آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

دانلود دکتر عباسی - من کلاهبردارم؛ پس هستم !

دانلود سخنرانی استاد حسن عباسی .

در همایش من کلاهبردارم؛ پس هستم !


در دانشگاه تهران سه شنبه ۲۲ آذر ۹۰


یک سخنرانی بسیار قشنگ و جنجالی …
لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید





مدت زمان: ۱ ساعت و ۵۶  دقیقه
مکان: تالار ابن سینا / دانشکده پزشکی دانشگاه تهران

موضوع :همایش من کلاهبردارم؛ پس هستم !

فرمت: mp3

کیفیت: عالی

دانلود فایل صوتی:

 

  دانلود از لینک‌های کمکی: FileServe MegaShare Rapidshare  | hotfile  |  Mediafire

حجم: ۲۰ مگابایت

 منبع :دکتر عباسی

نظرات 1 + ارسال نظر
در جستجوی دوست جمعه 25 آذر 1390 ساعت 22:22 http://isff.blogsky.com/

سلام
به ما هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد