آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

اخبار منطقه ۴

احتمال وقوع انفجارهای تروریستی در لبنان


هماهنگی عربی-اسرائیلی-آمریکایی برای آغاز جنگ


عربستان و قطر قصد آتش افروزی در عراق دارند


"ارتش امریکا آماده جنگ با ایران"
سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بدنبال زنان فارسی زبان
...



لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید






گزارش فارس
احتمال وقوع انفجارهای تروریستی در لبنان/هماهنگی عربی-اسرائیلی-آمریکایی برای آغاز جنگ

خبرگزاری فارس: یک کارشناس سیاسی از هماهنگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه با کشورهای عربستان، قطر، امارات و برخی افراد لبنانی برای آغاز انفجارهای تروریستی در لبنان که مقدمه‌ای برای جنگی بزرگتر است، خبر داد.

خبرگزاری فارس: احتمال وقوع انفجارهای تروریستی در لبنان/هماهنگی عربی-اسرائیلی-آمریکایی برای آغاز جنگ

به گزارش فارس، یک کارشناس سیاسی و فعال در عرصه رسانه‌ای لبنان از هماهنگی‌های عربی با رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مانند فرانسه برای آغاز جنگ علیه ایران و حزب‌الله و ایجاد ناامنی در لبنان خبر داد.



حسین مرتضی اعلام کرد که عناصر شبه‌نظامی وابسته به سمیر جعجع رئیس جریان نیروهای لبنان (از متحدان آمریکا) و سعد الحریری نخست وزیر سابق لبنان و رئیس جریان ۱۴مارس (از متحدان آمریکا) اخیرا با سران امنیتی عربستان سعودی دیدار کرده‌اند.



وی افزود که طرف‌های مذکور پس از توافق با طرف‌های قطری، ۷ میلیارد دلار برای حمایت از تجاوز احتمالی اسرائیل به لبنان دریافت کرده‌اند؛ حمایتی که با اقدامات خرابکارانه در لبنان قرار است انجام شود.



این عناصر این مبلغ را از طریق سفارت قطر در بیروت (پایتخت لبنان) دریافت کرده‌اند.



انفجارهای تروریستی قریب‌الوقوع در لبنان



حسین مرتضی افزود که عرصه لبنان در پی این هماهنگی شاهد اتفاقات و انفجارهاییخواهد بود که به دست عناصر شبه نظامی جعجع و حریری انجام خواهد شد. این اقداماتطبق طرح اسرائیل به عنوان توطئه‌ای خواهد بود که این رژیم اشغالگر علیه حزب‌الله آغازخواهد کرد.



مرتضی تاکید کرد که حریری با فرمانده‌هان شبه نظامی خود در پاریس و آنکارا در قالبآمادگی برای آغاز حملات تروریستی دیدار کرده است.



مشغول کردن حزب‌الله در جنگ با اسرائیل برای حمله آمریکا به ایران



این کارشناس سیاسی افزود: طبق گزارش‌های اطلاعاتی محرمانه، برخی افراد در حال اجرای این راهبرد آمریکایی-اسرائیل در لبنان هستند و هدف آن آغاز حمله‌ای فراگیر به ایران پس از مشغول کردن حزب‌الله با جنگ با اسرائیل است. این امر همزمان با بحرانی است که سوریه این روزها با آن دست به گریبان است.



در این گزارش آمده است که تماس‌های محرمانه‌ای اکنون میان تل‌آویو، دوحه، ریاض وابوظبی برقرار است و واحدهای امنیتی فرانسه به این کشورهای اعزام شده است و معاملات تسلیحاتی بین این کشورها و عربستان و امارات نیز انجام شده است.



بنا بر این گزارش، فرماندهان نظامی و امنیتی آمریکا نیز در دو کشور عربستان وامارات حضور دارند و همه این امور همزمان شده است با آغاز به کار شبکه‌های هشداردهنده و سکوی‌های موشکی که در قالب سپر موشکی [آمریکا] در ترکیه مستقر شده است و مستقیما ایران را تهدید می‌کند



پایگاه اطلاع رسانی 'نسیم'

عربستان و قطر قصد آتش افروزی در عراق دارند

تهران - پایگاه اطلاع رسانی 'نسیم' روز چهارشنبه نوشت قطر و عربستان با اجرای طرحهایی در عراق قصد آتش افروزی در این کشور دارند.

عربستان و قطر قصد آتش افروزی در عراق دارند

نسیم به نقل از منابعی که آنها را مطلع نامید نوشت قطر کمک های مالی زیادی برای ایجاد فتنه و آشوب در عراق هزینه کرده است تا بی ثباتی در این کشور پس از خروج نیروهای آمریکایی نیز ادامه پیدا کند.

به گفته این منابع این اقدام قطر به تلافی موضع حمایتی بغداد از دمشق است و آمریکا از این اقدام قطر راضی به نظر می رسد.

این منابع فاش ساختند که عربستان نیز از فعالیت گروههای مسلح وابسته به سازمان القاعده در عراق حمایت می کند.

بر اساس این گزارش دفتر ویژه فرماندهی ارتش عربستان که 'مقرن بن عبدالعزیز' فرماندهی آنان را برعهده دارد بر اینگونه فعالیت ها در عراق نظارت می کند.



رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا می‌گوید ارتش این کشور آماده است در صورت لزوم ، به ایران حمله نظامی کند.


ژنرال مارتین دمپسی در مصاحبه با رسانه‌های امریکا در افغانستان گفت: "ما در حال بررسی طیفی از گزینه‌ها هستیم. من اطمینان دارم، گزینه‌هایی که ما در حال توسعه و پیشبرد آن‌ها هستیم در حال رسیدن به مرحله‌ای هستند که در صورت لزوم قابل اجرا باشند."

هشدار وی در حالی است که پیشتر لئون پانتا وزیر دفاع امریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران گفته بود هیچ گزینه‌ای از دستور کار خارج نشده است.

به گزارش روزنامه دیلی تلگراف، دمپسی افزود، وی به آرامی مقدمات پشت صحنه برای اقدام نظامی علیه ایران را هدایت کرده است.

وی تصریح کرد: "بزرگ‌ترین نگرانی من این است تهران تصمیم ما را اشتباه برآورد کند. هرگونه برآورد اشتباه به این معنی است که ما وارد جنگ می‌شویم و این موضوع یک تراژدی را برای منطقه و جهان رقم خواهد زد."

ژنرال امریکایی همچنین اذعان کرد امریکا با اسرائیل برای به دست آوردن اطلاعات محرمانه درباره ایران همکاری می‌کند.

این درحالی است که وی نگفت آیا ارتش امریکا به واسطه پهپادهای جاسوسی به جمع آوری اطلاعات می‌پردازد یا خیر.

ارتش ایران، ۴ دسامبر، یک هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی امریکا را که با عبور از افغانستان و ایران وارد قلمرو هوایی این کشور شده بود، با کمترین آسیب، سرنگون کرد.

گفتنی است، امریکا و رژیم اسرائیل همچنان با دستاویز قرار دادن اتهام ادعایی خود مبنی بر این که برنامه هسته‌ای ایران ممکن است بعد نظامی داشته باشد، این کشور را با "گزینه" حمله نظامی تهدید می­کنند.

تهران ضمن رد این اتهامات می‌گوید، به عنوان یکی از امضا کنندگان پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان‌پی‌تی) و یکی از اعضای آژانس بین المللی انرژی اتمی حق توسعه و دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای را دارد.




نسخه چاپیارسال به دوستان
احزاب مخالف دولت اردن:
دولت اردن قدرت و اختیاری از خود ندارد

خبرگزاری فارس: احزاب مخالف دولت اردن با اشاره به مسائل جاری در این کشور اعلام کردند که دولت اردن قدرت و اختیاری از خود ندارد.

خبرگزاری فارس: دولت اردن قدرت و اختیاری از خود ندارد

به گزارش فارس، کمیته عالی احزاب مخالف دولت اردن با صدور بیانیه ای که یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت گفت: مسائل و حوادث رخ داده در دوره اخیر نشان داد که دولت، قدرت و اختیاری از خود ندارد و کشور توسط دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی اداره می شود.
 
در این بیانیه آمده است: متاسفانه آزادی های عمومی در کشور به شدت کاهش پیدا کرده و حوادث میدان داخلیه، سحلوب و حوادث روز جمعه در مفرق نمونه هایی از این کاهش آزادی در کشور است.
 
در بخشی از این بیانیه آمده است: حوادث روز جمعه در مفرق نشان داد که نیروهای امنیتی مسوول اداره کشور هستند و آشکارا به ضربه زدن به قدرت و اختیار دولت می پردازند.
 
احزاب مخالف دولت اردن در رابطه با فساد حاکم بر این کشور نیز افزودند: متاسفانه در اردن هیچ اقدام جدی در راستای مبارزه با فساد صورت نمی گیرد و تعدادی از افراد بیگناه، سپر بلای افراد فاسد با نفوذ شده اند و به جای دانه درشت‏ها مورد هجوم قرار می گیرند.
 
این بیانیه در رابطه با افزایش قیمت ها در کشور نیز افزود: دولت در هفته های اخیر قیمت بسیاری از محصولات را افزایش داده و دلیل اصلی این موضوع نیز صادرات کالاهای اردنی به سرزمین های اشغالی است.
 
در پایان این بیانیه، از حکومت اردن خواسته شده تا ضمن مبارزه با فساد، هرچه سریع تر با تحقق اصلاحات سیاسی و اقتصادی، به خواست شهروندان پاسخ مثبت دهد.



معاریو فاش کرد:
سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بدنبال زنان فارسی زبان
بنابر اعلام منابع آگاه سرویس جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در نظر دارد در راستای ماموریتهای خود گروهی از زنان فارسی زبان را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه معاریو، سرویس اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در نظر دارد از این زنان فارسی زبان در یکی از شعبات اطلاعاتی خود استفاده کند.

بنابر اعلام معاریو تل آویو در حالی که در نظر دارد کشورهای مختلف جهان را به افزایش تحریم و فشار علیه ایران قانع کند، از سوی دیگر موضوع ایران را با بهره گیری از افرادی که به زبان فارسی مسلط هستند پیگیری خواهد کرد.

بر این اساس در راستای عملی شدن این طرح در هفته جاری بر مبنای دعوتی که از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح شد، تعدادی از زنان با اصلیت ایرانی وارد یکی از پادگانهای ارتش در نقاط مرکزی فلسطین اشغالی شده اند.

به گزارش معاریو مقامات ارتش نیز از بین زنانی که فارسی صحبت می کنند، نیروهای موردنظر خود را انتخاب خواهند کرد. البته آن طور که اعلام شده ارتش اسرائیل برای استخدام این نیروها با توجه به تعداد کم مهاجران ایرانی به فلسطین اشغالی دچار مشکل است.

همچنین قانع کردن زنان فارسی زبان برای ورود به ارتش امری مشکل بوده که البته در این برهه برای ارتش رژیم صهیونیستی که در پی اطلاع دقیق از جزئیات تحولات ایران است، امری حیاتی تلقی می شود




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد