آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

سپاه اسلام پشت مرزهای اسرائیل!

نگاهی به فرمایشات مهم امام خامنه ای

و سردار شجاعش در نیمه خرداد

سپاه اسلام پشت مرزهای اسرائیل! 


هنوز چندماهی از اعلام وضعیت بدر و خیبری در دی ماه گذشته توسط فرماندهی جبهه حق نمی گذرد که آخرین وضعیت رویارویی جبهه حق و باطل توسط معظم له آشکار می گردد ، سپاه اسلام در پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده است! و این حقیقتی است که دوست و دشمن به خوبی می توانند صحت آن را دریابند ، طوفان مصر در حالی  اوج می گیرد که حزب الله لبنان در شرایط آرمانی خود قرار دارد ، ملت زخم خورده فلسطین در انتظار انتقام بوده و توده ملتهای مسلمان در اردن و سوریه و یمن و لیبی و ... در آرزو و انتظار حرکت به سمت قبله اول مسلمانان هستند، صاعقه ای که با محوریت ایران بزودی بر سر دشمنان غاصب فرود خواهد آمد  

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



فرمایشات مهم ولی امرمسلمین(مدظله) در سالروز رحلت امام (ره) حاوی نکات مهمی بود که توجه و واکنش بسیاری از رسانه ها و مراکز قدرت جهانی را به خود جلب کرد ، معظم له در این بیانات به موارد مهمی اشاره فرمودند که به برخی از آنها می پردازیم:

  1-  لشگر اسلام پشت دوازه های خیبر

امروز پشت مرزهاى ما خمینى خیمه زده است!

این جمله ی مورد اشاره ولی امر مسلمین(مدظله) بسیار مهم بود و می توان در راستای همان بشارت تاریخی معظم له " ما در شرایط بدر و خیبر هستیم "  مورد تحلیل و تفسیر قرار گرفته و به خوبی نزدیک بودن تحقق آن را نشان دهد ، یقینا امروز لشگر مسلمین نه تنها در پشت مرزهای رژیم صهیونیستی در لبنان و مصر و اردن و سوریه اردو زده است که حتی در درون مرزهای فلسطین اشغالی نیز وضعیت به همین گونه بوده و رژیم اشغالگر قدس از درون و برون در وضعیت بسیار شکننده  و خطرناکی روبرو می باشد ، همان حقیقتی که امام خامنه ای(مدظله) در اواخر فرمایشات دیروز بار دیگر و با عبارتی متفاوت آن را بیان فرمودند :

رژیم صهیونیستى احساس لُختى میکند؛ دستپاچه‌اند، حیرت‌زده‌اند. این داد و بیدادهائى که مى‌بینید از قول سران صهیونیست نقل میشود و دم از کار نظامى و حمله‌ى نظامى میزنند، اینها حاکى از دست خالى و حاکى از وحشت و حیرانى آنهاست؛ میدانند که در این شرائط، از همیشه آسیب‌پذیرترند؛ هرگونه قدم کجى بردارند، هرگونه حرکت ناشایستى انجام بدهند، مثل صاعقه‌اى بر سر خودشان فرود خواهد آمد.

و همه ی این حقایق نشان می دهد که غده سرطانی اسرائیل در نفس های آخر حیات ننگین خود قرار دارد هرچند ممکن است قبل از نابودی کامل ، دست به جنایتی نیز بزند.

از سویی دیگر پاسخ قاطع نظام جمهوری اسلامی به تهدیدات غرب و آمریکا در مسئله هسته ای که به خوبی در بیانات مهم ولی امر مسملین خود را نشان داد ، به غرب فهماند که ایران به هیچ وجه قصد تسلیم و کوتاه آمدن ندارد و در واقع غرب پاسخ خود  در مذاکرات مسکو را از هم اکنون دریافت کرده است و می داند که ایران خود را برای بدترین سناریوها هم آماده نموده است ، سناریوهایی که البته تاثیری جز تسریع نابودی رژیم صهیونیستی و رسیدن به پیروزی نهایی نخواهد داشت.

 2-  حقیقتی عظیم در حال طلوع است

" فضاى سیاسى و اجتماعى منطقه به طور اساسى تغییر کرده؛ این مال همین حالاست، «باش تا صبح دولتش بدمد، که این هنوز از نتائج سحر است» "

ولی امر مسلمین(مدظله) در فرازی دیگر از بیانات خود به تحولات منطقه اشاره کرده و ضمن بسیار مهم دانستن مجدد آنها ، تغییرات بزرگ انجام گرفته از ابتدای بیداری اسلامی را قدم و نتایج اولیه این حرکت بیان فرمودند که نشان می دهد که در نگاه معظم له این انقلابهای عظیم و بی سابقه ی دارای نتایج بسیار بزرگتر و عظیم تری خواهد بود که سقوط چهار دیکتاتور با عمر چند دهه ، از نتائج اولیه آن است و به خوبی نشان میدهد نتیجه کامل این انقلابها  که در بیان معظم له به " صبح کامل " تعبیر شد بسیار فراتر از تحلیل ظاهری کارشناسان بوده و امری عظیم تر خواهد بود ، امری که در فرمایشات پیشین معظم له می توان نشان آن را به خوبی رصد کرد : تمدن نوین اسلامی ، مجموعه ی متحد اسلامی ، قدرت بین الملل اسلامی ، خاورمیانه اسلامی و ... که البته این حقایق درخشان ، روشن تر از آن است که نیازی به تحلیل و تفسیر داشته باشد.

 

 

3-  تحولات مصر سکوی پرش تحولات تاریخی خاورمیانه

قضیه‌ى این انقلابها خیلى مهم است. من بر روى مصر تکیه کنم. مصر کشور بزرگى است، مصر ملت کهنى است، مصر یک منطقه‌ى اساسى در دنیاى اسلام بوده...

تاکید مجدد ولی امر مسلمین بر روی قضیه مصر نشان از اهمیت بسیار بالای این کشور در تحولات منطقه ای و جهانی دارد ، تداوم انقلاب مصر با وجود گذشت نزدیک به 18 ماه از آغاز آن و تحولات بزرگی که در چند هفته آتی در پیش رو دارد بر اهمیت آن می افزاید.

با این تاکیدات امام خامنه ای(مدظله) و جوش و خروش انقلاب مصر از یک سو و مجاورت آن با دشمن اصلی جهان اسلام آینده پیش رو باید منتظر تحولات بزرگ مصر بود که به خوبی می توان آن را سکوی پرش و کاتالیزور سایر انقلابهای منطقه قلمداد کرد.

قابل توجه است ، در فرازهای پایانی که امام خامنه ای بیان می دارند " نگاه ما به منطقه، امیدوارانه است " بلافاصله بار دیگر به تحولات مصر باز می گردند :

نگاه ما به منطقه، امیدوارانه است. کشور مصر امروز به مسائل داخلى خودش مشغول است، که طبیعت انقلابهاست....

که شاید بتوان کلید تحولات آتی منطقه را در وقایع مصر و جوش و خروش عزت اسلامی ملت مصر جستجو کرد ، چیزی که دشمنان سعی دارند با تبلیغات عظیم رسانه های و دروغ و تهمت آن را در فجایع شیاطین شام و فروپاشی سوریه رقم بزنند.

 4-  تاکید مجدد بر ادامه ضعف و بحران غرب

غربى‌ها و آمریکائى‌ها هم که همیشه پشتیبانهاى بى‌قید و شرط رژیم غاصب بوده‌اند، امروز از همیشه گرفتارترند. امروز غرب با سیلى صورت خودش را سرخ نگه داشته است. آنها مشکلات مالى، مشکلات پولى، مشکلات اقتصادى، مشکلات اجتماعى دارند و در مواجهه‌ى با مردمِ خودشان درمانده‌اند. چندین حکومت طرفدار آمریکا در اروپا ساقط شدند. مردم اگر میدان پیدا کنند، هر گونه نشانه‌ى استکبار آمریکائى را که در اروپا مشهود است، با حضور خودشان، با قدرت خودشان خواهند زدود. امروز وضعشان این است. خود آمریکا هم بدتر از همه. ملتها از آمریکا متنفرند. آمریکا دچار بحران است.

مطمئنا این بحران فراگیر اقتصادی - اجتماعی در غرب و آمریکا به میزان زیادی بر حمایت آنها ار رژیم صهیونیستی و فشار بر ایران اثر گذاشته و کفه ترازوی رویارویی را به نفع ایران تغییر داده و می دهد ، از این روست که شیاطین صهیونیستی برای آغاز هرگونه شرارت بر علیه ملتهای منطقه و ایران اسلامی در شک و تردیدی عمیق فرورفته و البته به تنهایی نیز جرات و جسارت چنین دیوانگی را ندارند چون به خوبی می دانند هشدار " وا کنش صاعقه ای" رهبری جبهه حق تا چه اندازه واقعی و حقیقی است. 

5-  هشدار نسبت به توطئه اختلاف مذهبی بین شیعه و سنی


امروز آمریکائى‌ها از تجربه‌ى انگلیسى‌ها دارند استفاده میکنند در ایجاد اختلاف مذهبى بین شیعه و سنى. انگلیس‌ها متخصص دشمنى انداختن بین گروه‌هایند - از جمله بین شیعه و سنى در دنیاى اسلام

هشدار چندباره ولی امر مسلمین(مدظله) نشان از توطئه های پنهان و آشکار دشمنان در این عرصه دارد تا بلکه با تضعیف هرچه بیشتر مسلمانان و علی الخصوص شیعیان از حقیقت بزرگی که در حال وقوع است جلوگیری نمایند ، توطئه ای که بنا بر روایات عصر ظهور تبدیل به فاجعه ای خواهد شد برای کشتار شیعیان سوریه و عراق و عربستان و ایران به دست سفیانی  و البته این توطئه می تواند با هوشیاری مسلمانان و شیعیان و توجه به اوامر ولایت در مراحل اولیه خود خنثی شود و در اینصورت می توان امیدوار بود که عذاب سفیانی از مسلمانان عصر ظهور برداشته شده یا به اندازه قابل توجهی تقلیل یابد تا حرکت بزرگ اشرار شام در هنگام ظهور در مراحل اولیه آن در نطفه نابود شده و مسلمانان زودتر از پیش بینی ها برای فتح قبله اول مسلمین به سوی این دیار شریف راهی شوند برای فتح قلعه خیبر.

 بشارتهای سردار شجاع اسلام ، دکتر احمدی نژاد

 در شب رحلت امام عزیز در مرقد مطهر نیز قابل توجه است :

 

به فضل الهی بزودی جهان از وجود زورمداران و تحقیر کنندگان حقیقت و کرامت انسانی و ستمگران و مستکبران خالی خواهد شد و توحید و عدالت و عشق و آزادی در جهان مستقر خواهد شد.

ملت های سرخورده از حکومت های خودخواه، مستکبر ، دنیا طلب و گروه های چپ و راست به دنبال حکومت صالحان و عدالت و آزادی حقیقی هستند و این نوید آن است که اندیشه حکومت مهدوی به سرعت در حال گسترش است.

-امام راحل (ره) تحقق همه آرزوهای الهی و فطری انسان را در حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج ) باور داشت و در آرزوی آن یک عمر مجاهدت کرد و فرمود که این قرن به خواست خدا قرن غلبه مستعفان بر مستکبران است.

- به فضل الهی این اندیشه و راه امام خمینی(ره) به اندیشه و راه همه ملتها و بشریت تبدیل خواهد شد.
-اندیشه حکومت مهدوی بسرعت در حال گسترش است

امام تنها و کاملترین جایگزین وضع موجود جهان را مدیریت جهان شمول حضرت ولی عصر (عج) می دانست.

و البته حمایت پرشور مردمی در سفرهای استانی و همچنین مراسم مرقد نشان می دهد که ملت ایران علی رغم همه تخریبها و تهمتها همچنان مدال بصیرت و هوشیاری را بر سینه دارد

.....................

پ . ن :

 امروز روزی تاریخی برای کعبه بود ، روزی که کعبه با نور امیرالمومنین(ع) روشن شد

و خانه حق سخت در انتظار روزی بزرگ دیگریست ، روزی که جهان به نور امام مهدی(عج) روشن خواهد شد. روزی که در آن حجت حق بر دیوار کعبه تکیه زند و ندای یا اهل العالم انا بقیه الله سر دهد و با نشانه ها و وقایع بی نظیر کنونی امیدواریم که آن روز مبارک بسیار نزدیک باشد.


برگرفته از سایت رایحه ظهور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد