آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

اتحاد علیه دشمن

  بسم الله الرحمن الرحیم  

    از ابتدا که ما انقلاب کردیم همیشه تفرقه افکنان سعی در ایجاد تفرقه در میان مردم بوده اند.از راه های ایجاد تفرقه در میان مردم ایجاد تفرقه در میان بزرگان آنان است.هر قشری بزرگ خود را دارد و از آنجا که قشر غالب ما از لحاظ فکر,قشر دانشجویی است ,قطعا بزرگان آنان نیز اساتید دانشگاهی و بزرگان پژوهشی خواهند بود.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

در حال حاضر جو پژوهشی در حوزه ی ادیان,مذاهب,دشمن شناسی,علوم استراتژیک و...در دست دوتن از بزرگان این رشته هاست.استاد رائفی پور و دکتر حسن عباسی.چندی پیش متاسفانه عده ای با انتخاب جمله ای از دکترعباسی ,سعی در تخریب استاد رائفی پور از دید دکتر عباسی را داشتند.این عمل چه عمدی و سهوی همان نتیجه و هدف تفرقه خواهان را می توانست داشته باشد.که خوشبختانه برطرف شد.

   روز پنج شنبه ی هفته ی پیش در همایش حزب الله سایبری هر دوی این عزیزان دعوت شدند و هردو بر روی سن به اهدای جوایز پرداختند.

    دوستان!هنوز هم عده ای متاسفانه در هردو طرف درحال ایجاد شوک هایی از این قبیل هستند(چه سهوا و چه عمدا).امروز باید اختلاف نظرها را فرستی برای پیشرفت دانست,نه وسیله ای برای کوبیدن طرف مقابل.باید دو جبهه  ی امروز که یکی شامل طرفداران استاد علی اکبر رائفی پور و دیگری شامل طرفداران دکتر حسن عباسی می شود را تبدیل به یک جبهه کرد.من کسی نیستم که پیشنهاد های استراتژیک بدهم ولی می دانم که ترویج و تدوین فیلم هایی با مضمون (تطابق سخنان این دو عزیز)می تواند تاحد زیادی جو دوقطبی و پلورالیزه ی امروز را به جبهه ای عظیم و یک پارچه تحت رهبری امام خامنه ای تشکیل دهد.نه فرماندهی کس دیگری.


 

   راه های پیشنهادی:

1.سایت هایی که زمان سخنرانی یکی از این دوعزیز را اعلام می کنند,اقدام به انتشار زمان سخنرانی های هر دوعزیز کنند.

2.سایت هایی که سخنرانی یکی از این دوعزیز را برای دانلود در فضای سایت خود قرار میدهد اقدام به انتشار سخنرانی هردوعزیز کنند.

3.برگزاری همایش هایی با حضور هردو عزیز و موضوعاتی نزدیک به هم.

4.هر سایتی در صورت مشاهده ی ایجاد اختلافی در میان ........بلافاصله واکنش نشان داده و با حمله به تندرو ها و دامن زنندگان به اختلاف از انتشار این اختلاف به جاهای دیگر جلو گیری کند.چراکه (حمله خود بهترین دفاع است).

5.تدوین و نشر سخنان هردو عزیز بصورت مطابق(البته اختلاف نظرات علمی چیز عجیبی نیست.ولی باید درفضای آکادمیک روی آنان بحث شود.نه در سخنرانی ها.....).

6....................................................

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدرضامیررکنی سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 23:17 http://www.ym313.blogfa.com

سلام!
داداش یه آدرسی از وب ماهم پایین میزاری؟
ان شالله با یه تیر دونشون بزنیم.هم منتشر بشه هم بازدیدکننده ی وبمون زیاد بشه!
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد