آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

خطرات ۲۰۱۲

رئیس مرکز بررسی­ های دکترینال در گفتگو با مشرق مطرح کرد:
قطر، سعودی و طالبان، مثلث تهدید تروریستی در سال 2012


به تصویر کشیدن حمله اتمی ایران به
اسرائیل در سال 2013 + فیلم
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



حسن عباسی، قطر را به دلیل وجود سرفرماندهی نیروهای آمریکا در این کشور، اجازه به طالبان برای گشایش دفتر در دوحه و عزم این کشور برای ایجاد بی­ ثباتی در منطقه، مهم­ترین عامل تهدید علیه امنیت ایران در سال 2012 دانست.

رئیس مرکز بررسی­ های دکترینال در گفت وگو با مشرق، منظومه­ تروریسم در سال 2011و 2012 را تشریح کرد.

به گفته­ وی، آمریکا در سال 2011 برای مهار بیداری اسلامی از عربستان در نقش ممانعتی علیه انقلاب در کشورهای مصر، یمن و بحرین استفاده کرد. هم­چنین از ترکیه برای ایفاء نقش الهام ­بخش برای انقلابیون جهان اسلام، در شکل­ دهی به حکومت­های سکیولار در کشورهای در حال انقلاب بهره برد. اما با شکست استراتژی مهار دو جانبه­ بیداری اسلامی توسط عربستان و ترکیه، آمریکا برای سال 2012 استراتژی «ویران­گری خلاق» را در پیش گرفته است. در ویران­گری خلاق، آمریکا می­ کوشد بی­ ثباتی سیاسی کشورهای دیکتاتوری منطقه که حاصل بیداری اسلامی است را از طریق ایجاد و گسترش بی ­ثباتی امنیتی در سایر کشورهای منطقه، خنثی و کم اثر کند.

حسن عباسی، بازی­گران انتخاب شده­ آمریکا برای ایفاء نقش مزبور را مثلث قطر، عربستان و طالبان معرفی کرده و کشور قطر را بازی­گر اصلی بر هم زننده­ ثبات امنیتی منطقه در 2012 شناساند.

این کارشناس مسائل استراتژیک، در پاسخ به این پرسش که دلیل گشایش دفتر طالبان در قطر چیست، به بیان مأموریت جدید طالبان در ایفای نقش ویران­گری خلاق از سوی آمریکا در منطقه پرداخت.

از این دیدگاه، طالبان با هماهنگی قطر و عربستان، مأموریت دارد تا در سوریه، عراق، بحرین، لبنان، مصر، تونس، و سودان، اقدام به گسترش تروریسم وهابی نماید.

وی خاطرنشان کرد که وقایع تروریستی ماه­های اخیر در سوریه، سرآغاز این مأموریت مشترک قطر، طالبان و عربستان بود و اذعان داشت که پس از این که مهره­ عربستان در دولت عراق یعنی طارق الهاشمی، سوخت و اقدامات تروریستی او در صحنه­ عراق برملا شد، بلافاصله عربستان و قطر، به پشتیبانی و تجهیز طالبان و اعزام جوخه­ های مرگ به عراق پرداختند که در روزهای پس از فرار الهاشمی به کردستان عراق تاکنون، عمده­ وقایع تروریستی در عراق از سوی این گروه­ها انجام می ­شود.

به اعتقاد رئیس مرکز بررسی­های دکترینال، آمریکا و اسراییل، با توسل به تروریسم وهابی مثلث عربستان، قطر و طالبان، قصد ممانعت و مهار بیداری اسلامی را دارند که برخلاف انتظار آن­ها، تروریسم وهابی، بیداری اسلامی را تشدید خواهد نمود و مشت وهابیت را در همراهی با صهیونیست­ها برملا خواهد ساخت.

وی دلیل سماجت قطر و عربستان در بازی جدید آمریکا را، نگرانی این دو دولت از وقوع انقلاب در سطح مردم عربستان و قطر برشمرد، و دلیل مذاکرات آمریکا و انگلیس با طالبان در افغانستان، و گشایش دفاتر طالبان در قطر و سپس در عربستان را انتقال میدان عمل طالبان از افغانستان به سوریه، عراق، مصر، یمن، لبنان و بحرین، برای بی­ثباتی امنیتی در این کشورها ارزیابی کرد.

به گفته­ حسن عباسی، جدی­ترین تهدید علیه امنیت ایران در سال 2012 میلادی و 1391 شمسی، از سوی مثلث قطر، عربستان و طالبان است.

وی، قطر را به دلیل وجود پایگاه سرفرماندهی نیروهای آمریکا در قطر، موسوم به «سنتکام»، و اجازه به طالبان برای گشایش دفتر در دوحه، و عزم جدی این کشور برای ایجاد بی­ ثباتی در منطقه، با چراغ سبز آمریکا را مهم­ترین عامل تهدید علیه امنیت ایران در سال 2012 معرفی نمود و قطر و عربستان را اسپانسرهای اصلی تروریسم در منطقه خواند.

"ویران­گری خلاق" استراتژی نومحافظه کاران آمریکاست که در مؤسسه­ امریکن اینتر پرایز طراحی شد و اکنون جناح مقابل یعنی دموکرات­ها در کاخ سفید، از آن استراتژی برای برهم زدن ثبات منطقه استفاده می­ کنند.




در فیلم کوتاهی به نام «روز آخر» برای همراه ساختن حس همدردی عمومی با خصومت‌های این رژیم علیه ایران، حمله اتمی ایران به اسرائیل به تصویر کشیده شد.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، رژیم صهیونیستی که همیشه سعی بر آن داشته تا خود را ماهیتی مظلوم و ستمدیده و دشمنان خود را اشخاصی ظالم و درنده معرفی کند، این بار نیز برای همراه کردن اذهان عمومی با خود و سیاست‌هایش دست به ساخت فیلمی زد که در آن حمله اتمی ایران به اسرائیل به تصویر کشیده شده است.

اسرائیل که خود را خارج از تمامی قوانین بین‌الملل دانسته و آنها را تنها برای دیگر کشورها می‌خواهد، هنوز به پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای نپیوسته و بنا بر آمارهای موجود دارای بیشترین کلاهک‌های هسته‌ای و سلاح‌های نامتعارف در خاورمیانه و حتی جهان است.

این رژیم سعی دارد تا مسائل را در هم آمیخته و جای حق و باطل و مظلوم و ظالم را کاملاً تغییر دهد. همانطور که در این فیلم نیز دیده می شود اسرائیل و مردم آن به گونه‌ای به تصویر کشیده شده‌اند که نقاب مظلومین را به چهره داشته و توسط ایرانیان مورد حمله قرار گرفته‌اند،‌ حال آنکه تاریخ و حوادث چند دهه اخیر کاملاً عکس آن را گواهی می‌دهد.



دانلود


صهیونیسم و غرب مدت‌هاست که در تلاشند تا برنامه هسته‌ای ایران را به گونه‌ای کاملاً وارونه جلوه دهند. هرچند هنوز با وجود فشارهای زیاد آمریکا و صهیونیست‌ها به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، این آژانس هیچ‌گونه مدرک و شواهدی دال بر ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران نیافته است، اما این افراد سعی دارند تا در اخبار، فیلم، انیمیشن و کلیه وسایل رسانه‌ای خود صورت مسئله را تغییر داده و عنوان دارند که ایران نه تنها دارای سلاح هسته‌ایست بلکه می‌خواهد آن را بر سر اسرائیل خراب کند.

مسلماً یک مخاطب هنگامی که در معرض چنین هجمه‌های وسیع و سنگینی از اخبار کذب و دروغ رسانه‌های صهیونیست و آمریکا ــ که بنا بر مدارک و شواهد موجود رسانه‌های اصلی آمریکا نیز کاملاً در اختیار صهیونیست‌ها قرار دارند ــ ناخواسته در ضمیر ناخودآگاه خود باور خواهد کرد که ایران واقعاً دارای سلاح هسته‌ایست و لذا کاملاً از یاد می‌برد که این اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی است که نه تنها دارای بیشترین کلاهک‌های هسته‌ایست بلکه هیچ الزامی نمی‌بیند که بخواهد جوامع بین‌المللی و قوانین آن را به رسمیت شناخته و به معاهدات آن تن دهد.

این فیلم کوتاه کاملاً به گونه‌ای ساخته شده تا حس همدردی و حمایت بیننده را نسبت به رژیم صهیونیستی برانگیزد، تا بدین طریق این رژیم غاصب بتواند جواز لازم برای انجام هرچه بیشتر اعمال ضد انسانی خود از جمله ترور شخصیتی (همچون ترور دانشمندان هسته‌ای ایران) و نیز اعمال هر نوع فشار به ایران (حتی استفاده از بمب هسته‌ای) را برای خود مجاز بشمارد و به اصطلاح دست به یک حمله پیشگیرانه بزند.


حال وقتی می گویند در سال ۲۰۱۳ ما به آنها حمله اتمی میکنیم یعنی می خواهند دلیلی برای حمله به ایران در سال ۲۰۱۲ داشته باشند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد