آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال
آخرالزّمان

آخرالزّمان

آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با صهیونیسم جهانی - شناخت شیطان ودجال

پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد استاد رائفی پور

http://www.anti666.ir/WwW.ANTi666.iR/iMaGe/hAsAn%20fArAhAnI%20WwW.ANTi666.iR.jpg

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

مطلب زیر عینن از سایت
رئیس جمهور مجازی درج شده است


بسم الله الرحمن الرحیم


سلام بر مبشران و منتظران ظهور


اینبار نیز متاسفانه باید برای افشاگری شخصیتی مجهول الحال و خوشبختانه برای روشنگری شما همراهان گرامی دست به کیبورد شده و بنویسم...

بنا بر همین هدف؛بی پرده در باب مشکلات مغرضانه ای که اخیرا سر راهمان قد علم کرده صحبت خواهم کرد و در این باب از افشای نام هیچ فردی در راه اثبات حقانیت کلاممان ابایی ندارم.


اسم حسن فراهانی را چندی ست که می شنوید!البته به لطف تلاش این شخص برای نیل به مشهوریت!آن هم به هر قیمتی...



که این کار نیز به لطف دوستان بی بصیرتمان در برخی سایت ها که تنها برای بازدید بیشتر اقدام به پخش سخنرانی یک نفره ی!!! حسن فراهانی نمودند ( که البته میتوان احتمال داد دوربین را نیز، خود برای خود روشن کرده! و سوالات موهوم و بی اساسش را از زبان دانشجویان فرضی! در حضور دانشجویان فرضی!!!در راه نقد و توهین و تمسخر و تکذیب سخنان اساتید موجه و برجسته ای چون استاد علی اکبر رائفی پور یا استاد حسن عباسی ضبط نموده و پیش از پاسخگویی این بزرگواران به پخش آن در نهادها و تشکل های مذهبی همت گماشته!)

که هدفی جز به چالش کشیدن اهداف بزرگی چون آگاهی بخشی به جوانان؛ دشمن شناسی و دین باوری که همیشه و همواره جزو اهداف اساسی این استادان عزیز بوده و خواهد بود نداشته و ندارد.



حقیر با توجه به سابقه ی گسترده ای که در زمینه ی فعالیت در فضای مجازی داشتم به سادگی میتوانم حدس بزنم پشت پرده ی حمایت های بیهوده ی سایت های مذکور از این شخص چه بوده...!!

بر هر فرد آگاهی آشکار است جز چند تن از مدیران و مسئولان همین سایت ؛و عده ای بسیار محدود ؛ کسی در تکمیل بخش نظرات این سایت همکاری نمیکند...

ای کاش چنین سایت هایی که حال برایمان اثبات شد با زدن برچسب های مذهبی و البته استفاده از حربه های کلیک و تبلیغات ؛ همیشه به دنبال جذب مخاطب بوده اند و بس! بدانند با نشر اکاذیب چنین افرادی فقط سابقه ی مثبت گذشته ی شان را به سخره میگیرند...
(در اثبات این صحبت در صورت حاشیه سازی، به حد کافی سخن و مدرک خواهیم داشت...!)




حال میدانیم ؛

کسیکه به دلایل بسیاری همچون موارد زیر، ظهور ناموفق، حاشیه دار و مهمتر از همه خطرناکی در عرصه ی آگاه سازی داشته؛با ما روبه روست...

موارد را عرض میکنیم قضاوت با شما:


1_در میان سوالات مطرح شده توسط این آقا از زبان دانشجوی فرضی به وضوح طرفداری از طرح ها و برنامه ریزی های موذیانه ی یهود به چشم میخورند!!!!

و این اصل را با سوالاتی مبتنی بر موارد زیر میتوان اثبات کرد:


_نفی طرح راز دلار ؛

_نفی صحت شماره ی پرواز هواپیماهای 11 سپتامبر

_نفی همکاری انگلستان؛ جوامع مخفی یهود و فروغی

_نفی دخالت نیروهای غیبی اجنه در موساد (با کدام مدرک؟!!!)

_نفی غرض ورزی آشکار صهیونیست (لاوی) در تغییر رنگ شلوار جین از ذغالی به آبی

_نفی تهاجم فرهنگی غرب در صنعت پوشاک (کفش ، شلوار جین و ...)

_نفی طرح اثبات شده و مغرضانه ی واژه ی کوکاکولا و تمسخر آن با بر عکس کردن نام پروردگار (الله) و تشابه آن با نام مرلین منسن ملعون!

(ای کاش در مقدسات اسلام کمی تعصب به خرج می دادید! این لجبازی کودکانه تامل بر انگیز است...!)



_بزرگ جلوه دادن قشر محدود شیطان پرستان در ایران

_رد مدارک مستند دخالت اشکار انگلستان در کشتار 7میلیون ایرانی

_توضیح و تفسیر بی مورد شخصیت های فاسدی چون لیدی گاگا(!!!) و ...


2-تقطیع جملات سخنران و برداشت خلاف واقع از حقیقت به نفع خود!

3-بازی با احساسات و مقدسات ملت با به کار بردن واژه هایی چون جفا به خون شهدا و نظام...
و در این بین اتهام دشمن هراسی زدن به کسی که همیشه سعی در اثبات اهمیت دشمن شناسی و دین باوری تنها برای آگاه سازی و دفاع از مقدسات نظام را بر عهده گرفته و به دوش می کشد...



4_
تلاشی از سر نا آگاهی برای زیر سوال بردن عملکرد ریاست جمهوری در میان جوانان آذربایجان...
(شما باید بهتر بدانید که مسائل امنیتی را نباید مطرح کرد!)


5_تشریح و توصیف عملکرد و ظاهر یک خواننده ی فاسد غربی برای توجیه عدم وجود تهاجم فرهنگی در صنعت پوشاک! (چرا اینقدر سهل انگاری؟!!!)


6_حسادت !
(به روشنی قابل درک هست که هرکس به راه اساتید ذکر شده ایمان نداشته باشه، مطمئنا از محبوبیت ایشان آزرده خواهد شد!!!و برای درمان این مشکل با رد حقیقت، در سوالات جاهلانه ی خود طی طریق میکنه!!!)
7- گمارده شدن از سمت شخص یا اشخاص دیگری برای حاشیه سازی و نشر اکاذیب!
(طبق آنالیزی که بنده از نحوه صحبت های ایشون در این سخنرانی یکنفره! داشتم، علیرغم استدیویی بودن و ضبط چند روزه ی سخن چنینی (به جای سخنرانی!)، متوجه شدم ایشون فاقد توانایی آنالیز و برنامه ریزی حرفه ای هستن!!!. به عنوان مثال اگر توجه کرده باشین، بارها و بارها در این فیلم ضبط شده، برای تکمیل جمله هاشون توسط "افعال مناسب" دچار مشکل شدن!
کسی که نمیتونه برای جملات ادبی از پیش نوشته شده! از افعال مناسب استفاده کنه، این جا در جایگاه سخنران، به نقد پژوهش های مستند و تثبیت شده میپردازه! و این موارد اصلا با هم خوانایی ندارن! ایشون هوش و استعدادی برای همه اینکارهای کوچک! ندارن!)


8_به دنبال حسادت آشکاری که ذکر شد، احساس حقارت و پیدا کردن راهی برای خودنمایی! (وقتی کسی نه نگاهتون کنه! نه اسمتون رو شنیده باشه! و نه بعد از دیدن و شنیدن حرف های شما، براتون تره خرد کنه، این موارد پیش میاد!)


9_کینه به دل گرفتن از برخی به دلایل گذشته ای نامعلوم! (خودشون بیشتر در جریان هستن!!!)


و ...


لازم به ذکر است تلاش ایشان برای این شهرت طلبی به نام آگاه سازی؛
(زیرا در هیچ جای این سوالات بی بنیاد، آگاهی و دانشی بر علم ما افزوده نشد...!)
به ساخت این این فیلم ویدیویی توسط خودش!منتهی شد که تنها، در مکانی با سکوت محض! نشسته و صحبتشان را بدون بسم الله الرحمن الرحیم آغاز می کنند که نشان از این دارد که گویا مدتهاست این سخنرانی ها ادامه دارد!!!
و بعد طوری وانمود میکنند که گویا جمع کثیری از دانشجویان حضور دارند و با تمام توجه (بدون حتی ذره ی تحرک و تنفس!!!) به صحبت ها گوش میدهند!!

(البته بعد از چند دقیقه هر موجود زنده ای متوجه میشه که جمعیتی وجود نداره!)


حال ؛ شما را به دیدن این عکس ها دعوت میکنم تا با هم برای تفکرات و اعمال مریض دلان تاسف بخوریم :

این عکس در دقیقه 9 و 38 ثانیه سخنچینی ایشون هستش:




خب! همونطور که میبینید شخص مذکور این فیلم برداری رو در چند مرحله و نوبت انجام داده. (و طبق اطلاع و اسناد در چند روز!)
(همین الان به یاد آوردم اشخاصی که توانایی تحلیل و درک بسیار کمی از این قبیل بازی ها دارند، چقدر در مورد استدیویی نبودن این سخنرانی (سخن چینی) با من بحث کردند...!)

جالب اینجاست که این آدم بعد از افشای جریان سخنرانیش در جمع! برای توجیه علت تغییر صحنه ، با مظلوم نمایی گفتن به علت بیماری رفته بودند آب بخورند!!!
اما نگفتند چرا محل اجسام در موقعیت های قبلی، در دقایق بعدی، همچنان متغیر هستن؟!؟!

البته استاد رائفی پور، در سخنرانی که در دانشکده علوم پزشکی تهران در تاریخ 11/02/91 داشتند، به اندازه کافی پرده از اکاذیب گفته شده توسط این فرد، اشتباهات فاحش و بعضا کودکانه و توهین ها و تهمت ها، برداشتند که در فایل صوتی زیر میتوانید شنیده و تفسیر کنید:

http://www.anti6.ir/VoiCeS/OSTaD%20RaEFi...RaHaNi.rar

انشاالله بزودی ویدیوی این همایش نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت...


اینهایی که عرض کردم بسیار مختصر و فقط اشاره ای بود به اعمال و اتهامات بی اساس این شخص به اساتید....


و اما بخش جالب توجه این جریان و این داستان تامل بر انگیز در ادامه.....



چند روز بعد از سخنرانی استاد رائفی پور در دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ یازدهم اردیبهشت نود و یک، این شخص(حسن فراهانی) دستپاچه! و با عجله! با حضور در دانشگاه علوم پزشکی و پس از چندین ساعت صحبت و دلیل تراشی نزد مسئولین دانشگاه، با ادعای کذب مبنی بر عدم پخش پیش از موعد سخنرانی، فیلم سخنرانی را که هنوز برای پخش آماده نبود از مسئولین دانشگاه میگیرد، که هنوز ساعاتی نگذشته طی تماس با افراد مسئول برگزاری جلسه،
این نهاد و تجمع دانشجویی را به پخش فیلم خودشان! تهدید میکنن!!!
که به حتم علت این رفتار کودکانه چیزی نیست جز ادامه ی این داستان وقت گیر و بی اساس، تا مجددا جملات استاد رائفی را بریده و از برداشتهای شخصی خود برای ادامه ی بحث های مغرضانه سوء استفاده کند یا با دعوت برای مناظره به مشهوریت بدون مقبولیت! خود بیفزاید.....


گروهی که کار دعوت از استاد را بعهده گرفته بودند و فیلم برداری و تدوین پس از آن نیز به عهده ایشان بود؛همان اعضای "کانون سنا" هستند که بد نیست در نهایت برخی نوشته های اعضای فعال این گروه را که در وبلاگشان و سایت درج کرده اند بخوانید :
بیانیه ی کانون مهدویت در سایت:

http://anti666.ir/forum/showthread.php?t...9#pid44579


ادرس نامه ی مذکور که در وبلاگ کانون قرار گرفته است:

http://mahdaviat-sana.blogfa.com/post-1181.aspx

و حال بازخورد نامه ی وبلاگ را ببینید:


*****************************************************************



نامه حسن فراهانی به وبلاگ کانون مهدویت سنا ا نام مستعار!)

بسمه تعالی

جناب آقای سهیل عظیمی

با سلام و احترام به استحضار میرساند پیرو انتشار مطلب شما در وبلاگ کانون مهدویت
سناخواهش میشود هر اقدامی را که به نظرتان می رسد، می توانید انجام دهید. خوشبختانه کشور ما همه آزادند اظهار نظر بکنند. اما در مورد فیلم آن جلسه ی دانشکده ی شما باید عرض شود جلسه ی عمومی برگزار کرده اید و هیچ محدودیتی هم برای ورود نبوده است کما اینکه الان فایل صوتی آن جلسه در اینترنت موجود است ، ما این فایل را گوش کرده ایم. وقتی شما جلسه ای را ترتیب می دهید که در آن جلسه توهین ، تحقیر، تهمت و نشر اکاذیب و جعل واقعیات موج میزند آن زمان به فکر صداقت و .... نبودید..... .مطمئن باشید در آینده نزدیک نقد مفصل علمی
جلسات قبل و جلسه ی شما صورت خواهد گرفت،لذا دم از شرع و غیر شرع نزنید و ایمان و صالح بودنتان را به رخ نکشیدزیرا عملا نشان دادید که به آن پایبند نیستید.
فراهانی از شما دستور نمیگیرد و شرع و غیر شرع را از جنابعالی انشاء الله بهتر تشخیص می دهد. فریم به فریم این فیلم در صورت تشخیص و صلاح دید و تمام شدن حجت استفاده خواهد شد و ارتباطی هم به جنابعالی ندارد که فراهانی را تهدید میکنید.شایسته است حد و حدود ادب دینی و علمی را بعنوان کسی که مدعی فعالیت در کانون مهدویت است نگاه دارید و نسبت ناروا ندهید.

والسلام
جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران



((دقت کنید؛فراهانی یکی از تکیه کلام های معروفش جمله "فریم به فریم" هستش که در تماس های تلفنی و حضوری همش ازش استفاده میکنه و در نوشته شون نیز، همانند ویدیوی آماتورش، این نکات رو دقت نکرده))



**********




پاسخ آقای عظیمی به فراهانی :



بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر فراهانی

سلام علیکم

ابتدا به این بحث می پردازم که چرا علی رغم اینکه نویسنده ی این نظر را در وبلاگ مطهر کانون مهدویت سنا " جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران" ثبت فرموده اید و با ایمیل MINASALEHI1300@GMAIL.COM پاسخ را خواسته اید می گویم نویسنده نظر خود شما هستید:


برادر بزرگوار خیلی نمی خواهم تحلیل روانشناسی نظر گذاشته شده را باز کنم فقط بدانید آخر چه ضرورتی دارد که جمعی از دانشجویان به جای شما این جمله را بنویسند که "... فریم به فریم این فیلم در صورت تشخیص و صلاح دید و تمام شدن حجت استفاده خواهد شد و ارتباطی هم به جنابعالی ندارد..." این جمله نشان می دهد، نویسنده ی نظر کسی ست که حداقل جز تهیه کنندگان فیلم شماست، اگر خودتان هم نیستید! و در این بخش که نوشته اید " آن زمان به فکر صداقت و .... نبودید....." ثابت کرده اید که نویسنده خودتان هستید چرا که هیچ کجای نوشته ی قبلی من صحبتی از بی صداقتی شما نکرده بودم بلکه همان طور که در خاطر شریف هست و در رکوردر بدون مجوز و بدون اجازه ی شما ثبت شده است بحث اینکه شما صداقت ندارید در همان چند ساعت گفت گویمان در دانشگاه مفصلا مطرح شد که شما به طور ناخودآگاه این جا نوشته اید و با توجه به اینکه در آن جلسه یقینا جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران حضور نداشتند بر بنده یقین گشت که نویسنده ی این نظر خودتان هستید.


اما برادر بزرگوار باز مثل همان جلسه حضوریمان تاکید می کنم کمی صداقت داشته باشید چرا به نام خودتان اظهار نظر نمی کنید؟

چرا با نام جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران پیام می گذارید مگر نه اینکه هنوز پیروی همان ایده ی باطل قبلی خود هستید که نقد های خودتان را به افراد (تاکید می کنم افراد و نه افکار که این هم از ایرادات نقادی شماست!) از آقایان عباسی و رائفی پور گرفته تا یک دانشجوی بسیار کوچک و ناچیز مثل حقیر سرا پا بی سوادی و تقصیر در پشت نقاب دانشجویان محترم بیان می کنید؟

برادر این کار شما بی صداقتی بزرگی است و یک دروغ محض است، روزی می آیید یک سری سوالات خودتان را از آقای رائفی پور در قالب پرسش های دانشجویی مطرح می کنید و امروز در قبال یک نامه از این حقیر؛ می آیید و به نام جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران و با آی دی به نام یک دختر نظر می گذارید... چرا آن قدر به نقد های خودتان ایمان ندارید که نقابی نزنید و فریاد به قول خودتان روشن سازیتان را مردانه و از دهان خودتان بگویید!

در مورد آزادی بیان در میهن اسلامی مان هم با شما موافق هستم در ایران اسلامی ما آن قدر آزادی هست که شما هم نقد های ضعیف بنیه ی خود را نشر می دهید.

فرموده بودید که بنده دم از شرع و غیر شرع نزنم، عرض می کنم بر روی دو چشم ناتوانم که از دیدن یار محروم گشته است، دم نمی زنم چون معتقد هستم انسان صالحی نیستم اما از شما می خواهم مانند من قعر نشین جهنم نباشید و اگر خودتان را در فضای غیبت مولا می بینید و هدفتان از نقادی هایتان رضای خدا ست کمی باید طریقه ی نقدتان را اصلاح کنید و بدانید دروغ گفتن ابدا یک کار شرعی نیست!!

برادر دوباره آن نامه را بخوانید بحث من نحوه ی ستاندن فیلم بوده... تاکید می کنم نحوه... خودتان که بهتر می دانید منظورم چیست و نحوه ی ستاندن آن فیلم چگونه بوده است؟!

به هر حال بزرگوار دقت بفرمائید که نداشتن صداقت بدترین صفت یک نقد کننده است و دروغ کلید رسیدن به همه ی بدی هاست...

خودتان بهتر می دانید قصد تهدید ندارم و فضای نقد فرهنگی را هم مغایر با قلدر بازی های رضا خانی می دانم و تنها برای حفظ شان اجتماعی شماست که هر چه را می دانم نمی گویم؛ فقط می خواهم با کمترین اصطکاک شما به خط انصاف برگردید و طریقه ی باطل گذشته را اصلاح فرمائید.


منتــظر مصـــلح خود باید صـــالح باشـــد!!!


والسلام علی من اتبع الهدی


*********************************************************************




به حتم شما نیز متوجه تهدید های عجیب! و چهره ی حق به جانب این فرد(حسن فراهانی) شده اید...


در ادامه به بیانیه ای که پیش از این گروه فعال سایت منتشر کردند نیز توجه کنید:

حسن فرهانی؛منتقدی در سایه روشن دشمن!




انشاالله بزودی نامه ای مختصر اما مفید ، به مولایمان میرسانیم و در آن، این دشمنی ها و سنگ اندازی ها رو به ایشان گزارش خواهیم داد...





حال مصمم و مقید به راهی که در پیش گرفتیم اعلام میداریم :


ما و یاران عزیزمان که در این مسیر مقدس هدفی جز شناخت حقیقت نداشته و نداریم... آمده ایم تا در دنیا و اخرای خود و همراهانمان موثر باشیم نه مقصر!


نوشتیم تا بشناسیم چهره ی افرادی را که هدفی نداشتند جز تخریب دیدگاه مهدوی جوانانی که به مدد خداوند یگانه و راهنمایی اساتید آزاده به سوی دنیای ظهور گام بر میدارند...


بشناسیم دوستان دشمنی را که اگر چه برای تخریب اساتید مهدوی کشور گام برداشتند؛اما ظواهر نشان داد هدف اصیلشان تخریب نورانیت اهداف متعالی و مخدوش کردن چهره ی گروه های محبوب مردمی ست که از اعتبارشان به سوء برداشت میکنند...



بشناسیم؛و بشناسانیم دوستان نا آگاهی را که ندیدند یا نخواستند ببینند و حامی این دشمنان دوست نما شدند که صد افسوس...


و در نهایت هشداریست به مسئولین محترم ؛ که به چنین افراد نا آگاه و سطحی نگری به واسطه ی منسبشان بها میدند نه نصیبشان از آگاهی...



اللهم صل علی محمد و آل محمد

اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب العصر و الزمان

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک


رئیس جمهور مجازی!

به امید یکپارچگی امت و ظهور حجت
یا الله
[تصویر: WwW.ANTi666.iR%20LoGo.png]
(( لطفا در انتشار این بیانیه کوشا باشید ))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد