبهه حق که در پیام امام خامنه ای و تفسیر آن در سخنرانی بسیار مهم سیدحسن نصرالله تجلی کرد و فوران آتشفشان خشم جوانان غیور که روز بروز گسترده تر می شود ، مسئولیت تاریخی ملتهای مسلمان را یادآور می شود ، جهان در پیچ تاریخی بزرگی قرار دارد تحولات عظیمی در راه است ، فصل تازه ای در تاریخ بشریت که با لبیک یا رسول الله(ص) آغاز خواهد شد. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

هنرنمایی نیروی قدس زیرپوست خاورمیانه

هنر نیروی قدس این بود که در تمام آن سال هایی که آمریکا تصور می کرد مبارک و بن علی و ملک عبدالله منطقه را در قبضه قدرت آمریکا نگه داشته و آن را به مکانی امن برای اسراییل تبدیل کرده اند، آتش مبارزه با صهیونیست ها را در دل های مومنان نه فقط روشن نگاه داشت بلکه هر روز بر شدت و شعله آن افزود تا جایی که اکنون زبانه های آن آتش گر گرفته، در حال سوختن دودمان آمریکا در منطقه است. هر وقت آمریکا توانست راز نفرت گسترده از اسراییل در منطقه را دریابد، سر محبوبیت و موفقیت قاسم سلیمانی و مردانش را هم خواهد فهمید.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

روایت پناهیان از پشت پردۀ اهانت‌ به رسول الله

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان گفت: اینهایی که دارند قرآن آتش می‌زنند در واقع حرمت قرآن را به ما یادآوری می‌کنند، اینهایی که دارند به پیغمبر اکرم(ص) بی‌احترامی می‌کنند وظیفۀ ما را به ما یادآوری می‌کنند که ما شخص شخیص پیغمبر اکرم(ص) را به اهل عالم معرفی کنیم و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

سیمای حضرت رسول اکرم(ص) در تورات و انجیل

ظهور پیامبر اسلام ـ صلی الله علیه و آله و سلم ـ بنا بر آن چه که در قرآن آمده در کتب ادیان پیشین از جمله در دین مسیح و دین یهود مژده و بشارت داده شده است چنان که خداوند در قرآن کریم می فرماید:
آنان که پیروی می کنند از پیامبر نبی امی که نام و بشارت او را نزد خود در تورات و انجیل می یابند( اعراف /۱۵۷)در جای دیگر می فرماید: هنگامی که عیسی بن مریم به بنی اسرائیل گفت که من همانا رسول خدا به سوی شما هستم و حقانیت کتاب تورات را که در مقابل من است تصدیق می کنم و نیز شما را مژده می دهم که بعد از من رسول دیگری می آید که نامش احمد است(صف /۶)

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...